recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Onkyo TX-SR 606 B købt i tyskland
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketOnkyo TX-SR 606 B købt i tyskland

 Besvar Besvar Side  <1 7891011>
Forfatter
Besked
Juiceren Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 26-November-2007
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 259
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-September-2008 kl. 09:03
Bump'er lige tråden for at fortælle at jeg nu også har bestilt 606'eren fra medianess.de :D Og den skulle blive sendt idag ifølge mailen jeg modtog.

441 euro sku jeg slippe med fragten (399 for forstærkeren) sååå det da bare lækkert.
Til top
Hans j Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Marts-2007
Status: Offline
Point: 4207
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-September-2008 kl. 09:18
Oprindeligt skrevet af tyros1 tyros1 skrev:

Nej jeg mener at kalibrere højtaller i menusystememet på den - jeg har f.eks ingen center eller sub -så derfor skal signaler over i gulv og reol højtalere for mit vedkommende



Du tilslutter højttalerne.

Husk baghøjtalere skal i surround og IKKE i surround back, surround back bruges kun i 6.1/7.1 setup !!!!!

Tænder recieveren

Tilslutter målemikrofon og anbringer den i lytteposition (følg anvisningen).

Reciever finder selv ud af hvad du har af højttalere og konfigurere systemet derefter.


Til top
Sprocket Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 18-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 69
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2008 kl. 18:04

Øv medianess.de melder pt. udsolgt af Onkyo 606, og der går 4-6 uger før de før den igen.

Nogen der kender andre tyske forhandlere som sælger den omkring 400 Euro + fragt?

På forhånd tak

Til top
A_Nielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 754
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2008 kl. 23:25
Oprindeligt skrevet af Sprocket Sprocket skrev:

Øv medianess.de melder pt. udsolgt af Onkyo 606, og der går 4-6 uger før de før den igen.

Nogen der kender andre tyske forhandlere som sælger den omkring 400 Euro + fragt?

På forhånd tak



Du må gerne købe min onkyo 606 (sort), som jeg sælger grundet opgradering. Du kan evt. sende en pm
Til top
poolplayer Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 61
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2008 kl. 11:31

Ved godt det er udenfor emnet...:-)

A_Nielsen, du skriver du sælger grundet opgradering. Er det fordi den ikke kan trække KEF 3005.2. Har selv dette sæt og har kigget på en 606'er til dem, men det er jo ikke lige til at få lov at låne før man køber. Er du i øvrigt tilfreds med Nordost kablerne til KEF 3005.2, giver det noget på lyden eller er det bare "nice to have".....

Til top
Sprocket Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 18-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 69
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2008 kl. 19:48
Oprindeligt skrevet af A_Nielsen A_Nielsen skrev:

[QUOTE=Sprocket]

Øv medianess.de melder pt. udsolgt af Onkyo 606, og der går 4-6 uger før de før den igen.

Nogen der kender andre tyske forhandlere som sælger den omkring 400 Euro + fragt?

På forhånd tak



Har selv fundet denne forhandler: http://www.digital-versand.de hvor den fås til 415 euro incl forsendelse til Danmark.

Nogen, der har gode eller dårlige erfaringer med denne forhandler?

Til top
A_Nielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 754
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2008 kl. 20:02
Oprindeligt skrevet af poolplayer poolplayer skrev:

Ved godt det er udenfor emnet...:-)

A_Nielsen, du skriver du sælger grundet opgradering. Er det fordi den ikke kan trække KEF 3005.2. Har selv dette sæt og har kigget på en 606'er til dem, men det er jo ikke lige til at få lov at låne før man køber. Er du i øvrigt tilfreds med Nordost kablerne til KEF 3005.2, giver det noget på lyden eller er det bare "nice to have".....



Onkyo 606 kunne sagtens trække dem. Surroundelen var god, men jeg synes lyden var lidt tynd i stereo - har også læst på flere tests at Onkyo 606 ikke skulle være så musikalsk. CSN-teknik siger også at man til KEF bør overveje en 805, da højtalerne gerne vil have ekstraordinære mange watt (dårlig følsomhed).
Egentlig kan du godt sige at det er et luksus problem, men jeg vil bare gerne være sikker på at jeg får spillet Kefferne helt ud. Derfor har jeg også valgt Nordost kablerne, og de helt klart at fortrække frem for tykke sølvkabler, hvor diskanten blev alt for skinger. 
Til sidst overvejer jeg også til foråret at skifte Kefferne ud med noget ELAC, hvilket kræver en større receiver. 
Til top
A_Nielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 754
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2008 kl. 22:49
Oprindeligt skrevet af A_Nielsen A_Nielsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Sprocket Sprocket skrev:

Øv medianess.de melder pt. udsolgt af Onkyo 606, og der går 4-6 uger før de før den igen.

Nogen der kender andre tyske forhandlere som sælger den omkring 400 Euro + fragt?

På forhånd tak



Du må gerne købe min onkyo 606 (sort), som jeg sælger grundet opgradering. Du kan evt. sende en pm


Vil lige oplyse at jeg har solgt min Onkyo 606
Til top
bony Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 15-August-2007
Sted: Fredensborg
Status: Offline
Point: 350
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2008 kl. 23:31
Jeg må ha' fået en af de sidste Onkyo 606'ere fra Medianess.de af, for jeg modtog min i dag. For pokker et fantastisk køb!
Til top
Bjur Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2004
Sted: Lejre, Sjælland
Status: Offline
Point: 2554
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2008 kl. 09:51
Oprindeligt skrevet af Sprocket Sprocket skrev:

Oprindeligt skrevet af A_Nielsen A_Nielsen skrev:

[QUOTE=Sprocket]

Øv medianess.de melder pt. udsolgt af Onkyo 606, og der går 4-6 uger før de før den igen.

Nogen der kender andre tyske forhandlere som sælger den omkring 400 Euro + fragt?

På forhånd tak



Har selv fundet denne forhandler: http://www.digital-versand.de hvor den fås til 415 euro incl forsendelse til Danmark.

Nogen, der har gode eller dårlige erfaringer med denne forhandler?



Jeg har gode erfaringer med denne forhandler.
Til top
poolplayer Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 61
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2008 kl. 11:06

A_Nielsen / Tak for din tilbagemelding.

Til top
Ullum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Juli-2006
Status: Offline
Point: 1004
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2008 kl. 11:17

Du kan se andres erfaringer her: http://www.idealo.de/preisvergleich/Shop/10441.html?param.ra tinglist.count=50

Har kun 3 ud af 5 stjerner på idealo - så ikke alle har gode erfaringer.

Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 7891011>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu