recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Mr. Anderson - Nu med Audyssey Pro
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Mr. Anderson - Nu med Audyssey Pro

 Besvar Besvar Side  <1 678910 31>
Forfatter
Besked
Mr. Anderson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 13-April-2008
Sted: Esbjerg,Denmark
Status: Offline
Point: 772
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mr. Anderson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2009 kl. 13:52

Tak skal du have "RuneH" er også ret glad for resultatet efterhånden.

Projektor og diverse kabler er ankommet men venter stadigvæk på lærred, PS3 og Samsung tv boks som vidst ligger og venter på posthuset.

Gik i gang med at sidde hylde og skuffer til film i tv møblet i går samt fik trukket den lange og bøvlet 15M HDMI kabel til PJ. I aften får jeg lavet en afstandsstykke til PJ ophæng da jeg har gips loft så den kan komme op og ryttet op omkring. Imorgen når jeg på posthuset så der skulle gerne ligge det sidste og så bliver det en FED! weekend

Billeder kommer senere når det ene og andet kommer på plads..

LG 65B7 - PS4 Pro - Denon X7200WA - B&W 706S2, HTM 72S2, DB4S & CCM663 - Nvidia Shield - Sonos
Til top
Christian H Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-Juni-2006
Sted: Sydjylland
Status: Offline
Point: 693
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Christian H Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2009 kl. 16:47

Jamen så ved jeg da hvad jeg skal bruge hele min forlængede weekend på

Jeg tager flødeboller og Cola med

Til top
Mr. Anderson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 13-April-2008
Sted: Esbjerg,Denmark
Status: Offline
Point: 772
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mr. Anderson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2009 kl. 18:12
Oprindeligt skrevet af Christian H Christian H skrev:

Jamen så ved jeg da hvad jeg skal bruge hele min forlængede weekend på

Jeg tager flødeboller og Cola med

Det er sku en deal...  

Lærred kom ikke i dag så ringede og snakkede med Lissau og de ville sende den imorgen men fik dem presset til at se om de kunne få den afsted i dag så jeg har den imorgen. PS3'er er på posthuset og Samsung boksen kommer nok også imorgen.

LG 65B7 - PS4 Pro - Denon X7200WA - B&W 706S2, HTM 72S2, DB4S & CCM663 - Nvidia Shield - Sonos
Til top
Mr. Anderson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 13-April-2008
Sted: Esbjerg,Denmark
Status: Offline
Point: 772
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mr. Anderson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Maj-2009 kl. 22:45

Lige et par billeder til de nyskærige

Mangler stadigvæk mit lærred og Samsung tv tuner. En forlængelse til mit projektor ophæng kan måske også komme på tale istedet for mit hjemmebiks som dog kan spartles og males men. Trals jeg skal bruge keystone hvis jeg vil have billedet længere ned også

 

Med blitz.

Uden Blitz.

Det var lige en mindre opdate... Glæder mig for vildt til lærred ankommer. Det skal dog siges jeg er stødt på problemmer med W5000'eren og et støj problem som ikke stammer fra lampe blæseren  Så måske der skal ny til her også!? Men enjoy billederne..

LG 65B7 - PS4 Pro - Denon X7200WA - B&W 706S2, HTM 72S2, DB4S & CCM663 - Nvidia Shield - Sonos
Til top
Christian H Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-Juni-2006
Sted: Sydjylland
Status: Offline
Point: 693
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Christian H Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2009 kl. 10:05

Det ser sku godt ud!!!

Du må have et helt fantastisk sort-niveau lige i tiden  men det bliver godt når dit lærred dukker op!

Træls med projektorproblemerne. Har du snakket med leverandøren omkring det?

Til top
p.las Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4156
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér p.las Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2009 kl. 10:42
hvor stort et lærred har du købt?
Til top
DonJensen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-April-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 841
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DonJensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2009 kl. 12:02
Det er ved at være nær den perfekte kombination af stue og hjemmebiograf,
det er slet ikke så tit at det lykkedes.
Til top
Mr. Anderson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 13-April-2008
Sted: Esbjerg,Denmark
Status: Offline
Point: 772
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mr. Anderson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2009 kl. 12:45

Jeg legede lidt med indstillingerne på sort niveau og ja den kan vidst blive temmelig mørk  Men farverne er ikke for imponerende lige PT hehe.

Jeg har snakket med leverandøren/importøren og vil lige lade den køre nogle flere timer og se problemmet an. Allerede i går var det ikke så slemt, kom nogen gange. I dag vil jeg prøve at vende projektoren om på maven på en hylde og se om billedet kan komme længere ned.

Jeg har købt en 90" lissau true colour (ISF) som er 199x112cm billede areal. Passer med det billedet jeg har lavet på væggen nu.

Ja jeg har rodet lidt rundt med at få den fedeste kombination og er sku godt tilfreds nu. Der er ikke rigtig noget der kan gøres anderledes med mine omgivelser og mit udstyr vil jeg mene.



Redigeret af Mr. Anderson - 31-Maj-2009 kl. 12:46
LG 65B7 - PS4 Pro - Denon X7200WA - B&W 706S2, HTM 72S2, DB4S & CCM663 - Nvidia Shield - Sonos
Til top
Skyum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4169
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skyum Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2009 kl. 12:56

Det er vel tæt på at være den ultimative hjemmebio

Stort tillykke

Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
Til top
RuneH Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1743
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér RuneH Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2009 kl. 13:11
Det ser godt ud. Bliver fedt med lærred på væggen :-)
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
Til top
Mr. Anderson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 13-April-2008
Sted: Esbjerg,Denmark
Status: Offline
Point: 772
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mr. Anderson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2009 kl. 10:06

Så kom lærred op, og det er sku et fedt lærred design mæssig. Mangler lige at få gjordt noget ved min hjemmelavet forlængelses ophæng og hist og her hvor der er kommet mærker i væggen og diverse.

LG 65B7 - PS4 Pro - Denon X7200WA - B&W 706S2, HTM 72S2, DB4S & CCM663 - Nvidia Shield - Sonos
Til top
RuneH Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1743
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér RuneH Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2009 kl. 10:18
Det ser jo bare super lækkert ud. Hvor mange tommer er du oppe på?

Anderledes når der intet tv er i sådan en stue.
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 678910 31>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu