recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Jugglerq Hjemmebio, nu med PANASONIC 55" HZ1000
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Jugglerq Hjemmebio, nu med PANASONIC 55" HZ1000

 Besvar Besvar Side  123 8>
Forfatter
Besked
jugglerq Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-September-2005
Sted: Herlev
Status: Offline
Point: 696
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jugglerq Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Jugglerq Hjemmebio, nu med PANASONIC 55" HZ1000
    Sendt: 15-Februar-2009 kl. 11:22

Her er min lille hjemmebio, som den ser ud efter at jeg har fået min nye center
















Redigeret af jugglerq - 03-Maj-2021 kl. 09:39
Til top
'DLG' Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-September-2007
Status: Offline
Point: 463
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 'DLG' Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2009 kl. 12:10

Lækkert lille sæt du har fået dig der.

Kan se du har samme type tv-reol som mig, og at du heller ikk har plads til både en reciever en blu-ray afspiller. Så irriterende at hullet ikk er bredt nok til to maskiner. Så jeg skal lige igang 'med en stor hammer' så det blir bredt nok til både min reciever og min HDD-optager.

Niarn om en Mustang GT:
Den ser jo bare ud som om den har lyst til at slå dig ihjel ikk?
Det ligner bare en bil der har lyst til at flå hovedet af dig altså.
Til top
jugglerq Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-September-2005
Sted: Herlev
Status: Offline
Point: 696
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jugglerq Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juni-2009 kl. 19:20

Jeg kom til at købe en ny Pioneer BDP-320 og så har jeg fået solgt min Pioneer BDP-51FD, den nye er absolut lige så god til cd som den gamle , billedet på dvd og BLU-RAY afspilning, virker det som om at Pioneer-320 står en anelse skarpere , lyden er også bare super i HD lyd. Jeg vil hværken kalde en op el nedgradering, måske bare en finjustering og et design der passer bedre til min stue.

 

 



Redigeret af jugglerq - 21-Juni-2009 kl. 19:24
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juni-2009 kl. 19:53

320 står en anelse skarpere end 51FD

Er det noget du vil lægge hovedet på blokken for? Har du de samme indstillinger i de to maskiner, jeg tænker på Source Direct

Til top
jugglerq Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-September-2005
Sted: Herlev
Status: Offline
Point: 696
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jugglerq Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juni-2009 kl. 20:21

Nej Kampus det vil jeg ikke husk på jeg skriver en anelse, det jeg tror det er, er at Pioneer har optimeret indstillingerne, for de 2 afspillere har jo næsten identisk indmad, på nær Audio DACs den består af 4.stk Burr Brown PCM1742KE på Pioneer BDP-320 hvor det er 4.stk Wolfson audio DACs i Pioneer BDP-51FD, jeg syntes at cd afspilling er meget lig på de 2 afspillere ( heldigvis ) fordi jeg købte den på grund at jeg bedre kunne lide designet og håbede at den var lige så god som min BDP-51FD, jeg kan kun sige at jeg er lige så glad for den nye som jeg var for den gamle ind til videre, jeg har kun haft den i 36 timer, jeg skal lige sige at Source Direct på min skærm skæmmer billedet / panoreringer da det ikke kan køre med 24 frames, men indstillingerne er standart som de var på den gamle.

men jeg vil altså ikke af med hovedet, på grund af hvad øjenene ser og ørerne hører



Redigeret af jugglerq - 21-Juni-2009 kl. 20:24
Til top
jugglerq Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-September-2005
Sted: Herlev
Status: Offline
Point: 696
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jugglerq Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juni-2009 kl. 21:30
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juni-2009 kl. 22:47

He he, det var nu heller ikke bogstaveligt ment

Jeg tror nemlig forskellen er lig 0

Til top
xcardman Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8672
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér xcardman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2009 kl. 09:21
Man bruger ikke Source Direct  på en px70 men den indbygget scaler i pio 320. så man kan ikke sammenlgne de to med mindre det er på samme skærm. en scaler i et panasonic er ikke særlige gode i forhold til en pio.

synes også kampus skrev Pioneer BDP-51FD var bedre til blu-ray end pan bd30. nej det er den ikke, men en pio har kuro indstiling og påvirker jo billedet. Men i rent signal tror jeg ikke man kan se forskel.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2009 kl. 13:45

Ah, tror jeg sagde at det så bedre ud. Og iøvrigt var det i indstillingen "Pure Direct", som netop _ikke_ piller ved signalet.

 

Til top
jugglerq Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-September-2005
Sted: Herlev
Status: Offline
Point: 696
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jugglerq Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juli-2009 kl. 09:07

skete det jeg kunne ikke lade være med at købe en BDP-LX52 , min BDP-320 er blevet solgt her på Recordere  , nu mangler jeg bare et fjernsyn der understøtter 24P, jeg overvejer et Pioneer 428 el Panasonic S10, men jeg nenner ikke at skille mig af med mit PX70.

 



Redigeret af jugglerq - 23-Juli-2009 kl. 09:12
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juli-2009 kl. 09:23

Jamen så "officielt" et stort tillykke med din nye Pio BD. Havde jo noteret mig, at du havde fået den lille nye.

Jeg så også, at du mente at der var forskelle i lyd og billede. Det har jeg nu ikke konstateret, Jeg har ved min anmeldelse af LX52, haft to ens medier kørende næsten synkront med LX71 og LX52 - jeg kunne ikke helt finde forskelle. Måske lige bortset fra lidt dårligere lyd med analog stereo ved LX52. Men den observation kan nu skyldes flere ting.

Men en lækker sag er den nye LX52 - på alle måder

 

B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
jugglerq Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-September-2005
Sted: Herlev
Status: Offline
Point: 696
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jugglerq Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juli-2009 kl. 09:45
Mange tak, Jeg tror at du har ret med hensyn til billede og lyd, jeg har aldrig brugt VIDEO IQ til indstilling, jeg syntes bare at de 2 nye afspillere er lidt skarpere out of the box og hvis jeg stadig havde min FD51 kunne jeg nok have indstillet den til det samme billede på lydsiden kan jeg ikke høre forskel, det er jeg rigtig glad for, for nu føler jeg at jeg har det rigtige Design, lyd & billede , jeg mangler bare et Pioneer Plasma TV, men det må vente til jeg får råd, så det bliver nok et brugt, og så lige måske en ny reciever Pioneer VSX-LX52 ser interessant ud med Multi PQLS.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 8>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu