|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24791 |
![]() Sendt: 04-April-2008 kl. 15:31 |
|
nu sker det endelig, nu kommer der snart plasmaskærme til jeres mobiltelefoner, yes. edit. glemte link. Redigeret af flemming larsen - 04-April-2008 kl. 16:01 |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9403 |
![]() |
|
Det skal man vist være plasma fan for at kunne se det smarte i !! Men selvfølgeligt hvis man ønsker dårlig opløsning, samt dårlig / lav kontrast så er plasma da et glimrende valg til ens mobiltelefon. Redigeret af lahan - 04-April-2008 kl. 16:00 |
||
![]() |
||
Axlon ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1414 |
![]() |
|
Lyder som en dårlig aprilsnar
![]() |
||
Mvh Jesper
|
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24791 |
![]() |
|
jeg skrev jo også, gode nyheder til plasmafans. jeg har det fint med lcd i min telefon, men der må jo være nogen, som lige går og mangler denne. |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
![]() |
|
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
Vanderlay ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1168 |
![]() |
|
Jeg vil have en mobiltelefon med billedrør!
|
||
![]() |
||
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8645 |
![]() |
|
Jeg kan se at du kender opløsning og kontrastforhold for disse plasmapaneler? I øvrigt en lidt mindre overfladisk artikel her: http://www.blog4it.com/index.php/panasonic-plasma-displays-i n-cell-phones.html Redigeret af lunddal - 04-April-2008 kl. 16:10 |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() |
|
Mig bekendt halter LCD langt bagefter, hvad angår kontrast... M.v.h. |
||
![]() |
||
![]() |
|
du må sørme undskylde, at jeg kun fik en så overfladisk artikel Redigeret af flemming larsen - 04-April-2008 kl. 16:35 |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8645 |
![]() |
|
Du skal da ikke undskylde.
![]() |
||
![]() |
||
![]() |
|
puha. jeg videregav bare den jeg havde fået. |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
Jambo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Oktober-2004 Status: Offline Point: 77 |
![]() |
|
Jeg kan ikke se fidusen med plasma på mobiltelefoner, men kan da godt forstå Panasonic kigger i den retning. Det er et kæmpe marked.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |