recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Vis mig dit TV/Hifi møbel
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Vis mig dit TV/Hifi møbel

 Besvar Besvar Side  <1 1415161718 36>
Forfatter
Besked
Bjerrehuus Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 30-Marts-2007
Status: Offline
Point: 327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bjerrehuus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2009 kl. 09:42

Jeg er igang, med at forsøge at lande dette gamle B&O tv-møbel gennem en auktion. Planen er at istandsætte det med en slibning og så efterfølgende give det lidt farve spræl.. Har tænkt i nogle pastelfarver i retning af grå/hvid/lyserød (ja konen SKAL jo have noget at sige også..).

Synes det kunne være lidt sjovt, at tage noget gammel og klassisk for så at give det et personligt pift/præg.. HÅBER jeg vinder auktionen...

Lykkedes det, vil processen af møblet naturligvis blive dokumenteret herinde

 

Til top
Peter Pan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8212
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter Pan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2009 kl. 11:29
Bjerrehuus
 
Jeg håber ikke du vinder auktionen. At male dette fine gamle B&O tv-møbel  er blasfemi.
Så må det heller havne hos en person som værdsætter at møblet er originalt.
 
Min mening

Mvh. Peter Pan.-Se link-Råd-for-BL-tilslutning.
Til top
Bjerrehuus Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 30-Marts-2007
Status: Offline
Point: 327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bjerrehuus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2009 kl. 11:46
Oprindeligt skrevet af Peter Pan Peter Pan skrev:

Bjerrehuus
 
Jeg håber ikke du vinder auktionen. At male dette fine gamle B&O tv-møbel  er blasfemi.
Så må det heller havne hos en person som værdsætter at møblet er originalt.
 
Min mening


Og du skal have lov til at have din mening :-) At du dog vælger at kalde det blasfemisk, synes jeg er at gå over min grænse. Fair nok, du ville ikke gøre det og synes det er synd.. Men jeg synes du skal overveje din kommentar, for i min verden er det ikke ok..

Til top
SLETTET_20120103 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 6191
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SLETTET_20120103 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2009 kl. 12:08
Du har bare lagt dig ud med en B&O fanatiker - giv det en gang maling, og bring det ind i årtusindskiftet
Til top
Bjerrehuus Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 30-Marts-2007
Status: Offline
Point: 327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bjerrehuus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2009 kl. 12:50
Så er møblet i hus - det bliver satme godt
Til top
Peter Pan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8212
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter Pan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2009 kl. 16:07

Ja men så tillykke Bjerrehuus, og godt ord igen.

Mvh. Peter Pan.-Se link-Råd-for-BL-tilslutning.
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5206
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2009 kl. 16:12

Oprindeligt skrevet af Bjerrehuus Bjerrehuus skrev:

Så er møblet i hus - det bliver satme godt

Lidt nysgerrig, må man spørge om hvad prisen på grisen blev

Mvh JørgenT

Til top
Bjerrehuus Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 30-Marts-2007
Status: Offline
Point: 327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bjerrehuus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2009 kl. 18:12

Den gik for ca. 800,- hvilket var en smule over min forventning, men dog hvad lauritz.com havde vurderet den til.

Men ville VIRKELIG gerne have den og har kigget på rigtig rigtig mange tv møbler uden at blive bedazzled og det gør jeg med den her og det potentiale jeg ser i den :)

Til top
cyjoe Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 07-Oktober-2009
Sted: Greenland
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cyjoe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2009 kl. 18:16
Oprindeligt skrevet af Losty Losty skrev:

@cyjoe; Det ser faktisk ganske fedt ud, og anderledes end det vi er vant til. Dog ville jeg foretrække at TV'et stod i midten. (hvor stort er det lige? Det ser pretty stort ud, 52"?)

@Houmoller; Også ganske fedt, pænt og nydeligt - men desværre ikke så brugbart for os der har en stor receiver som blir pissevarm.

Til top
cyjoe Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 07-Oktober-2009
Sted: Greenland
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cyjoe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2009 kl. 18:25

Losty det er et Sony kdl-46X4500. Jeg var selv i tvivl om hvor det skulle stå. Det giver et mere roligt look når det står i midten, Men netop derfor...da min stue indretning er meget kubistisk og strømlinjet.

Til top
NightMartiN.DK Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 02-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 193
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér NightMartiN.DK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2009 kl. 21:11

Her er mit møbel købt hos IDE-Møbler.

Der er kortet 4 cm af benene. Det var oprindeligt meningen at der skulle monteres låger med stof front i de 2 yderste rum men der var ikke plads til beslaget pga. forstærkerens størrelse.



Redigeret af NightMartiN.DK - 18-Oktober-2009 kl. 21:12
Til top
Shearer Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 20-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 70
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Shearer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-November-2009 kl. 20:12
Jer der har et møbel hvor tvet kan hæves/sænkes ned i selve møblet. er det købt sådan eller noget i selv har lavet ?

Redigeret af Shearer - 15-November-2009 kl. 10:47
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 1415161718 36>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu