recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Stofa digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - TV2Film HD hvornår..?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketTV2Film HD hvornår..?

 Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked Baglæns sortering
Wandahl Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 03-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 70
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2008 kl. 13:46
Oprindeligt skrevet af MichaelA MichaelA skrev:

Set på TV2 Film.dk, hvor er Stofa:

TV 2 FILM sendes d. 1. januar 2009 i 2 formater (SD og HD). SD er det format, som man kender i dag. HD (High definition) er det nye format, som giver en øget skarphed på billedet og en bedre surround lyd (dolby 5.1).

For at kunne se HD-versionen af TV 2 FILM, så kræver det, at fjernsynet er HD-ready. Men selvom man har et "HD-ready"-fjernsyn, så er det ikke ensbetydende med at man se programmer i HD. Det kræver dels, at kanalerne sendes i HD-formatet og at man har et HD-abonnement fra den distributør, hvor du køber tv-kanalerne. Det er kun de færreste danske kanaler, som i dag sender i HD. FILM HD er den første af TV 2's kanaler som udsendes i HD.

Nedenstående distributører sælger i dag TV2 FILM i HD og kan kontaktes, hvis du ønsker at se TV 2 FILM HD fra d. 1. januar 2009:

YouSee 80 80 40 40
Canal digital 70 13 19 19

Når pakketering, pris, osv. ikke er lagt færdig så vil det være ret dumt at skrive Stofa på når konsulenterne ikke kan oplyse noget konkret.
Stofa får den, det har de selv bekræftet til flere kunder, men man venter på at oplysninger om pakketering og pris før man melder noget endeligt ud.

Til top
MichaelA Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-August-2006
Status: Offline
Point: 901
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2008 kl. 09:37

Set på TV2 Film.dk, hvor er Stofa:

TV 2 FILM sendes d. 1. januar 2009 i 2 formater (SD og HD). SD er det format, som man kender i dag. HD (High definition) er det nye format, som giver en øget skarphed på billedet og en bedre surround lyd (dolby 5.1).

For at kunne se HD-versionen af TV 2 FILM, så kræver det, at fjernsynet er HD-ready. Men selvom man har et "HD-ready"-fjernsyn, så er det ikke ensbetydende med at man se programmer i HD. Det kræver dels, at kanalerne sendes i HD-formatet og at man har et HD-abonnement fra den distributør, hvor du køber tv-kanalerne. Det er kun de færreste danske kanaler, som i dag sender i HD. FILM HD er den første af TV 2's kanaler som udsendes i HD.

Nedenstående distributører sælger i dag TV2 FILM i HD og kan kontaktes, hvis du ønsker at se TV 2 FILM HD fra d. 1. januar 2009:

YouSee 80 80 40 40
Canal digital 70 13 19 19

Beovision Avant 55"
Beolab 5, Beolab 8000, Apple TV4K, iMac, Macbook Pro, iPad m.v
Til top
Wandahl Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 03-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 70
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2008 kl. 19:25
Stofa får den som jeg også har sagt før, men det er ved
at blive afgjort hvordan pakketeringen, pris osv. kommer
til at blive før der bliver meldt noget endeligt ud.

Til top
Marco Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 26-Januar-2005
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 334
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2008 kl. 17:00

Jeg har fra Stofas Kundeservice modtaget et meget lovende svar, direkte adspurgt om TV2 Sport HD kommer hos dem:

"Vi får Tv2 Film HD, men det er ikke besluttet hvilken pakke den kommer i, men kunne forstille mig at den kommer i HDpakken."

Til top
Mike S. Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2909
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2008 kl. 22:51
Jeg ved der kommer godt nyt snarest ;) Mere må jeg hvis ikke sige.
Zaptor Motorola
40" SonyX3500
40" Samsung F71
NAD L76 surround med Dali
En skærm er et panel hvortil man putter input ind i...
Til top
MichaelA Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-August-2006
Status: Offline
Point: 901
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2008 kl. 20:11

Denne kanal skulle gå i luften 1. januar men hvornår kommer den til Stofa?

YouSee har den vist allerede på deres net...

Beovision Avant 55"
Beolab 5, Beolab 8000, Apple TV4K, iMac, Macbook Pro, iPad m.v
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 234
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu