recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sony fjerner 2.40 softwaren!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSony fjerner 2.40 softwaren!

 Besvar Besvar Side  123 6>
Forfatter
Besked
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3699
Direkte link til dette indlæg Emne: Sony fjerner 2.40 softwaren!
    Sendt: 03-Juli-2008 kl. 08:01

Jfr. Playstadium (har ikke fundet den officielle udmelding) har Sony valgt at fjerne 2.40 softwaren igen, og man forventer en 2.41 i løbet af kort tid.

2.40 skulle kunne få din PS3 til at strande i wave-linierne i starten af XMB, og den eneste løsning er formatering fra en pc = alt væk fra konsollen.

Flere melder også om PS3'ere der er blevet ustabile...

http://www.playstadium.dk/2008/07/02/sony-fjerner-24-firmwar e/

Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juli-2008 kl. 08:34

Jihad on Sony if that happens!

Nu har jeg lige levet igennem en formattering uden back up og gider ikke rode med det igen. Heldigvis gemmer jeg nu efter hver spilsession.

Man kan ikke slette og gaa tilbage til 2.36?


BORING!
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3699
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juli-2008 kl. 08:35
Oprindeligt skrevet af amorbavian amorbavian skrev:

Jihad on Sony if that happens!

Nu har jeg lige levet igennem en formattering uden back up og gider ikke rode med det igen. Heldigvis gemmer jeg nu efter hver spilsession.

Man kan ikke slette og gaa tilbage til 2.36?

Nopes, ingen rollback funktion!

Jeg vil, som der også anbefales på Playstadium, lade være med at slukke min konsol førend 2.41 er på gaden, HVIS NU!!

Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
klander Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 812
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juli-2008 kl. 08:44
Min funker nu fint og jeg spillede en del i aftes, og den kan her ligenu stadigvæk starte og slukke.  Så det er nok ikke alle det er galt med, min er den gamle med 60 GB.
Med Venlig Hilsen

Kurt


Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juli-2008 kl. 08:47

Det er for sent. Spillede i gaar og naturligvis er den slukket. Nej hvor gav du mig nu bange anelser. Men no worries, hvis det sker, saa er det nok kun paa 40GB versionen

Egentlig syntes jeg at den er lidt langsommere om at loade XMB in game...Mindre ting dog ift. hvor fedt det er...


BORING!
Til top
RuneH Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1744
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juli-2008 kl. 09:19

Hmmm - det lyder da rigtig skod ...

Så tør man jo nærmest ikke tænde den før der er en opdatering. Så noget burde virkelig testes, testes igen og endnu engang før man smider sådan en update på gaden.

Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juli-2008 kl. 09:30
Jeg regnede ogsaa med at den foerst ville udkomme om et par uger. Lige inden E3. Dumt at de skyndte sig aabenbart...

BORING!
Til top
nekolas Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 14-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 870
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juli-2008 kl. 10:14
lækkert at jeg har haft travlt med arbejde så jeg ikke har fået downloaded den? 
Til top
jrued Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 17-Juni-2008
Sted: Kbh K, Denmark
Status: Offline
Point: 308
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juli-2008 kl. 10:22

jeg downloade det i går aftes og nu sidder jeg her på arbejde og har ingen ide om jeg kan tænde den igen det er ikke sjovt. hvis jeg skal kæmpe mig igennem mgs4 og unlocke igen. eller løbe rund og finde duer i gta 4. det er næsten ikke til at bære

Er der nogen som ved hvor mange procent der oplever at de ikke kan starte den igen? er der nogen herinde fra som er en af de uheldige.

Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juli-2008 kl. 10:36

hvis jeg skal kæmpe mig igennem mgs4 og unlocke igen. eller løbe rund og finde duer i gta 4. det er næsten ikke til at bære

That is exactly what I am doing now.

Ikke pga. fejl i 2.40 men HDD nedbrud.


BORING!
Til top
Mike S. Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2909
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juli-2008 kl. 11:06
Min virker perfekt - det en launch PS3 med 60 GB (faktisk hvis den først solgte i Aalborg) 

Men ingen problemer overhovedet og jeg er på jagt efter alle trofæerne i Super Stardust HD

Med hensyn til hvor mange der har problemer - jeg tror det er en begrænset mængde - en af nørderne på de officielle us forums talte hvis sammen at der reelt var 100 unikke - så ud af de mange tusind brugere derinde er det ikke mange syntes jeg - men det er nok kun Sony der ved det reelle tal.

Jeg syntes personligt det er "synd" for Sony - nu har de endelig fået de features folk har råbt på - men de skulle nok have testet - men det er jo software og for hver spil, tema med mere som folk kan installere er der chancen for noget går galt.


Redigeret af Mike S. - 03-Juli-2008 kl. 11:11
Zaptor Motorola
40" SonyX3500
40" Samsung F71
NAD L76 surround med Dali
En skærm er et panel hvortil man putter input ind i...
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3699
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juli-2008 kl. 11:08
Oprindeligt skrevet af jrued jrued skrev:

jeg downloade det i går aftes og nu sidder jeg her på arbejde og har ingen ide om jeg kan tænde den igen det er ikke sjovt. hvis jeg skal kæmpe mig igennem mgs4 og unlocke igen. eller løbe rund og finde duer i gta 4. det er næsten ikke til at bære

Er der nogen som ved hvor mange procent der oplever at de ikke kan starte den igen? er der nogen herinde fra som er en af de uheldige.

Det skulle være "meget få", men problemet eksiterer, og derfor er firmwaren fjernet.

Min egen launch 60Gbyte har heller ikke problemer - men den får nu lov at stå tændt alligevel :)

Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 6>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu