recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - MyMovies spørgsmål
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

MyMovies spørgsmål

 Besvar Besvar Side  <1234 64>
Forfatter
Besked
jonaspoulsen1 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 27-Maj-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 54
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jonaspoulsen1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Marts-2009 kl. 13:54

Oprindeligt skrevet af Binnerup Binnerup skrev:

Oprindeligt skrevet af jonaspoulsen1 jonaspoulsen1 skrev:

Har også ledt efter den funktion men kan ikke finde det ikon i omtaler. Hvor er det helt præcist henne og hvordan ser det ud? Sorry for det dumme sprøgsmål men kan simpelthen ikke finde det.... PFT.


Inde i Collection Management programmet, når du redigerer en titel, så står der "Disk(e)" ca. midt på skærmen, og der ud for er der en knap med en redigerings ikon.

Næste version får et specifikt ikon for hver for at gøre det simplere.

Takker for svaret

 

Til top
Mlarsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 26-August-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 215
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mlarsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2009 kl. 20:09

Jeg ved ikke om det er det rigtige sted at spørge, men kommer der ikke en ny opdateret version af MyMovies til Windows 7, som kan vise de "rigtige" media center sider.

MyMovies ser lige nu lidt ud som om at det stadig hører til det første Windows MCE.

Ellers fantastisk program...

Til top
vacDK Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 14-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 262
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér vacDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Marts-2009 kl. 13:49
Oprindeligt skrevet af Mlarsen Mlarsen skrev:

Jeg ved ikke om det er det rigtige sted at spørge, men kommer der ikke en ny opdateret version af MyMovies til Windows 7, som kan vise de "rigtige" media center sider.

MyMovies ser lige nu lidt ud som om at det stadig hører til det første Windows MCE.

Ellers fantastisk program...

mener du baggrunden ? knapperne ? eller kodningen ?

Til top
h8red Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 15-Februar-2006
Status: Offline
Point: 333
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér h8red Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Marts-2009 kl. 15:10

Det er HTML, så derfor det lidt mere uddateret look.

Måske der kommer en MCML version, hvem ved.

Jeg har selv brugt mymovies altid, men er nu skiftet til media browser.

 

Til top
Mlarsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 26-August-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 215
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mlarsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Marts-2009 kl. 22:52
Ja det er vistnok MCML det hedder, hvor siderne ligner de andre media center sider, de ser lidt mere friske og nye ud og virker hurtigere når man klikker på dem...
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2009 kl. 13:51

Til Binnerup.

Når jeg tilføjer data til en film og der så er 2 forskellige tider på den. For eksempel hvis der er en bio version og en direc cut på den samme. Hvad skal jeg så skrive af spilletid?

Mvh
Flemming Larsen
Til top
Harder Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 198
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Harder Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Marts-2009 kl. 16:39

Jeg har også et spørgsmål:

Jeg har lavet et image af min harddisk. Men når jeg så indlæser det igen på et tidspunkt, så vil mine data jo naturligt forsvinde fra Mymovies.

Hvordan kan jeg sætte det op, så data om film lagres et andet sted eller skal jeg lave et Sql server export og så importere igen senere?

Med venlig hilsen

Claus Harder
Til top
C_Bak Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 08-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 77
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér C_Bak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2009 kl. 18:51
Oprindeligt skrevet af Harder Harder skrev:

Jeg har også et spørgsmål:

Jeg har lavet et image af min harddisk. Men når jeg så indlæser det igen på et tidspunkt, så vil mine data jo naturligt forsvinde fra Mymovies.

Hvordan kan jeg sætte det op, så data om film lagres et andet sted eller skal jeg lave et Sql server export og så importere igen senere?

Mymovies gemmer data´ene i den folder hvor hver enkelt film ligger, så du burde have alle dine data efter du lægger dit image ind.(jeg går ud fra det kun er OS osv. du har backup af)

LG 42PM1MA,Win 7,WHS,Wii
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2009 kl. 16:45
Er der andre end mig, som ikke kan opdatere eller lægge nye film ind i my movies?
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Binnerup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1137
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Binnerup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2009 kl. 17:49

Det har desværre været nødvendigt at skifte IP på serveren, da den skulle have tilføjet flere IP numre, som krævede at vi fik en anden serie.

Det betyder at der vil gå nogle timer før DNS serverne rundt omkring bliver opdateret.

Min film samling

Lav din egen med My Movies.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2009 kl. 18:08

Ja, men det er jeg da glad for. For så er det ikke hos mig der er fejl på.

Takker.

Mvh
Flemming Larsen
Til top
Harder Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 198
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Harder Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2009 kl. 21:31

Nu ved jeg godt, at vi har Binnerup med på banen, men alligevel:

Hvad er bedst til win7: MyMovies eller Media Browser ?(http://www.mediabrowser.tv/

Med venlig hilsen

Claus Harder
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234 64>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu