recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Onkyo 876 kanon billigt i england
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketOnkyo 876 kanon billigt i england

 Besvar Besvar Side  <1 23456 15>
Forfatter
Besked
DanishBacon Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 23-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 457
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2009 kl. 20:16
Oprindeligt skrevet af Mouse Mouse skrev:

Oprindeligt skrevet af DanishBacon DanishBacon skrev:

Ved i forresten hvor stor at kassen til 876'eren er? Jeg har googlet lidt, men har ik fundet svaret endnu.

Har du fundet en forhandler i england der vil lade DLH/UPS klare forsendelsen, side du spørger?

Hilsen

Mouse



Jeg overvejer at bestille den hos richer sounds.

Jeg har en gammel ven, som bor i London. Men ville lige regne ud, hvad det kostede at få den sendt til Danmark inden jeg eventuelt ringede. Jeg tror dog næsten ikke, at jeg vælger den løsning (richer sounds sender vist kun til creditcard-billing adressen (og jeg har ikke snakket med vennen i over et år)).

Tak for kasse-dimensionerne, Larxox



Redigeret af DanishBacon - 09-Januar-2009 kl. 20:26
Til top
DanishBacon Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 23-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 457
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2009 kl. 20:18
Oprindeligt skrevet af Mouse Mouse skrev:

Ja tak. Jeg har også fået interesse for 876'eren efter, at have hørt om 806 bluedot problemet. 




I flg. én poster på avforums.com kan man se forskel på de gode og de dårlige 806'ere

"Just found out that there's no point swapping unless the new amp has a 'G' at the end of the serial number, apparently this indicates that the mod to fix this issue was completed in the factory". Her

Jeg vil dog mægtig gerne høre det fra flere kilder, inden jeg er overbevist. (Onkyo EU hotlinen er lukket for i dag..)
Til top
birddog Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 27-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 344
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2009 kl. 20:32

Oprindeligt skrevet af DanishBacon DanishBacon skrev:



I flg. én poster på avforums.com kan man se forskel på de gode og de dårlige 806'ere

"Just found out that there's no point swapping unless the new amp has a 'G' at the end of the serial number, apparently this indicates that the mod to fix this issue was completed in the factory". Her

Jeg vil dog mægtig gerne høre det fra flere kilder, inden jeg er overbevist. (Onkyo EU hotlinen er lukket for i dag..)

Men det har vi jo ikke en jordisk chance for at se når vi bestiller via nettet. Og det er da lidt sjovt at Onkyo ikke har meldt noget ud, de har ikke engang anerkendt fejlen endnu

Til top
RuzzFrog Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 11-September-2007
Sted: Søborg
Status: Offline
Point: 230
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2009 kl. 20:49
Hej, jeg er også på kig efter en maskine. Men noget jeg faldt over inde på et engelsk forum var at "jeg mener det var onkyoen" kunne blive justeret på lydsiden så den passede det engelske publikum.

Så har jeg efterfølgende tænkt over hvordan landet ligger mht. dk. Har vi så vores lyd i norden eller

Ps. det var inde på whathifis forum.
Til top
DanishBacon Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 23-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 457
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2009 kl. 21:35
Oprindeligt skrevet af birddog birddog skrev:

Men det har vi jo ikke en jordisk chance for at se når vi bestiller via nettet. Og det er da lidt sjovt at Onkyo ikke har meldt noget ud, de har ikke engang anerkendt fejlen endnu



Jeg har tidligere fået en forhandler til at tjekke serienummet for mig inden jeg bestilte (ved køb af en Xbox1). Men yup, mærkeligt at Onkyo ik har meldt noget ud.


Redigeret af DanishBacon - 09-Januar-2009 kl. 21:37
Til top
Energyzhig Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 04-November-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 179
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2009 kl. 00:27

Man kan bestille onkyo 876 til Dk fra dette link for 770 (6413 kr i følge valutakurser.dk) inkl. levering

http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/tg/detail/offer-listing/ -/B001J8O7X8/new



Redigeret af Energyzhig - 10-Januar-2009 kl. 00:29
Til top
Mouse Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 110
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2009 kl. 12:31
Oprindeligt skrevet af Energyzhig Energyzhig skrev:

Man kan bestille onkyo 876 til Dk fra dette link for 770 (6413 kr i følge valutakurser.dk) inkl. levering

http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/tg/detail/offer-listing/ -/B001J8O7X8/new

Har lige bestilt 876'eren på ovenstående link. Ville ikke vente og håbe på at AudioAffair (og deres service) måske slår prisen med 386 kr.

Det kunne jo også være, at £ stiger igen.

Hilsen

Den glade kommende ejer af en ONKYO TX-SR876

Til top
birddog Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 27-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 344
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2009 kl. 13:08

husk at amazon faktisk ikke må sende elektronik uden for england, men nogen gange "smutter" det for dem.

Delivery Restrictions: This item can only be delivered within the UK
Find out more about our Delivery Rates and Returns Policy

men lyder da billigt og jeg overvejer det nu kraftigt.

Til top
Energyzhig Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 04-November-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 179
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2009 kl. 13:18

Det ser umiddelbart ud som om det godt kan lade sig gøre ...

Delivery: In stock. Dispatched from United Kingdom. Expedited delivery available. International delivery available. See Delivery Rates. See return policy.
Til top
DanishBacon Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 23-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 457
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2009 kl. 13:29
Det lyder som en fin deal med amazon.co.uk - og 93% rating også relativt ok. Jeg synes dog at der er en del dårlige tråde om hyper-fi på groups.google.com.  De fleste af tråde ne er dog rimelig gamle, men gør mig alligevel lidt nervøs.
Til top
birddog Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 27-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 344
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2009 kl. 13:57
de må ikke sende uden for england, noget med miljøafgifter at gøre iforhold til EU, at de så gør det er jo noget andet. Det var det samme da jeg bestilte min ps3 ved dem, til at starte med fik jeg at vide min ordre var gået igennem, og ventede flere dage på at GLS samlede den op, men så var det fordi min vare var blevet holdt tilbage da jeg ikke båede i UK
Til top
RuzzFrog Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 11-September-2007
Sted: Søborg
Status: Offline
Point: 230
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2009 kl. 14:47
Oprindeligt skrevet af Mouse Mouse skrev:

Oprindeligt skrevet af Energyzhig Energyzhig skrev:

Man kan bestille onkyo 876 til Dk fra dette link for 770 (6413 kr i følge valutakurser.dk) inkl. levering

http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/tg/detail/offer-listing/ -/B001J8O7X8/new

Har lige bestilt 876'eren på ovenstående link. Ville ikke vente og håbe på at AudioAffair (og deres service) måske slår prisen med 386 kr.

Det kunne jo også være, at £ stiger igen.

Hilsen

Den glade kommende ejer af en ONKYO TX-SR876

Jeg synes nu den er steget noget her på det seneste. For bare 10 dage siden var den nede i ca. 765 og nu er den i ca 833. Bliver alligevel til lidt når vi snakker større beløb

Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 23456 15>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu