|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
claus_d_p ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 20 |
![]() Sendt: 12-Februar-2004 kl. 16:33 |
Jeg har lige anskaffet mig en Philips DVDR-70, og jeg kan se på www.philips.com, at der er firmware til opgradering ad optageren. Er der nogen der har erfaringer med en sådan opgradering. Giver den nogen forbedringer? |
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Hej claus_d_p Nogle gange giver de forbedringer, andre gange er det "blot" fejlretninger (bugfixes). Men hvis du lige har købt den, så ligger der sansynligvis den seneste firmware på allerede. Der sker dog ikke noget ved at prøve at installere den, installationspakken vil kun installere den hvis den er nyere. /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |