recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > IP TV og WebTV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - TDC TV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketTDC TV

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
moho Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3069
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-August-2008 kl. 16:07

Anmeldelse af TDC TV 

Det er kommentarerne her som er vigtigste

 



Redigeret af moho - 28-August-2008 kl. 16:48
Til top
janelne Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 20-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 309
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-August-2008 kl. 19:03

Oprindeligt skrevet af moho moho skrev:

Det er kommentarerne her som er vigtigste

Har kigget .... Og? Forstår ikke hvor du vil hen - og hvad det er du forsøger at gøre til et stort problem.

Til top
Gatnuk Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 17-April-2008
Status: Offline
Point: 45
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-August-2008 kl. 19:29
Well, for en som ikke har levet med Parabol, men normal kabel-TV/antenne forening, som det lyder moho har, så kan jeg se problemet i at han ikke kan tage forskellige kanaler på flere TV og samtidig optage det han vil :)

Dette er ikke muligt via TDC som det er PT, men det er jo ikke anderledes end som hvis man havde Parabol :), der er muligheden, men du skal betale en lille skvat ekstra for at gøre det :).

Denne mulighed får du også med TDC til september, håber og krydser fingre ^^. De kan jo nå at udskyde det endnu.

Har selv TDC TV, og det kører upåklageligt, fornuftig billedkvalitet og de små info skærme når man zapper frem og tilbage imellem kanalerne er en sød lille finesse.
Til top
j.stensig Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 11-Maj-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 28
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-August-2008 kl. 00:01
Til Janelne
  1. Har du prøvet at leje film? Kan man også leje de nyeste film, ligesom i Blockbuster, eller er der dømt firser-film? Har prøvet et par gange, det virker fint i praksis. Dog er udvalget ikke så opdateret som hos Blockbuster, men ellers OK. Se evt. http://film.tdconline.dk/lejfilm/
  2. Ved du tilfældigvis om der er HD-kanaler på vej (om TDC-TV overhovedet kan distribuere HD-kvalitet)? Ved ikke hvad de konkrete planer er ang. HD på TDC TV, der er givetvis et stykke vej endnu, da HD vil kræve en del båndbredde. Teknisk skulle det nok kunne lade sig gøre, men jeg tror at der er andre prioriteter, feks. at få en større udbredelse af løsningen, så investeringer kan betale sig. 
Til moho
Kan sagtens følge dine tanker omkring "overvågning", det er helt sikkert en potentiel bagside ved TDC TV.
Mht. at føle sig snøret, så har jeg det ikke sådan, dog synes jeg blot at det er ærgerligt at det ikke kan lade sig gøre hos mig (endnu). Det er dog noget man bør undersøge inden man bestiller TDC TV, hvis det er kritisk for ens beslutning. Jeg optager i dag blot evt. "anden-udsendelse" på min anden harddiskoptager via dvb-t, i de reelt sjældne situationer hvor behovet opstår



Til top
janelne Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 20-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 309
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-August-2008 kl. 11:13

Oprindeligt skrevet af j.stensig j.stensig skrev:

Har du prøvet at leje film? Kan man også leje de nyeste film, ligesom i Blockbuster, eller er der dømt firser-film? Har prøvet et par gange, det virker fint i praksis. Dog er udvalget ikke så opdateret som hos Blockbuster, men ellers OK. Se evt. http://film.tdconline.dk/lejfilm/

Det var dog en fesen omgang film   Men idéen er jo god nok. Håber de får flere (nye) film på hylderne.

Oprindeligt skrevet af j.stensig j.stensig skrev:

Ved du tilfældigvis om der er HD-kanaler på vej (om TDC-TV overhovedet kan distribuere HD-kvalitet)? Ved ikke hvad de konkrete planer er ang. HD på TDC TV, der er givetvis et stykke vej endnu, da HD vil kræve en del båndbredde. Teknisk skulle det nok kunne lade sig gøre, men jeg tror at der er andre prioriteter, feks. at få en større udbredelse af løsningen, så investeringer kan betale sig. 

Jeg kan nu se, at TDC skriver følgende på deres hjemmeside:

I løbet af 2008 tilbyder vi tv-kanaler i HD kvalitet med TDC TV.

Så der må være noget på vej.



Redigeret af janelne - 29-August-2008 kl. 11:14
Til top
moho Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3069
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-August-2008 kl. 16:27

Kære  Jan

Med overvågning tænkte jeg kun på statistik af hvad man så, i forhold til Programleverandørerne. Ligesom hvad hedder boksen til de ca 1100 som anvendes i øjeblikket.  Marketing / Reklame.

TV Meteret     Jeg glemmer ALDRIG avisartiklen fra for ca 12 år siden, om TDC og Kabel TV. Prisen herfor hos Jysk Telefon eller TDC, hvad navn der gjaldt dengang.



Redigeret af moho - 29-August-2008 kl. 16:39
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu