recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bang & Olufsen
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bang & Olufsen - Fortid & Nutid LG TV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketBang & Olufsen - Fortid & Nutid LG TV

 Besvar Besvar Side  <1 548549550551552 909>
Forfatter
Besked
beovox141 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 29-Maj-2009
Status: Offline
Point: 1940
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-August-2019 kl. 19:32
Det er nok på sin plads lige sige at det bestemt ikke er teknologien i selv der er problem, det er snarere den måde den bliver misbrugt på. Man behøver blot at bladre denne tråd igennem for at se hvor afhængighedsskabende den er blevet. Ingen nævnt, Ingen glemt!

Lige nu roder jeg lidt med de her, netop omtalt på BW, Den lille ESP blok er i stand til at, citat:

ESP32-WROOM-32 is a powerful, generic Wi-Fi+BT+BLE MCU module that targets a wide variety of applications, ranging from low-power sensor networks to the most demanding tasks, such as voice encoding, music streaming and MP3 decoding.

Det lidt større modul har et OLED display med i pakken! Mon ikke der kommer et eller andet B&Oish ud af dem Embarrassed  Læg mærke til størrelsen. Det er BL1000 taster!




Redigeret af beovox141 - 15-August-2019 kl. 19:34
Til top
millemis Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1791
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-August-2019 kl. 21:36
Oprindeligt skrevet af beovox141 beovox141 skrev:

@MM

FM har kørt unden nogen som helst problemer hele dagen... Faktisk de sidste mange år.
Så lad os dog endeligt få det lukket. Confused
Har du aldrig oplevet ‘fejl’ på FM-sendenettet?
Det er iøvrigt første gang, jeg har oplevet at TuneIn var nede.....og det var kun et par timer.

Har du aldrig oplevet, at din bil ikke startede - og kørte du den på skrotpladsen pga det?
Har du aldrig oplevet strømafbrydelse - gik du da straks over til permanent brug at stearinlys af den grund?

Stik du bare pistolen i hylsteret igen - ingen grund til hysterisk overreaktion her Nuke

MM
Til top
millemis Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1791
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-August-2019 kl. 21:39
Oprindeligt skrevet af beovox141 beovox141 skrev:


Lige nu roder jeg lidt med de her, netop omtalt på BW, Den lille ESP blok er i stand til at, citat:

ESP32-WROOM-32 is a powerful, generic Wi-Fi+BT+BLE MCU module that targets a wide variety of applications, ranging from low-power sensor networks to the most demanding tasks, such as voice encoding, music streaming and MP3 decoding.

Det lidt større modul har et OLED display med i pakken! Mon ikke der kommer et eller andet B&Oish ud af dem Embarrassed  Læg mærke til størrelsen. Det er BL1000 taster!


Alle har brug for en hobby.
Og hatten af for din - held og lykke med det projekt LOL

MM


Redigeret af millemis - 15-August-2019 kl. 21:40
Til top
beovox141 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 29-Maj-2009
Status: Offline
Point: 1940
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-August-2019 kl. 21:42
@MM

Jeg håber lige du kan hjælpe her. I en diskussion i dag var et spørgsmål,- Hvad er den laveste kurs på B&O aktien nogensinde Question Jeg hævder at det var omkring 1990 ca 30kr. Det var vist samtidigt med Brøndby IFs aktier blev solgt på DBA til 10øre stykket! 
Dengang var det jo noget der stod på avisens Finas sider, og de er jo (heldigvis måske) uden for GÅGGLE og BLING rækkevidde.
Havde du aktier dengang eller kender svaret Question
Til top
beovox141 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 29-Maj-2009
Status: Offline
Point: 1940
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-August-2019 kl. 22:01
Oprindeligt skrevet af millemis millemis skrev:

Har du aldrig oplevet ‘fejl’ på FM-sendenettet?
På program fladen jo men det ramte også streaming. Men jeg erindrer faktisk ikke desiderede senderfejl, slet ikke regions eller landsdækkende.
Oprindeligt skrevet af millemis millemis skrev:

Har du aldrig oplevet, at din bil ikke startede - og kørte du den på skrotpladsen pga det?
Ja to gange, tandrem(mekaniker sjusk) og DSG gearkasse og det var i hvert fald en lesson i HVORFOR man skal være varsom med komboen hightech og økosystemer. Den fejlene del koster ca 100kr. Men det vil koste mellem 20-25.000 at få den skiftet! Nu er jeg gået tilbage til en jeg for det meste selv kan reparere med dele fra den blå kirke!
Oprindeligt skrevet af millemis millemis skrev:

Har du aldrig oplevet strømafbrydelse - gik du da straks over til permanent brug at stearinlys af den grund?
Jo da, jeg boede i et område hvor brown outs var en del af livet, og har derfor rent faktisk lært at have et lille men vigtigt backup! 
Oprindeligt skrevet af millemis millemis skrev:

Stik du bare pistolen i hylsteret igen - ingen grund til hysterisk overreaktion her Nuke
Det var da lige før jeg gjorde det, men så jeg at Spotify nu vil bruge Dansk kunder til at teste deres økosystem med hensyn til pris...  De kører jo forøvrigt ligesom de fleste andre tjenester med dundrende underskud, og på et eller andet tidspunkt knækker den film jo nok.
Til top
beovox141 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 29-Maj-2009
Status: Offline
Point: 1940
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-August-2019 kl. 23:25
Der åbenbart nogle der ser verden lidt på samme måde som mig Wink

KISS         
Til top
millemis Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1791
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2019 kl. 00:47
Oprindeligt skrevet af beovox141 beovox141 skrev:

Der åbenbart nogle der ser verden lidt på samme måde som mig Wink

KISS         
Ja, der er snart nok til at starte et lille trosamfund.....måske nok til et korstog.

MM
Til top
millemis Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1791
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2019 kl. 00:59
Oprindeligt skrevet af beovox141 beovox141 skrev:

Oprindeligt skrevet af millemis millemis skrev:

Stik du bare pistolen i hylsteret igen - ingen grund til hysterisk overreaktion her Nuke
Det var da lige før jeg gjorde det, men så jeg at Spotify nu vil bruge Dansk kunder til at teste deres økosystem med hensyn til pris...  De kører jo forøvrigt ligesom de fleste andre tjenester med dundrende underskud, og på et eller andet tidspunkt knækker den film jo nok.
Ja, så må vi jo til at høre musik gratis igen.

P.S. Ville jo have været fint med et link, så vi alle sammen vidste, hvad det nu er, der skal ‘testes’.
Lad du bare den pistol blive i hylsteret - der er alt for megen fare for at du får trykket på aftrækkeren.

MM


Redigeret af millemis - 16-August-2019 kl. 01:00
Til top
beovox141 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 29-Maj-2009
Status: Offline
Point: 1940
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2019 kl. 07:43
@MM


Til top
millemis Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1791
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2019 kl. 12:01
Ih altså.....20 kr mere for et familie-abonnement (op til 6 personer) - det er jo forfærdeligt Confused

MM
Til top
millemis Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1791
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2019 kl. 12:02
Ikke så gode nyheder for tilhængere af HTPC-løsninger:

Men det er jo ikke alle, der bruger PLEX.

MM
Til top
beovox141 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 29-Maj-2009
Status: Offline
Point: 1940
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2019 kl. 12:17
Oprindeligt skrevet af millemis millemis skrev:

Ikke så gode nyheder for tilhængere af HTPC-løsninger:

Men det er jo ikke alle, der bruger PLEX.

MM

Kodi her, præcis af denne grund!
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 548549550551552 909>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu