|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |||||
Splinten ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-April-2004 Sted: Lolland Status: Offline Point: 909 |
![]() Sendt: 31-Marts-2005 kl. 14:59 |
||||
Jeg har netop været en tur i MediaMarkt i Lübeck, hvor jeg har set følgende medier: TDK photo quality (både - og +) - 20€ for 10 stk ~ ca. 150 DKK TDK scratch proof - kun i -R - 10€ for 5 stk ~ ca. 75 DKK Og nogle nye Panasonic RAM helt i sort inkl. datalaget - med hard coating (ridsefaste?). Prisen var 3,50€ pr stk ~ ca. 26 DKK /Splinten |
|||||
![]() |
|||||
Avalon ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 58 |
![]() |
||||
De her ser også spændende ud, men hvor købes de ?:
http://www.emtec-consumer.com/page.asp?idActu=5 DVD+R Digital Video Gold Top End quality DVD+R for Lifetime archiving especially dedicated to digital camcording The reflective layer of the DVD Digital Video is especially made ofpure "24 carat" gold for anexceptional lifetime: Gold is a corrosion free metal with outstanding molecular properties whith enable the recorded data to be read again on a very long term without problem.
/avalon |
|||||
![]() |
|||||
Splinten ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-April-2004 Sted: Lolland Status: Offline Point: 909 |
![]() |
||||
Jeg tror faktisk også, at de havde dem hos MediaMarkt. Det foresvæver mig at prisen lå på omkring 5€, men jeg er ikke 100% sikker. /Splinten |
|||||
![]() |
|||||
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
![]() |
||||
TDK´s nye m photo glossy overflade fås på www.os-mediatrade.de til 1.25 euro pr stk i jewel case.
|
|||||
![]() |
|||||
![]() |
||||
Mange gode produkter! Er der nogle, der har handlet med dem? /Splinten |
|||||
![]() |
|||||
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
![]() |
||||
Bestilte varer hos dem i torsdags(Skærtorsdag !!). Fik email,der bekendtgjorde,at varene skulle være afsendt igår,så m lidt held modtager jeg dem imorgen. |
|||||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |