recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Vis mig dit TV/Hifi møbel
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Vis mig dit TV/Hifi møbel

 Besvar Besvar Side  <1 1314151617 36>
Forfatter
Besked
Dylmer Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 18-Januar-2008
Status: Offline
Point: 173
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dylmer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2009 kl. 23:03

Takker for de pæne ord... Det var også lidt af et projekt..

Ganske korrekt Sidsel80.. Det er ikke nemt at holde støvfrit.. Der ligger konstant en microfiberklud inde bag lågen til at tørre af med og alligevel ser det næsten altid støvet ud... Det gør ik så meget for det er jo også konen som gør rent..



Redigeret af Dylmer - 11-Maj-2009 kl. 23:05
Til top
Sidsel80 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 12-April-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 78
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sidsel80 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2009 kl. 20:58
Oprindeligt skrevet af Dylmer Dylmer skrev:

Takker for de pæne ord... Det var også lidt af et projekt..

Ganske korrekt Sidsel80.. Det er ikke nemt at holde støvfrit.. Der ligger konstant en microfiberklud inde bag lågen til at tørre af med og alligevel ser det næsten altid støvet ud... Det gør ik så meget for det er jo også konen som gør rent..



Heheh, det lyder som en fair arbejdsfordeling, du har bygget den smukke sag, nu må hun gøre den ren

- Sidsel
Panasonic TX-P50G20, Onkyo TX-SR 706, Sony BDP-S373, BenQ W1000+

B&W: DM683, XTC, PV1*2, DS3 & DM685

Film: Blu-Ray (Col2), DVD (Col1)
Til top
affer Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 24-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 342
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér affer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Maj-2009 kl. 20:12
Her er så mit tv møbel, det er fra Danbo, og af trendline serien.

3. hul er modificeret med to glasplader, så der er plads til lidt blandet grej.
i skufferne er der bla. blevet plads til wii, samt netværks switch,

Don't argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience.
Til top
chico Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 18-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 284
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér chico Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Maj-2009 kl. 14:53

Hej affer!

Jeg her kigget på Danbo´s hjemmeside, men jeg kan ikke se lige præcis det møbel du har valgt - kan du oplyse målene på et enkelt modul (evt. pris) - det ser ud til at du har 2 moduler?

Panasonic 37PX80 | Panasonic DMR EX87 | Onkyo 606 | Pioneer PD 204 | Harman Kardon HKTS 11 | Sagem ITD84 HD MPEG4 boks m/TV2 abb.
Til top
affer Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 24-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 342
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér affer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Maj-2009 kl. 17:02
Oprindeligt skrevet af chico chico skrev:

Hej affer!


Jeg her kigget på Danbo´s hjemmeside, men jeg kan ikke se lige
præcis det møbel du har valgt - kan du oplyse målene på et enkelt modul
(evt. pris) - det ser ud til at du har 2 moduler?



Hej Chico.

Det er rigtigt det ikke er på deres hjemmeside lige pt, men jeg ved man
stadig kan få det, da jeg var nede og høre på det for kort tid siden. det er
dansk produceret, og Danbo i skive har brochure på det, man kan få det i
mange forskellige udgaver, med skuffer og uden osv.

mit er opbygget af 4 moduler, 2 af dem med hver 2 skuffer i, og 2 uden
skuffer i.

prisen kan jeg ikke huske, men mener det var omkring 5-6k for hele
molevitten.

men skriv til danbo, så kan de sende dig en brochure. jeg har selv handlet
i skive afdelingen.

bdh 107x50x26 ca, lige taget med en tommestok.
Don't argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience.
Til top
Larxox Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1025
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Larxox Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2009 kl. 20:44

Hej!

Jeg har selv lavet mit møbel i 19 mm MDF og med stoflåger betrukket med Hørstof.

Materialepris ca. 3000 kr. alt inkl.

Flere billeder kan ses i min hjemmebio!

Til top
Mr. Anderson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 13-April-2008
Sted: Esbjerg,Denmark
Status: Offline
Point: 772
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mr. Anderson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juni-2009 kl. 14:21

Jeg har også lavet mit eget møbel i 25 mm bordplade med stof front låge så jeg kan betjene igennem.

Samlet pris 2000 kr. og en weekend's arbejde ved de gamle.



Redigeret af Mr. Anderson - 01-Juni-2009 kl. 14:22
LG 65B7 - PS4 Pro - Denon X7200WA - B&W 706S2, HTM 72S2, DB4S & CCM663 - Nvidia Shield - Sonos
Til top
Mrjonas Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 09-April-2008
Status: Offline
Point: 87
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mrjonas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juni-2009 kl. 13:36
Oprindeligt skrevet af hedberg hedberg skrev:

Jeg har et møbel fra Voice Furniture Arctic. Købt hos Fabo Møbler på Roskildevej.



Man kan næsten bestille møblet som man vil have det. I mit tilfælde er det nederste skuffer med plads til 2 rækker af DVD'er. De øverste er låger der åbner ved et let tryk. Der er plads til typiske ting som en DVD afspiller, PS3 og lign. Onkyo receiveren er dog for høj til at montere i den.

 



Hvad måtte du slippe for sådan et møbel? Og hvordan bestiller du det efter dine behov? Kan ikkel ige finde det på deres hjemmeside.
Til top
goAMinD Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 06-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 356
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér goAMinD Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juli-2009 kl. 23:28
Virkeligt lækkert møbel. Er skufferne med fuld udtræk, så
eksempelvis ved opbevaring af DVD'er eller BD'er, at det
er til at tage de bagerste film op af skuffen uden at
ramme kanten af pladen? og hvor mange DVD'er kan der
ligge i én skuffe?

Oprindeligt skrevet af hedberg hedberg skrev:

Jeg har et møbel fra
?concept=arctic&id=116">Voice Furniture Arctic. Købt
hos Fabo Møbler
Roskildevej.
03-19_230503_Stewart1.jpg">


Man kan næsten bestille møblet som man vil have det. I
mit tilfælde er det nederste skuffer med plads til 2
rækker af DVD'er. De øverste er låger der åbner ved et
let tryk. Der er plads til typiske ting som en DVD
afspiller, PS3 og lign. Onkyo receiveren er dog for høj
til at montere i den.


 



Redigeret af goAMinD - 29-Juli-2009 kl. 23:29
Til top
cyjoe Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 07-Oktober-2009
Sted: Greenland
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cyjoe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Oktober-2009 kl. 17:42

Hej her er mig bud på et tv møbel. Det er en Occa reol fra ide møbler købt på tilbud til 1599.- Så fik jeg 4 sofa ben gratis fra en rodde kurv i butikken. To af hylderne har jeg vendt om så de giver plads til ps3, en dekoder,  og en wii. Jeg mangler lige at få skiftet de sidste to synlige kabler der var for korte til at blive ført langs kanten på pladerne 

Til top
Houmoller Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 31-Maj-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 129
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Houmoller Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Oktober-2009 kl. 20:01

Mit nye tv-bord. Er lige flyttet i ny lejlighed, så tvet er ikke lige blevet hængt op endnu. Købt i Idé-møbler.

 

 

 

Til top
Losty Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 29-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 311
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Losty Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2009 kl. 08:02

@cyjoe; Det ser faktisk ganske fedt ud, og anderledes end det vi er vant til. Dog ville jeg foretrække at TV'et stod i midten. (hvor stort er det lige? Det ser pretty stort ud, 52"?)

@Houmoller; Også ganske fedt, pænt og nydeligt - men desværre ikke så brugbart for os der har en stor receiver som blir pissevarm.

Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 1314151617 36>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu