recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bang & Olufsen
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bang & Olufsen - Fortid & Nutid LG TV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketBang & Olufsen - Fortid & Nutid LG TV

 Besvar Besvar Side  <1 659660661662663 909>
Forfatter
Besked
beovox141 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 29-Maj-2009
Status: Offline
Point: 1940
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2020 kl. 22:16
Peter Pan fremviste stolt:

Tror den virker bedre som loft pendant med indbygget askebæger?



LG WISA lys 1.0

Til top
beovox141 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 29-Maj-2009
Status: Offline
Point: 1940
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2020 kl. 23:08
Ja, B&O universet er efterhånden noget forvirrende især indenfor TV segmentet der er dog kommet en del flere modeller at vælge imellem:


Det må være med True Image teknologi siden TVet nu er et Beosound.
Der er heldigvis også, ikke alene et nyt Beovision-

 
Der er faktisk hele TO nye Beovisions


Det er også rart at se at forhandlernetværket er udvidet, så man nu også kan købe alle de tre nye B&O tv i de sædvanlige megastores. De bliver helt sikkert et hit!





Redigeret af beovox141 - 29-Januar-2020 kl. 23:09
Til top
Peter Pan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8212
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2020 kl. 06:39
Oprindeligt skrevet af millemis millemis skrev:

Øj, beovox141 lever stadigvæk - velkommen tilbage fra de døde.
Kan man nu regne med dig igen.....så vi andre kan holde en pause LOL
 
MM
 
 LOL
Mvh. Peter Pan.-Se link-Råd-for-BL-tilslutning.
Til top
BeoBrians Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 07-Marts-2019
Status: Offline
Point: 64
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2020 kl. 10:56
Oprindeligt skrevet af beovox141 beovox141 skrev:

Ja, B&O universet er efterhånden noget forvirrende især indenfor TV segmentet der er dog kommet en del flere modeller at vælge imellem:


Det må være med True Image teknologi siden TVet nu er et Beosound.
Der er heldigvis også, ikke alene et nyt Beovision-

 
Der er faktisk hele TO nye Beovisions


Det er også rart at se at forhandlernetværket er udvidet, så man nu også kan købe alle de tre nye B&O tv i de sædvanlige megastores. De bliver helt sikkert et hit!



Det er godt nok en tidlig aprilsnar. B&O skal ikke ud i de kæder, det magter de slet ikke at sælge.

Redigeret af BeoBrians - 30-Januar-2020 kl. 10:57
Til top
millemis Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1791
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2020 kl. 13:51
....og skribenten har nok også overset, at der står: ‘tv-delen’.

Jeg er rimelig sikker på, at enhver B&O-forhandler vil kunne matche priserne på ‘tv-delen’ fra andre forhandlere.....med mindre de altså giver ekstra garanti og eventuel hjælp til interations-opsætningen med  f.eks en Stage.....og en BeoRemote One med i købet.

De konkurrerer på lige fod med andre udbydere af LG’s tv/tv-del.....såååå!

Forøvrigt har jeg en mistanke om, hvor de annoncer er sakset fra.......men det kunne sakseføreren jo passende havde fortalt os i selve indlægget.

MM



Redigeret af millemis - 30-Januar-2020 kl. 13:56
Til top
BeoBrians Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 07-Marts-2019
Status: Offline
Point: 64
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2020 kl. 16:20
Helt ærligt, så synes jeg det er klamt at lave sådan noget der. Det vildleder vildt, og grænser til noget der kan komme i klemme rent juridisk, vil jeg mene.

Jeg synes faktisk det er noget Administratorerne burde fjerne. Personen som har lavet sakseløsningen forstår sig slet ikke på hvad et BeoVision Harmony og et BeoVision Eclipse er. De tror det ene og alene handler om C9 panelet, som bruges i Harmony.

Men Eclipse er sit eget, med sin egen Video Engine fra B&O og en helhed sammen med Sound Centeret. 

Jeg synes det er trist at fordi man ikke har råd til B&O, så er ens eneste lyst at hagle ned på et ikon fra Danmark. En smule respekt for det hæderkronede selskab er på sin plads.

Tråden her på Recordere er virkelig trættende, og alt for primitiv, i forhold til eksempelvis B&O Teknisk Forum på Facebook, hvor der er en sober og seriøs tilgang til tingene. 

Tak for denne gang.
Til top
beovox141 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 29-Maj-2009
Status: Offline
Point: 1940
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2020 kl. 17:57
Oprindeligt skrevet af BeoBrians BeoBrians skrev:

Jeg synes faktisk det er noget Administratorerne burde fjerne. Personen som har lavet sakseløsningen forstår sig slet ikke på hvad et BeoVision Harmony og et BeoVision Eclipse er. De tror det ene og alene handler om C9 panelet, som bruges i Harmony.

Hvad er problemet?

Det er PRÆCIS den måde C9 sælges gennem B&O brandet, ja rent faktisk er alle tre klip taget direkte fra en forhandler!

100% PLAT, men det er ikke mig der har fundet på det! Så ring endelig til en advokat!

Du kan da så lige forklare mig hvad et Beovision er i dag (en soundbar?), det tror jeg der er mange der godt kunne tænke sig at få opklaret!
Til top
beovox141 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 29-Maj-2009
Status: Offline
Point: 1940
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2020 kl. 18:04
Oprindeligt skrevet af millemis millemis skrev:

....og skribenten har nok også overset, at der står: ‘tv-delen’.

Kun ud for Eclipse! Det er totalt grineren at et LG C9 nu har tre Beovision navne.

Oprindeligt skrevet af millemis millemis skrev:

Jeg er rimelig sikker på, at enhver B&O-forhandler vil kunne matche priserne på ‘tv-delen’ fra andre forhandlere.....med mindre de altså giver ekstra garanti og eventuel hjælp til interations-opsætningen med  f.eks en Stage.....og en BeoRemote One med i købet.

De konkurrerer på lige fod med andre udbydere af LG’s tv/tv-del.....såååå!

Det er jeg ret sikker på de ikke kan, alene af den grund at Piwer og Elgigante sikker langer 10 gange flere C9ere ud end B&O forhandlerne vel at mærke uden de samme omkostninger. (som du egentlig også anfører)

Oprindeligt skrevet af millemis millemis skrev:

Forøvrigt har jeg en mistanke om, hvor de annoncer er sakset fra.......men det kunne sakseføreren jo passende havde fortalt os i selve indlægget.

Det er kun Peter der leverer sponsoreret indhold, men du må hellere end gerne sige hvor de kommer fra Wink

Til top
beovox141 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 29-Maj-2009
Status: Offline
Point: 1940
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2020 kl. 18:19
Oprindeligt skrevet af BeoBrians BeoBrians skrev:

Men Eclipse er sit eget, med sin egen Video Engine fra B&O...

Det er findes ikke nogen "video engine" fra B&O længere, Tude lukkede og slukkede den af virksomheden for mange år siden. Men i Eclipse Soundbaren findes derimod en HDMI switch og et Audio Codec.

Oprindeligt skrevet af BeoBrians BeoBrians skrev:

Jeg synes det er trist at fordi man ikke har råd til B&O, så er ens eneste lyst at hagle ned på et ikon fra Danmark. En smule respekt for det hæderkronede selskab er på sin plads.

Det vil jeg lige tænke over.... tænke,tænke,tænke.... Nej! De har forlængst brændt broerne.

Oprindeligt skrevet af BeoBrians BeoBrians skrev:

Tråden her på Recordere er virkelig trættende, og alt for primitiv, i forhold til eksempelvis B&O Teknisk Forum på Facebook, hvor der er en sober og seriøs tilgang til tingene. 

Hvad er Facebook?

Oprindeligt skrevet af BeoBrians BeoBrians skrev:

Tak for denne gang.

Ingen årsag Wink
Til top
Peter Pan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8212
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2020 kl. 19:24

                  En smule respekt for det hæderkronede selskab er på sin plads. Thumbs Up

 
Mvh. Peter Pan.-Se link-Råd-for-BL-tilslutning.
Til top
millemis Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1791
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2020 kl. 19:51
Oprindeligt skrevet af beovox141 beovox141 skrev:

Oprindeligt skrevet af millemis millemis skrev:

....og skribenten har nok også overset, at der står: ‘tv-delen’.

Kun ud for Eclipse! Det er totalt grineren at et LG C9 nu har tre Beovision navne.

Oprindeligt skrevet af millemis millemis skrev:

Jeg er rimelig sikker på, at enhver B&O-forhandler vil kunne matche priserne på ‘tv-delen’ fra andre forhandlere.....med mindre de altså giver ekstra garanti og eventuel hjælp til interations-opsætningen med  f.eks en Stage.....og en BeoRemote One med i købet.

De konkurrerer på lige fod med andre udbydere af LG’s tv/tv-del.....såååå!

Det er jeg ret sikker på de ikke kan, alene af den grund at Piwer og Elgigante sikker langer 10 gange flere C9ere ud end B&O forhandlerne vel at mærke uden de samme omkostninger. (som du egentlig også anfører)

Oprindeligt skrevet af millemis millemis skrev:

Forøvrigt har jeg en mistanke om, hvor de annoncer er sakset fra.......men det kunne sakseføreren jo passende havde fortalt os i selve indlægget.

Det er kun Peter der leverer sponsoreret indhold, men du må hellere end gerne sige hvor de kommer fra Wink

Nu er det vel op til enhver at læse også det, der står med småt...og så selv bedømme, hvad der er ret og hvad der er vrang.

Nu regner jeg ikke med, at du har din gang hos B&O-forhandlere mere - men du kunne jo prøve at forhøre dig om deres prispolitik på det område, hvis du alligevel skulle komme til en.
 
Annoncen er - som jeg formodede - sakset herfra:
som ikke er autoriseret B&O-forhandler mere.
Hvor han så får ‘B&O-delene’, der passer til de ‘tv-dele’ fra, ved jeg ikke.
Men jeg giver da beobrians ret i, at det tenderer til at være klamt.

MM


Redigeret af millemis - 30-Januar-2020 kl. 19:55
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4263
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2020 kl. 20:17
Oprindeligt skrevet af Peter Pan Peter Pan skrev:

                  En smule respekt for det hæderkronede selskab er på sin plads. Thumbs Up

 

Pil nedad på højttaleren er det billedet på den økonomiske nedtur B&O pt oplever? 
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 659660661662663 909>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu