recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Køb af elektronik fra udlandet?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketKøb af elektronik fra udlandet?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Gromit Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 19-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 463
Direkte link til dette indlæg Emne: Køb af elektronik fra udlandet?
    Sendt: 06-Januar-2009 kl. 15:56

Køber du fra England klipper du bare stikket af og sætter et dansk han-stik på.

At finde butikker i udlandet kræver en del Google-timer og mange emails.

Der findes butikker som både sender til DK og er tillige billigere end de gængse søgemaksiner.  Man skal bare gøre research arbejdet selv. 

Dog ville jeg nok ikke købe en fladskærm fra andre lande end Danmark. Dét er simpelthen for risikabelt.

 

 



Redigeret af Gromit - 06-Januar-2009 kl. 16:02
Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Marts-2007
Status: Offline
Point: 2810
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Januar-2009 kl. 18:48

Oprindeligt skrevet af Søholm Søholm skrev:

Hmm kan næsten regne ud der ikke er noget der hedder garanti på engelske produkter, hvis stikket skal klippes af.

Man kan også købe en omformer til sådan et stik, men på de fleste produkter (ihvertfald her i huset) sidder stikket jo ikke fast på apparatet og jeg kunne aldrig finde på at sende et strømstik med til en garanti reperation.

Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Januar-2009 kl. 18:52

 

 Der er en hel del at tænke over før der købes TV i UK, da TVer derfra sjælden er kompatible med de forhold der anvendes i Europa. Så at købe der kan faktisk ikke betale sig. 

Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Marts-2007
Status: Offline
Point: 2810
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Januar-2009 kl. 19:03
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

 

 Der er en hel del at tænke over før der købes TV i UK, da TVer derfra sjælden er kompatible med de forhold der anvendes i Europa. Så at købe der kan faktisk ikke betale sig. 

At det kategorisk ikke kan betale sig, synes jeg er lidt overdramatiseret. Nu kunne det jo være at man rent faktisk købte en model hvor det virkede (synes aldrig jeg har hørt om problemer med pioneer f.eks.). 

Hvis prisen var rigtig ville jeg, personligt, være fløjtende ligeglad med den interne tuner, da jeg med meget stor sandsynelighed aldrig kommer til at bruge den.

Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Januar-2009 kl. 19:16

 

 Hvis panelet kun skal anvendes som Monitor, så er der ingen problemer ved det.

Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu