recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - :)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukket:)

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked Baglæns sortering
Beond Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 26-Februar-2008
Status: Offline
Point: 51
Direkte link til dette indlæg Emne: :)
    Sendt: 06-Juni-2008 kl. 11:11
>>>>>>>>>Jeg beklager, men jeg kom til at starte en tråd i sted for at besvare en post :( den hørte til under ps3 firmware tråden<<<<<<<<<

Rygterne om understøttelse af ps2 er ret vedholdene også fra semi oficielle sider. Men om det bliver fysiske ps2 diske eller en ny måde for sony at tjene penge online er ikke til at sige. Er det online vi taler er der ingen problemer i at oversætte koden, de tjener lidt penge, men til gengæld har vi jo glæden af account shareing.
Fysiske diske er strakst sværere omend det er muligt for konsollen at trække emulatoren uden problemer. Spørgsmålet er så så om Sony har interesse i et sådan projekt?
Nu tuder de os jo ørene fulde af at fokus skal tilbage på spillene, så tanken er ikke helt utænkelig. Der sælges stadig en del PS2 maskiner og udgives spil, så rent strategisk er det måske ikke så dumt.
Vi får se
>>>>>>>>>>>>>>> >>Beklager<<<<<<<<<<< <<<<<<<<<<<<


Redigeret af Beond - 06-Juni-2008 kl. 11:13
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu