recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Onkyo 876 kanon billigt i england
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketOnkyo 876 kanon billigt i england

 Besvar Besvar Side  <1234 15>
Forfatter
Besked Baglæns sortering
tyros1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-Januar-2007
Sted: vestjylland
Status: Offline
Point: 1182
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2009 kl. 20:14
okay -det troede jeg ikke - og den har  garanteret meere end 4hdmi  ind som Marants har?
Nu vi er igang lys i fj. tasterne - har den det??
Til top
Prospect Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-December-2008
Sted: Ølstykke
Status: Offline
Point: 783
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2009 kl. 19:13
Ja det har den
Til top
tyros1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-Januar-2007
Sted: vestjylland
Status: Offline
Point: 1182
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2009 kl. 19:02
ja det er ttæt på Smile- har 876 også hdmi 2 udgange forøvrigt? som marantsen - jeg nemlig projekter som jeg somtider bruger lidt
Til top
Prospect Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-December-2008
Sted: Ølstykke
Status: Offline
Point: 783
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2009 kl. 17:34
Oprindeligt skrevet af tyros1 tyros1 skrev:

Oprindeligt skrevet af LE40F71 LE40F71 skrev:

Hej
 
Hvilke du skal vælge er altid svært, men jeg er sikker på, du bliver glad for enten om du vælger Marents eller onkyo.
Du skal huske på at Onkyo bliver meget varm, derfor kan du ikke sætte den ind i et rack, uden at der som min er 10 cm luft omkring.
Husk at der er en rigtig god Video processor i denne model, dette er hovedsageligt derfor at man vælger denne model. Hvis du ikke skal bruge dette er det jo at smide pengene ud af vinduet, for noget der ikke skal bruges.
Marents skal du huske på runder på fronten, derfor vil det se mindre pænt ud, hvis du evt. på et tidspunkt vælger et andet mærke at sætte neden under eller oven på den.
 
Ja okay de runder former er ikke altid godtLOL og varme kan jeg da også godt udvære dog står min marantz frit nu - men jeg tror nok stereo betyder lidt mere Video processer for mig da jeg se meget lidt filmsWink og påregner når store præmine kommerLOL at udbygge med yderligere effektforstærkere.. 
Det lyder jo som om du allerede har besluttet dig Smile

Redigeret af Prospect - 03-December-2009 kl. 17:35
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2009 kl. 16:50
Oprindeligt skrevet af tyros1 tyros1 skrev:

Ja netradio bruger jeg dog Squesszen - men du har ret 2500 mindre for en resiver der måsker yder mere en Marants 6004 er jo en del trods alt en del
Netradio virker heller ikke særlig godt på de danske stationer på en Onkyo. Jeg har ihverfall problmer med min 807. DR kanaler stopper efter kort tid og nogle gange stoppe det kort varig og springer viderer til Radio 100 FM, men skriver stadig DR P3 i dispalyet Confused
Til top
tyros1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-Januar-2007
Sted: vestjylland
Status: Offline
Point: 1182
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2009 kl. 15:38
Ja netradio bruger jeg dog Squesszen - men du har ret 2500 mindre for en resiver der måsker yder mere en Marants 6004 er jo en del trods alt en del
Til top
LE40F71 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 22-December-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 134
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2009 kl. 15:02
Jeg kan fortælle dig at for et par måneder siden, stod jeg i samme situation som dig.
Jeg kigge også på samme Marants og Onkyo, jeg valgte dog en Onkyo 906. pga at netværket forbindelsen.
Men ellers ville jeg stadig have gået efter Onkyo 876, da jeg synes at der er mest kvalitet for pengene. Dog er mit ikke købt i Danmark, da det er for dyrt.
 
Venlig hilsen

Kenneth
Til top
tyros1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-Januar-2007
Sted: vestjylland
Status: Offline
Point: 1182
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2009 kl. 14:55
Oprindeligt skrevet af LE40F71 LE40F71 skrev:

Hej
 
Hvilke du skal vælge er altid svært, men jeg er sikker på, du bliver glad for enten om du vælger Marents eller onkyo.
Du skal huske på at Onkyo bliver meget varm, derfor kan du ikke sætte den ind i et rack, uden at der som min er 10 cm luft omkring.
Husk at der er en rigtig god Video processor i denne model, dette er hovedsageligt derfor at man vælger denne model. Hvis du ikke skal bruge dette er det jo at smide pengene ud af vinduet, for noget der ikke skal bruges.
Marents skal du huske på runder på fronten, derfor vil det se mindre pænt ud, hvis du evt. på et tidspunkt vælger et andet mærke at sætte neden under eller oven på den.
 
Ja okay de runder former er ikke altid godtLOL og varme kan jeg da også godt udvære dog står min marantz frit nu - men jeg tror nok stereo betyder lidt mere Video processer for mig da jeg se meget lidt filmsWink og påregner når store præmine kommerLOL at udbygge med yderligere effektforstærkere.. 
Philips 42 PF9731d/Humax XRHD Pana BDT 310 WD tv
Marantz SR6004,5.0 setup DLS M66, M60, R50
Marantz CD5001 - Panasonic MR-EH65 - Projekt debut III
Squeezebox duet/Radio og IPAD
NAS Synology 211
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2009 kl. 14:49
Oprindeligt skrevet af henningdalgaard henningdalgaard skrev:

ok, så bare 28,5 kilo her:
http://www.harbosound.dk/shop/onkyo-tx-sr876-sort-343p.html
Men tung, det er den!
 
De 28 kg kassens vægt (dvs. inkl. manualer kasse, forpakning og lign). Wink
Til top
LE40F71 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 22-December-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 134
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2009 kl. 14:34
Hej
 
Hvilke du skal vælge er altid svært, men jeg er sikker på, du bliver glad for enten om du vælger Marents eller onkyo.
Du skal huske på at Onkyo bliver meget varm, derfor kan du ikke sætte den ind i et rack, uden at der som min er 10 cm luft omkring.
Husk at der er en rigtig god Video processor i denne model, dette er hovedsageligt derfor at man vælger denne model. Hvis du ikke skal bruge dette er det jo at smide pengene ud af vinduet, for noget der ikke skal bruges.
Marents skal du huske på runder på fronten, derfor vil det se mindre pænt ud, hvis du evt. på et tidspunkt vælger et andet mærke at sætte neden under eller oven på den.
 
Venlig hilsen

Kenneth
Til top
henningdalgaard Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-September-2004
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 1665
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2009 kl. 14:29
ok, så bare 28,5 kilo her:
http://www.harbosound.dk/shop/onkyo-tx-sr876-sort-343p.html
Men tung, det er den!
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2009 kl. 14:24
Oprindeligt skrevet af LE40F71 LE40F71 skrev:

Hej
 
Jeg mener ikke at man kan sammenligne en Onkyo 807 med en 876.
Onkyo 876 skulle være en noget bedre klasse, og her tænkes specielt på stero lyden.
Bare vægten siger noget om hvor god den højst sansynlig, skulle kunne magte et sæt rigtige gode stero højtaler. 
Men til de fleste bruger, tror jeg ikke rigtigt at man vil mærke den store forskel mellem Marants og Onkyo.
Hvis jeg skulle købe en af dem, ville jeg vælge 876 fra England, her for man virkeligt meget for sine penge.
 
Det var ikke for at sidestille 807 og 876. Men hvis 807 lever in til Marentz, så burde 876 ihvertfall også, wenn ikke mere.
 
Hvis du vil kigge på vægten, så er den rigtige vægt 23,3 for 876 og 18 for 807
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234 15>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu