|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
minusop ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2007 Sted: 2665 Status: Offline Point: 511 |
![]() Sendt: 03-Juni-2008 kl. 17:24 |
Hejsa
Hvor finder jeg "I am legend" på HD-DVD? Gerne et sted i EU, så jeg ikke skal betale told/tage chancen ![]() ? |
|
Man burde egentlig vide bedre, i min alder ... burde!
|
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12375 |
![]() |
Så vidt jeg kan se er den ikke kommet ud på HD DVD i Europa. Ihvertfald ikke i England. Men du kan købe den amerikanske udgivelse hos Axel Music, helt uden risiko for told og den slags.
Redigeret af Naiera - 03-Juni-2008 kl. 17:34 |
|
![]() |
|
Startrek ![]() -- ![]() Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
![]() |
Her på www.amazon.co.uk
http://www.amazon.co.uk/s/ref=nb_ss_d_h_/202-3471051-3603014 ? url=search-alias%3Dhd-dvd&field-keywords=I+am+legend&x=14&y= 20 Eller har UK version af "I Am Legend", Dansk undertekste dog kun i Blu- ray version, ved så bare ikke om den udgave som www.amazon.co.uk sælger er US versione eller UK version, for hvis der er UK version er der jo mulighed for at der også er Dansker underteks på den. Et lille fif, "I Am Legend" er en genfilmatisering af "The Omega Man" fra 1972 med Charlton Heston i hoved rollen. Som også fås fra US i HD-DVD. http://www.amazon.co.uk/Omega-Man-US-HD-DVD/dp/B000VAHR1E/ ref=sr_1_1?ie=UTF8&s=dvd&qid=1212507717&sr=1-1 Selfølig fås "The Omega Man" også fra UK på Blu-ray med Danske undertekst. Redigeret af Startrek - 03-Juni-2008 kl. 17:51 |
|
![]() |
|
minusop ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2007 Sted: 2665 Status: Offline Point: 511 |
![]() |
Takker - vil straks bestille den derfra! |
|
Man burde egentlig vide bedre, i min alder ... burde!
|
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12375 |
![]() |
Det er eksterne sælgere der sælger den amerikanske udgivelse... Redigeret af Naiera - 03-Juni-2008 kl. 18:40 |
|
![]() |
|
Startrek ![]() -- ![]() Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
![]() |
Tænke det nok
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |