|
|
Besvar ![]() |
Side 123 6> |
Forfatter | |
Strange ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Marts-2008 Status: Offline Point: 3199 |
![]() Sendt: 24-November-2008 kl. 17:12 |
Ja, overskriften røber det næsten på forhånd, men hvad er jeres yndlingsfilm hvis I SKULLE vælge en...ok da, så to? og Redigeret af Strange - 10-December-2008 kl. 19:17 |
|
![]() |
|
Spitfire ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 170 |
![]() |
Ringenes Herre 1.
|
|
![]() |
|
Sandal ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2585 |
![]() |
Requiem for a Dream http://www.imdb.com/title/tt0180093/ Redigeret af Sandal - 24-November-2008 kl. 17:51 |
|
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 31 ![]() -- ![]() Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
![]() |
Helt klart 'Unforgiven' med - og af - Clint'en
![]() Så den da den havde biografpremiere i 1992 , og har nok set den 20-30 gange siden. |
|
![]() |
|
Potter ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
![]() |
Svært svært der er så mange gode på hver deres måde, men set ud fra bedste underholdning og historie: Forest Gump og jeg glæder mig til den på BD med noget 7.1, som sikkert kun kommer på Reg. A Set ud fra hvor flot en film er skudt og med det "rigtige" film format, 70mm LAWRENCE OF ARABIA. Men der jo rigtige mange gode, men Stanley og Francis Ford er dog mine favoritter som instruktør. |
|
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
|
![]() |
|
mufcdk1974 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 2089 |
![]() |
Uden tvivl Godfather.
|
|
Film samling(Opdateret den 26/11-09)
|
|
![]() |
|
Bruger slettet ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 31-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1200 |
![]() |
Det er godt nok svært at skulle vælge, så det bliver den jeg har set flest gange.
Aliens (1986) Samlet har jeg set de 2 versioner af den omkring 80 gange. Jeg har ikke haft en VHS maskine i 5-6 år, hvis det kan gøre det, men alligevel kan jeg ikke få mig selv til at skille mig af med min Alien Facehugger box, som iøvrigt også er blevet eftertragtet som samleobjekt da der ikke er lavet særligt mange af dem. ![]() Flere billeder Var der nogen der sagde Alien nørd? ![]() Jeg har selvfølgelig også DVD boksen ![]() |
|
![]() |
|
Sylvest ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 890 |
![]() |
Apocalypse Now men ikke i Redux udgaven da den simpelthen er for lang og den bringer heller ikke mere til historien. Det der gør det til min ynglingsfilm er ikke kun at det er en fed vietnam film med gode skuespillere, historie, symbolik og effekter, men det er også alt det udenom filmen som gør indtrykket så meget stærkere. Bogen der ligger til grund for filmen er fantastisk, men prikken over i'et for mig er alle de udfordringer som filmholdet måtte igennem før filmen blev færdig. Her tænker jeg på Martin Sheens nerve-sammenbrud som jo blev filmet og brugt i filmen, men også hans hjerteanfald, tyfonen der ødelagde settet, de 238 dage i junglen osv. osv. Det er bare en film som gør et stærkt indtryk hver gang den løber over skærmen, og det har den gjort en del gange.
|
|
![]() |
|
Stampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2004 Status: Offline Point: 2406 |
![]() |
Hvis du nogensinde mangler penge og overvejer at sælge den box, så få lige fat i mig først og gør en _rigtig_ god handel. Redigeret af Stampe - 24-November-2008 kl. 20:07 |
|
![]() |
|
Rekvium ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 58 |
![]() |
Jeg må nok slutte mig til mufcdk1974, og sige "The Godfather". Den er fantastisk. Skarpt forfulgt af "Shawshank Redemption" og "Battle Royale".
|
|
![]() |
|
bony ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2007 Sted: Fredensborg Status: Offline Point: 357 |
![]() |
Jeg har to der ligger meget højt på min personlige liste, som jeg har svært ved at vælge mellem.
"Requiem for a dream" og "Memento". |
|
—
|
|
![]() |
|
Sandal ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2585 |
![]() |
Vi to har samme filmsmag
|
|
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |