recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Streaming og Dreaming?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketStreaming og Dreaming?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
MOS4 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 21-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 12
Direkte link til dette indlæg Emne: Streaming og Dreaming?
    Sendt: 02-Juni-2008 kl. 23:14

Hej,

Jeg har en opsætning med en NAS (Maxtor Shared Storage) forbundet via en trådløs router.

På NAS'en kan jeg opsætte at den fungerer som Media Server, og på den trådløse router (SMC) kan jeg også sætte det således at den kan streame musik (påstår den i al fald på i opsætnings-setup).

Det virker også meget fint med at lægge musikfiler på NAS og afspille den over fsk. bærbare PC'er. Men jeg er tvivl om der sker en virkelig streaming af musikken eller om det bare er afspilning af filer.

Man kan sige at det jo er lige meget bare det virker , men hvis nu man vil investere i Tangent Quattro, NOXON eller lign. skal det jo streames.

Kan man teste det på en PC om det virkelig streames (så investeringen også kommer til at virke)?

Pft.

Mogens

 

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu