recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 40% rabat på Squeezebox Duet
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukket40% rabat på Squeezebox Duet

 Besvar Besvar Side  <12345 20>
Forfatter
Besked
Stay_Bamboocha Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 956
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2008 kl. 17:38
Oprindeligt skrevet af petrucci petrucci skrev:

Jeg snakkede med Logitech Ecommerce support og han sagde 4-7 hverdage med mindre man betaler express-gebyr så tager det 1-3 dage.

Venter lige til efter min kommende kr.himmelfarts ferietur til Manchester...kan være den er billigere derovre. :)

Nå okay.......jeg snakkede os med Logitech idag - han sagde sgu 5-10 ARBEJDESDAGE. Det synes jeg sgu også lød rimelig vildt, dårlig service især når man køber "direkte", ja så forventer man ihvert fald ikk 10 arbejdsdage..........men lad os nu se hvad det ender med??

Til top
turbonegro Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 03-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 290
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2008 kl. 22:30
Æv, ville gerne skifte mit gamle Logitech Wireless DJ, som har irriteret mig fra start pga hakkeriet, ud med den her plus en ekstra receiver - og så lige et Cordless Desktop MX5500 hvis rabatten gælder det hele. Men receiver og desktop er åbenbart ikke på lager, så det må blive en anden gang.

Ret beset sparer man jo så heller ikke hverken halve eller hele månedslønninger, hvis man kigger sig lidt omkring på de forskellige netforretninger, er da set flere steder til lige under 3000,-
Til top
birddog Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 27-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 344
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2008 kl. 23:06

Men vi burde vel modtage den i næste uge så?

Hvis postDK ellers vil være med til det.

Til top
dkxdn Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 06-Juli-2006
Status: Offline
Point: 46
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2008 kl. 23:44
Tak for tippet - Duetten er bestilt og så kan min Classic komme ud i køkkenet eller soveværelset
Til top
petrucci Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Brugeranmelder

Oprettet: 09-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 822
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-April-2008 kl. 11:01
Oprindeligt skrevet af kim.t kim.t skrev:

Oprindeligt skrevet af petrucci petrucci skrev:

Venter lige til efter min kommende kr.himmelfarts ferietur til Manchester...kan være den er billigere derovre. :)

Det skal du ikke regne med. Priserne herhjemme er jo også højere i forretningerne end på internettet. Men hvis du har en adresse de kan sende til der over kan du vel spare kr. 200. Vejledende pris i UK er kun £279



De sælges vel også i almindelige butikker derovre?   Nu er pund-kursen 9.45 dags dato hvilket svarer til 2636 DKK for den vejledende pris, så det er ca. samme pris som med jelly-rabatten. Så kan man altid håbe at de kører et tilbud derovre et sted :)
Til top
Muele Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 14-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 747
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-April-2008 kl. 12:27
Oprindeligt skrevet af petrucci petrucci skrev:

Oprindeligt skrevet af kim.t kim.t skrev:

Oprindeligt skrevet af petrucci petrucci skrev:

Venter lige til efter min kommende kr.himmelfarts ferietur til Manchester...kan være den er billigere derovre. :)

Det skal du ikke regne med. Priserne herhjemme er jo også højere i forretningerne end på internettet. Men hvis du har en adresse de kan sende til der over kan du vel spare kr. 200. Vejledende pris i UK er kun £279



De sælges vel også i almindelige butikker derovre?   Nu er pund-kursen 9.45 dags dato hvilket svarer til 2636 DKK for den vejledende pris, så det er ca. samme pris som med jelly-rabatten. Så kan man altid håbe at de kører et tilbud derovre et sted :)

Jo, men hvis du bestilte den på logitach's uk-side til levering på en uk-adresse, kunne du få både i pose og sæk: UK-pris fratrukket jelly-rabat :)

Til top
birddog Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 27-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 344
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2008 kl. 21:31

lige et spørgsmål til jer andre der også har bestilt på logitechs hjemmeside?

Har de trukket nogen penge fra jeres konto endnu?, for det har de ikke ved mig, og det undre mig da lidt.

Til top
Muele Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 14-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 747
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2008 kl. 11:02

Nej, min ordre er stadig i status: New Order.

Jeg synes det er en underlig måde at drive forretning på. Om et par timer er det en uge siden at min ordre blev lagt ind, og de har ikke vist den mindste interesse for den endnu, ud over den automatiske kvitteringsmail. Hvis ikke det var for rabatten, ville jeg nok annulere min ordre og finde en anden leverandør.

Nå, men de kommer vel til den på et eller andet tidspunkt.

mvh Mogens

Til top
Letten Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1963
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2008 kl. 13:14
Prøv at ringe til dem!
Til top
Stay_Bamboocha Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 956
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2008 kl. 17:21

ja jeg har samme status........men de sagde dog også mellem 5-10 arbejdsdage.

Kan dem som harbestilt ikk lige smide et "vink" når de modtager deres eller den er på trapperne. Venter også som ikk lille barn.......snart er de 2-400 kr sgu lige meget, selvom forventningens glæde er den største.

Til top
birddog Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 27-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 344
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Maj-2008 kl. 10:47

Men hvis de ikke har trukket nogen penge, så har de vel ikke sendt dem endnu?

Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 3835
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Maj-2008 kl. 11:04

Tyder ikke på at rabatkoden virker mere

Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12345 20>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu