recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Vis mig dit TV/Hifi møbel
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Vis mig dit TV/Hifi møbel

 Besvar Besvar Side  <1 33343536>
Forfatter
Besked
Raskolnikov Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 19-Marts-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 455
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Raskolnikov Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2020 kl. 18:03
Oprindeligt skrevet af DanishCanadian DanishCanadian skrev:

Her er mit setup. Special lavet af hifimoebler.dk

Smukt. 
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1932
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2020 kl. 20:08
Oprindeligt skrevet af Raskolnikov Raskolnikov skrev:

Oprindeligt skrevet af DanishCanadian DanishCanadian skrev:

Her er mit setup. Special lavet af hifimoebler.dk

Smukt. 

Ja! Det på trods af grammofonen, som IKKE er nogen skønhed... (Efter min mening).LOL


Redigeret af mnielsen - 17-August-2020 kl. 20:45
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys, på "gammel TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB og FM
Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket
Favoritradiostationer: Radio ABC og Classic Rock
Til top
Raskolnikov Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 19-Marts-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 455
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Raskolnikov Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2020 kl. 10:57
Men den lyder sikkert godt! LOL

Redigeret af Raskolnikov - 18-August-2020 kl. 10:58
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2020 kl. 18:46
Oprindeligt skrevet af Raskolnikov Raskolnikov skrev:

Men den lyder sikkert godt! LOL

Den lyder super godt Wink
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1932
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2020 kl. 19:56
Oprindeligt skrevet af DanishCanadian DanishCanadian skrev:

Oprindeligt skrevet af Raskolnikov Raskolnikov skrev:

Men den lyder sikkert godt! LOL

Den lyder super godt Wink

Det gør min gamle Akai APQ41 nu også! Dog, kunne den måske godt have været lidt dybere i designet... Så man kunne have undgået "bulen" i låget foran... LOLLOL
https://forum.recordere.dk/vis-mig-dit-hifigrej_topic113734_page1.html Det Er mit billede - blot under et andet, udmeldt brugernavn. Men skid nu være med det. Og grammofonen er med Ortofon-pickup.
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys, på "gammel TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB og FM
Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket
Favoritradiostationer: Radio ABC og Classic Rock
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2020 kl. 20:25
Oprindeligt skrevet af mnielsen mnielsen skrev:

Oprindeligt skrevet af DanishCanadian DanishCanadian skrev:

Oprindeligt skrevet af Raskolnikov Raskolnikov skrev:

Men den lyder sikkert godt! LOL

Den lyder super godt Wink

Det gør min gamle Akai APQ41 nu også! Dog, kunne den måske godt have været lidt dybere i designet... Så man kunne have undgået "bulen" i låget foran... LOLLOL
https://forum.recordere.dk/vis-mig-dit-hifigrej_topic113734_page1.html Det Er mit billede - blot under et andet, udmeldt brugernavn. Men skid nu være med det. Og grammofonen er med Ortofon-pickup.

Ah ja, gode gamle AKAI. Jeg havde selv en båndoptager fra netop AKAI - det var tider. 
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1932
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2020 kl. 20:37
Oprindeligt skrevet af DanishCanadian DanishCanadian skrev:


Ah ja, gode gamle AKAI. Jeg havde selv en båndoptager fra netop AKAI - det var tider. 

Ja... Når jeg overspillede LP'er til kassettebånd, så kunne jeg næsten ikke høre forskel, når det var på Maxell's dyreste chrome-bånd!!

Brød mig ikke om TDK metalbåndene. De lød for skingert, syntes jeg - men det så fedt ud, fordi man kunne se indmaden i det.LOL
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys, på "gammel TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB og FM
Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket
Favoritradiostationer: Radio ABC og Classic Rock
Til top
runehl Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 26-Juni-2012
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér runehl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Oktober-2020 kl. 14:09
Her er der hverken surround eller jodskælvsbas, men jeg kan se Formel 1 uden at bliver forstyrret af resten af familien Smile


Bygget i 19mm MDF og med en Nedis TVSM5830BK har vi TV i soveværelset uden at det skal hænge i loft eller på væggen. Og når det ikke er i brug en paktisk fralægningsplads.

Lyden er enten fra TV eller via bluetooth til mine QC35.

Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Oktober-2020 kl. 14:44
Oprindeligt skrevet af runehl runehl skrev:

Her er der hverken surround eller jodskælvsbas, men jeg kan se Formel 1 uden at bliver forstyrret af resten af familien Smile


Bygget i 19mm MDF og med en Nedis TVSM5830BK har vi TV i soveværelset uden at det skal hænge i loft eller på væggen. Og når det ikke er i brug en paktisk fralægningsplads.

Lyden er enten fra TV eller via bluetooth til mine QC35.


COOL! SmileClap
Til top
Lydkilde Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 18-September-2020
Sted: Kælder Biffen
Status: Offline
Point: 103
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lydkilde Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2020 kl. 20:12
Hjemmebyg Embarrassed

Som en del af omstruktureringen af biffen så "fik" jeg to nye woofere.
For ikke at Robert skulle smadre dem helt, besluttede jeg at bygge et møbel omkring dem.
Bogstaveligt talt omkring. Det skal sænkes ned over dem Shocked

Der er nogle særlige omstændigheder der skal tages højde for.
- Kælder døren som kan skimtes til venstre. Hvis de dog bare havde sat den et andet sted for 80 år siden LOL
- Lærred som kommer ned i ca. 45cm over gulvhøjde Shocked Wooferne er 39½cm høje. Så der er ikke meget at gi' af.

Her er vi i det tidlige byggestadie - faktisk hvor jeg er nået til Confused


Snapper lidt flere billeder, når det bliver klar engang.
Med en klat sort maling og alt på plads giver det må lidt mere mening Big smile 
Denon AVC-X6700H - Optoma UHZ65 - Dali 7.2.4
Til top
Lydkilde Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 18-September-2020
Sted: Kælder Biffen
Status: Offline
Point: 103
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lydkilde Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Oktober-2020 kl. 21:43
Kom til se ok ud. Jeg er i hvert fald tilfreds Tongue

Denon AVC-X6700H - Optoma UHZ65 - Dali 7.2.4
Til top
Ning Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1759
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ning Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Oktober-2020 kl. 22:55
Du har helt ret, det ser fedt ud👍
Ning
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 33343536>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu