|
Bang & Olufsen - Fortid & Nutid LG TV |
Besvar | Side <1 890891892893894 909> |
Forfatter | |
Peter Pan
Guld medlem Oprettet: 05-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8212 |
Sendt: 24-September-2022 kl. 08:32 |
Mvh. Peter Pan.-Se link-Råd-for-BL-tilslutning.
|
|
Peter Pan
Guld medlem Oprettet: 05-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8212 |
Sendt: 24-September-2022 kl. 09:43 |
I Henrik Baron Vejrup's YouTube video - side 891, nåede han frem til. -
BeoSound Theatre soundbar + LG 65 tommer G2. 4K. OLED TV. + div. beslag og gulvstand med drejefunktion. + BeoRemote One BT. Bang & Olufsen's pris bliver 116.000.700. Kr. Hvad er din mening om prisen ?. Ønskes du evt.ovenståened delvis, hvad vælger du så ?. Hvordan forestiller du dig dit kommende BeoSound Theatre setup ?. Hvad for højttaler vil du tilslutte, og hvordan. Trådløst eller med kabler ?. Jeg ser at mange læser med på tråden. Kom nu på banen. |
|
Mvh. Peter Pan.-Se link-Råd-for-BL-tilslutning.
|
|
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Online Point: 4201 |
Sendt: 24-September-2022 kl. 09:49 |
Så kommer vi også over 20k for alu udgaven af Beosound Balance. Hvad med to sorte til samme pris, så får man stereo
Redigeret af Munch - 24-September-2022 kl. 09:51 |
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
Peter Pan
Guld medlem Oprettet: 05-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8212 |
Sendt: 24-September-2022 kl. 19:19 |
@ Munch. Jeg har fuld forståelse for din holdning.
|
|
Mvh. Peter Pan.-Se link-Råd-for-BL-tilslutning.
|
|
Peter Pan
Guld medlem Oprettet: 05-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8212 |
Sendt: 25-September-2022 kl. 08:00 |
Tips til skjul fladskærme.
|
|
Mvh. Peter Pan.-Se link-Råd-for-BL-tilslutning.
|
|
Peter Pan
Guld medlem Oprettet: 05-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8212 |
Sendt: 25-September-2022 kl. 15:08 |
Jens E. Hummelmose 2020: Jeg er en af dem som har været med i Sonos økosystemet siden mine to første enheder hed ZP80 (Connect) og ZP100 (Amp), og de kører stadig, men holder mit Sonos Setup nede. Nu er Sonos kommet med nye produkter. Derfor har jeg valgt at opgradere, og har derfor testet Sonos Port, der skal erstatte min Sonos Connect. Er du endnu ikke kommet med på vognen, men intresseret. Læs MINI-TEST: Sonos Port – Farvel Connect, nu jeg er klar til S2. - Tryk her. - SONOS Port kit til B&O - Læs her. |
|
Mvh. Peter Pan.-Se link-Råd-for-BL-tilslutning.
|
|
C.stids
Junior bruger Oprettet: 31-August-2021 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 20 |
Sendt: 25-September-2022 kl. 18:05 |
synes nu den nye Theater ser spændende ud, kunne nu også været potentiel køber, men der er nogle små ting jeg skal have på plads først inden
1 kan denne spændes til mit eksisterende masterlink i huset med beocenter i køkken og beolink aktiv i sovkammer 2 den nye gulvstand hvor meget kan den dreje og hvor langt fra vægen står tv ved slukket tilstand 3 pris lyder alt for dyrt når vi ender op over 120 inden man har komplet tv løsning for et 77 tommer tv Men ved nu heller ikke hvad ellers alternertiver der findes jo man kan købe et næsten ligeså dyrt harmoni eller et gammelt avant 75 hvis man tør også er billed kvaliteten ikke den samme Jeg gider ikke stream og diverse apps og reklamer skal kun se sattelit og Blu-ray Har også overvejet et besys 4 også en lg skærm men det løber også op og besys 3 er nok forældet tunere i Men ja den ser super fed ud og tror også det er den rigtige vej b&o går med og lave Soundbar til alle tv men prisen skal ned hvis alm folk med deres billige tv skærme skal overveje en b&o højtalere
|
|
Peter Pan
Guld medlem Oprettet: 05-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8212 |
Sendt: 26-September-2022 kl. 07:29 |
Hej C.stids.
Spørgsmål 1. Der skrives at Mozart-platformen skulle give muligheden, at integrere ældre B&O produkter. ? Spørgsmål 2. På side 888 ser du en tegning med mål og div. også hvor meget BS Theater kan dreje. Redigeret af Peter Pan - 26-September-2022 kl. 10:47 |
|
Mvh. Peter Pan.-Se link-Råd-for-BL-tilslutning.
|
|
Peter Pan
Guld medlem Oprettet: 05-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8212 |
Sendt: 26-September-2022 kl. 14:25 |
Personligt holder jeg mest øje med, priserne på B&O's brugte højttaler. Bemærk et års garanti.
- Tryk her. Efter Bang & Olufsen stoppede udgivelsen af prisliste, er det jo ikke så nemt at følge priserne. Men her kan man få overblik over priser, på nye trådløse og ikke-trådløse B&O højttalere. - Tryk her. |
|
Mvh. Peter Pan.-Se link-Råd-for-BL-tilslutning.
|
|
Peter Pan
Guld medlem Oprettet: 05-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8212 |
Sendt: 27-September-2022 kl. 08:57 |
|
|
Mvh. Peter Pan.-Se link-Råd-for-BL-tilslutning.
|
|
Peter Pan
Guld medlem Oprettet: 05-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8212 |
Sendt: 28-September-2022 kl. 08:10 |
April 2009. B&O vil spare os for overflødig information.
Hos B&O i Struer er afdelingen for servicekommunikation med hele vejen, når et nyt produkt udvikler sig fra tanker og streger på en computerskærm til noget fysisk og håndgribeligt. Vi prøver på at være et filter, som sorterer det fra, der er overflødigt, og som sørger for, at der ikke ryger nogle af ingeniørernes fagtermer med, forklarer Majken Lauritsen, afdelingsleder i servicekommunikation. Vi får f.eks. alle de menuer, som kunderne får at se, til gennemsyn. Så afgør vi, om det er de rigtige termer, man bruger, siger hun. De ansatte i afdelingen for servicekommunikation er hovedsageligt universitetsuddannede "sprogfolk", cand.ling.merc. 'er, der ved alt om, hvordan sproglig information skal organiseres, så den bliver både brugbar og tilgængelig. B&O har i mange år været kendt for deres gode brugermanualer. Men med det nye Beo- Sound 5-anlæg, der er på vej ud i butikkerne, tager man skridtet videre, og gør det endnu nemmere og mere intuitivt. Førhen fulgte der typisk to tryksager med et produkt fra B&O - en lille manual til kunden og en noget længere og meget mere grundig sag, som forhandlerne og teknikerne havde brug for. Fremover får kunden kun den lille tryksag at se. Det er en lille og lækker sag, hvor de forskellige afsnit er pædagogisk delt op med faneblade. Vi har gjort det enkelt for kunden. Og manualen, der følger med BeoSound 5-anlægget, har et "easy-use-afsnit", hvor de helt enkle funktioner er beskrevet. Mere behøver man ikke at vide for at komme i gang, forklarer Majken Lauritsen. Der er også gjort plads til et afsnit om, hvordan man sætter anlægget op - men det får man kun brug for, hvis man af en eller anden grund ønsker at flytte sit anlæg. Hos B&O anbefaler man, at det er forhandleren, der står for arbejdet med at sætte anlægget op og slutte det til. Der bliver ikke brugt mange ord, i den nye manual. Derimod er der små, forklarende billeder, som viser, hvordan man skal gøre. Og at et billede fortæller mere end tusind ord, er en sandhed, der ikke er blevet mindre rigtig med årene. Hos B&O har de også sparet på ordene i erkendelse af, at de mennesker, der køber B&O, er begavede mennesker. Vi møder kunderne, der hvor de er. Og hvis de kommer til en menu, hvor de skal svare ja eller nej, behøver vi ikke at forklare dem, hvad der sker, hvis de trykker det ene eller det andet. Det regner de selv ud, siger Majken Lauritsen. B&O har taget konsekvensen af, at det trykte medie ikke længere er den eneste måde, man kan formidle oplysninger, Derfor bliver internettet en vigtig medspiller i den strategi, firmaet har søsat sammen med BeoSound 5. Alt det svære, alt det forhandlere og teknikerne har brug for at vide, kommer ikke længere på tryk. Det kan de fremover finde på en hjemmeside, hvor produktet er beskrevet meget grundigt. Også kunderne får deres egen elektroniske hjælper. På B&O's hjemmeside er der et område, som hedder kundeservice, og her vil man også kunne finde en "FAQ" - på dansk "ofte stillede spørgsmål", hvor man kan finde svar på de ting, der ikke fremgår af den medfølgende manual. Hvis et spørgsmål flere gange dukker op telefonisk hos kundeservice, så vil vi lægge det på siden, forklarer Majken Lauritsen. B&O har fået testet sit koncept hos et svejtsisk firma, der er specialister i denne form kommunikation. Testen viser, at måden B&O forklarer sig på, er det hidtil mest brugervenlige, Verden har set. / Af Jøer Larsen. Nordjyske.dk ____________________________________________________________________________ Min konklusion. Dette var hvad B&O ville opnå med deres spareiver: - 'Der er gjort plads til et afsnit om, hvordan man sætter anlægget op - men det får man kun brug for, hvis man af en eller anden grund ønsker at flytte sit anlæg. Hos B&O anbefaler man, at det er forhandleren, der står for arbejdet med at sætte anlægget op og slutte det til'. |
|
Mvh. Peter Pan.-Se link-Råd-for-BL-tilslutning.
|
|
Peter Pan
Guld medlem Oprettet: 05-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8212 |
Sendt: 29-September-2022 kl. 08:37 |
Mvh. Peter Pan.-Se link-Råd-for-BL-tilslutning.
|
|
Besvar | Side <1 890891892893894 909> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |