recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bang & Olufsen
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bang & Olufsen - Fortid & Nutid LG TV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketBang & Olufsen - Fortid & Nutid LG TV

 Besvar Besvar Side  <1 579580581582583 909>
Forfatter
Besked
sd2100 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 17-Oktober-2008
Status: Offline
Point: 302
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-September-2019 kl. 10:57
Oprindeligt skrevet af millemis millemis skrev:


Det ville da også have været lidt dumt af B&O, at lancere et NYT produkt så hurtigt efter BS Stage - det ville have taget fokus fra det.



Du har helt ret Smile.
Til top
Vejrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-August-2011
Sted: København
Status: Offline
Point: 677
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-September-2019 kl. 16:38
Hej Allesammen lige for en god ordensskyld - B&O lader ikke mig lancere et produkt for dem, det har de en stor marketingsafdeling som tager sig af, jeg får bare lov til at komme med på sidelinien i ny og næ.. Grunden til at jeg kaldte det for et “nyt” produkt er fordi det har B&O valgt at gøre, så for at det hele er så strømlinet som muligt “taler vi samme sprog” - jeg kan kun sige at i skal virkelig glæde jer til at se Beosound 1 New York Edition for hold nu op hvor er den bare fed.!

En fejl i videoen er vist at Nilas siger der kommer 1000 stk og jeg har lige læst at Lars skriver 1200 - tror Lars har ret.

Se et billede jeg tog igår inden lanceringen hos Bang & Olufsen i Boston

Spot en BS1NY 

Til jer der ikke har set lanceringen så kan i kigge med her: BOTF - Lancering af den nye B&O BeoSound 1 New York Edition https://youtu.be/oejneZleKAM

Samtidig mens jeg var i New York - startede kanalen BOTF et ny serie op som jeg glæder mig rigtig meget til at vise jer alle - den hedder “På Besøg Hos Din Forhandler” der er nok ikke mange af jer der har eller handler i Bang & Olufsen på Madison Ave, men jeg tænkte at når jeg nu alligevel var der, var det jo en god mulighed for at skubbe serien igang. Jeg kommer på besøg hos mange danske forhandlere hen over det næste stykke tid, og jeg glæder mig rigtig meget til at besøge en masse mennesker som arbejder med B&O hver dag... Serien har premiere på torsdag kl 20:00 så håber i vil se med

BOTF | På Besøg Hos Din Forhandler | Madison Ave NYC
https://youtu.be/hnzqgO_zxd4
Til top
beovox141 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 29-Maj-2009
Status: Offline
Point: 1940
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-September-2019 kl. 17:28
Oprindeligt skrevet af sd2100 sd2100 skrev:

Super fesent. Totalt nedtur :-(.

Det er vi nok HELT enige... Wink
Til top
beovox141 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 29-Maj-2009
Status: Offline
Point: 1940
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-September-2019 kl. 17:43
Måske har jeg glippet noget, men den samlede nyhed er altså en farve der er poleret væk Question

Til top
millemis Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1791
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-September-2019 kl. 18:06
Ja.....og helt sikkert ikke noget for dig!

MM
Til top
sd2100 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 17-Oktober-2008
Status: Offline
Point: 302
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-September-2019 kl. 18:07
Oprindeligt skrevet af beovox141 beovox141 skrev:

Måske har jeg glippet noget, men den samlede nyhed er altså en farve der er poleret væk Question

Ja. 
Til top
Vejrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-August-2011
Sted: København
Status: Offline
Point: 677
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-September-2019 kl. 18:13
Oprindeligt skrevet af beovox141 beovox141 skrev:

Måske har jeg glippet noget, men den samlede nyhed er altså en farve der er poleret væk Question


Helt korrekt... Jeg vil dog sige at jeg aldrig har været den store fan af BS1 men jeg overvejer kraftigt at købe en til mit kontor i NY Edition (Hvis jeg kan få fat i en - de sælger vist ret godt allerede på første dagen) så der må jo være et marked for det.! Men den rammer ikke alle. 
Billede her retfærdiggøre ikke hvordan det er ud IRL - den er virkelig flot, så jeg kan kun anbefale at tage forbi en butik og se den hvis man altså ikke er fastgjort i ML verdenen 
Til top
millemis Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1791
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-September-2019 kl. 18:21
Oprindeligt skrevet af Vejrup Vejrup skrev:

Hej Allesammen lige for en god ordensskyld - B&O lader ikke mig lancere et produkt for dem, det har de en stor marketingsafdeling som tager sig af, jeg får bare lov til at komme med på sidelinien i ny og næ.. Grunden til at jeg kaldte det for et “nyt” produkt er fordi det har B&O valgt at gøre, så for at det hele er så strømlinet som muligt “taler vi samme sprog” - jeg kan kun sige at i skal virkelig glæde jer til at se Beosound 1 New York Edition for hold nu op hvor er den bare fed.!

En fejl i videoen er vist at Nilas siger der kommer 1000 stk og jeg har lige læst at Lars skriver 1200 - tror Lars har ret.

Se et billede jeg tog igår inden lanceringen hos Bang & Olufsen i Boston

Spot en BS1NY 

Til jer der ikke har set lanceringen så kan i kigge med her: BOTF - Lancering af den nye B&O BeoSound 1 New York Edition https://youtu.be/oejneZleKAM

Samtidig mens jeg var i New York - startede kanalen BOTF et ny serie op som jeg glæder mig rigtig meget til at vise jer alle - den hedder “På Besøg Hos Din Forhandler” der er nok ikke mange af jer der har eller handler i Bang & Olufsen på Madison Ave, men jeg tænkte at når jeg nu alligevel var der, var det jo en god mulighed for at skubbe serien igang. Jeg kommer på besøg hos mange danske forhandlere hen over det næste stykke tid, og jeg glæder mig rigtig meget til at besøge en masse mennesker som arbejder med B&O hver dag... Serien har premiere på torsdag kl 20:00 så håber i vil se med

BOTF | På Besøg Hos Din Forhandler | Madison Ave NYC
https://youtu.be/hnzqgO_zxd4

Hej Henrik,

du havde nok bare skruet forventningerne (hos alle tech-nørderne) lidt for højt op!

At B&O betegner den som ‘ny’, hænger jo sammen med at B&O ikke blot betragter sig selv som en teknik-producent.
De laver i høj grad lifestyle-produkter, produkter som er baseret på det designmæssige.
I og for sig ikke noget nyt - design har (næsten) altid været en af kerneværdierne.
Nu om dage måske mere end før.

Og godt for det - ville de forsøge sig som et firma, der tilbyder ‘tech-produkter’, ville deres dage meget hurtigt være omme.
Det er vigtigt, at de udnytter deres niche og deres kompetancer bl. på aluminium-bearbejdningsområdet.
At der er et (set med B&O-målestok) stort marked for netop BeoSound 1 er åbenlyst - derfor er det også fornuftigt at vedligeholde det.....med f.eks nye farver.

Problemet er bare at de fleste, der skriver/læser her, er mere tech-orienterede og ikke kan se nytten af en ny farve.
Personligt synes jeg den ser sej ud - og sikkert endnu bedre i virkeligheden.
Jeg har bare ikke brug for/plads til den.
Men derfor kan jeg da godt hilse den velkommen.

Jeg er iøvrigt så godt som sikker på, at der ikke vil komme meget fra B&O fremover, der kan tilfredsstille den teknik-hungrende læserskare her.....men fred være med det.

Held og lykke med dine besøgsvideoer - som jeg helt sikkert vil se med stor interesse.

MM
Til top
beovox141 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 29-Maj-2009
Status: Offline
Point: 1940
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-September-2019 kl. 18:34
Oprindeligt skrevet af Vejrup Vejrup skrev:

Billede her retfærdiggøre ikke hvordan det er ud IRL - den er virkelig flot, så jeg kan kun anbefale at tage forbi en butik og se den hvis man altså ikke er fastgjort i ML verdenen 

Det er nu ikke ML eller NL der er problemet her, men snarere mono konceptet. Og som du sikkert også ved tager man jo ikke længere blot "forbi" en B&O store, da de fleste som bekend er lukket.
Men som en pyntegenstand eller "et lifestyle" produkt som Millermissen siger  er den sikkert fin.


Til top
Vejrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-August-2011
Sted: København
Status: Offline
Point: 677
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-September-2019 kl. 18:37
korrekt MM lige dette forum er rigtig svært at gøre tilfredse... heldigvis er der mange andre steder hvor folk er yderst begejstret for dette nye produkt. 
Jeg er da glad for at min makedsføringsmetoder vækker jeres interesse - den kan jo som sagt være svær at fange samt nå når dette er Jeres primære forum... Jeg er personlig selv begejstret for denne nye NY edition og heldigvis er jeg ikke den eneste... 

Håber du syntes den nye serie fanger din interesse Tongue det må tiden vise
Til top
beovox141 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 29-Maj-2009
Status: Offline
Point: 1940
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-September-2019 kl. 20:12
Oprindeligt skrevet af Vejrup Vejrup skrev:

korrekt MM lige dette forum er rigtig svært at gøre tilfredse... 

Ahh rolig nu, jeg kan nævne mindst et (det største?) hvor der ikke bliver lagt fingre i mellem. Især den der med de "nye" farver, tror jeg ikke rigtigt fænger mere....  Man kan næsten fristes til at sige at nogen bliver direkte provokeret af det. Wink

Måske er det som Millermissen siger (er det citeret fra officiel side ?) rigtigt at B&O hellere vil være et lifestyle firma, og så er det da bare at komme afsted, og der er da bestemt ingen grund til at blot holde sig til audio/visuelle produkter. Om der så er et lukratuvt marked er nok en anden sag.

Den gode nyhed er uden tvivl the Stage, som er et alsidigt produkt til en fornuftig pris,- flere af den slags!


Til top
Vejrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-August-2011
Sted: København
Status: Offline
Point: 677
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-September-2019 kl. 21:19
Oprindeligt skrevet af beovox141 beovox141 skrev:

Oprindeligt skrevet af Vejrup Vejrup skrev:

korrekt MM lige dette forum er rigtig svært at gøre tilfredse... 

Ahh rolig nu, jeg kan nævne mindst et (det største?) hvor der ikke bliver lagt fingre i mellem. Især den der med de "nye" farver, tror jeg ikke rigtigt fænger mere....  Man kan næsten fristes til at sige at nogen bliver direkte provokeret af det. Wink

Måske er det som Millermissen siger (er det citeret fra officiel side ?) rigtigt at B&O hellere vil være et lifestyle firma, og så er det da bare at komme afsted, og der er da bestemt ingen grund til at blot holde sig til audio/visuelle produkter. Om der så er et lukratuvt marked er nok en anden sag.

Den gode nyhed er uden tvivl the Stage, som er et alsidigt produkt til en fornuftig pris,- flere af den slags!



Helt enig i at Stage er et super addon til deres produkt portefølje og prisen sidder lige i skabet - det er yderst positivt...

Nye farver fænger åbenbart stadig og meget endda - jeg har hørt fra flere at de bliver solgt med stor succes - så mon ikke det stadig er relevant.... om man syntes om det eller ej, jeg ser normalt heller ikke nye farver som noget specielt men lige den NY edition kan bare et eller andet.....
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 579580581582583 909>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu