recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - MyMovies spørgsmål
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

MyMovies spørgsmål

 Besvar Besvar Side  <1 34567 64>
Forfatter
Besked
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2009 kl. 21:58

Oprindeligt skrevet af Mlarsen Mlarsen skrev:

Hvornår kommer der en MyMovies 3 beta til fri download, jeg har nemlig desværre ikke nok point til en download lige nu

Den skulle komme i færdig udgave den 22-10.

Skal man ikke kun bruge 2500point?

Jeg tror jeg har 35000.

Mvh
Flemming Larsen
Til top
Binnerup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1137
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Binnerup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2009 kl. 23:14

Det er som Flemming skriver d. 22. Oktober.

Nu er det nok ikke nemt at sammenligne point med Flemming som er på en overall 15. plads på recordtid.

Han har også gjort en kæmpe indsats for at komme derop, hvilket gør systemet bedre for os alle.

Mvh

Brian

Min film samling

Lav din egen med My Movies.
Til top
Mlarsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 26-August-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 215
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mlarsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2009 kl. 23:17
okay, fiskede bare efter om der kom en beta version ud til folket til fri download inden den endelige version, men det forstår jeg så at det gør der desværre ikke, så jeg må vente
Til top
Binnerup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1137
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Binnerup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2009 kl. 23:39

Det tror jeg ikke umiddelbart der gør - begrænsningen er der for at begrænse mængden af fejl rapporter og tilbagemeldinger, og så længe der er rigeligt at arbejde på, så ændres det ikke.

Hvis vi når hen til 1. Oktober og vi har løst alt det der skal løses, så er det muligt at der bliver åbnet op, eller at vi sænker point kravet.

Min film samling

Lav din egen med My Movies.
Til top
Hornbek Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 03-August-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 71
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hornbek Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2009 kl. 11:28
Hej

Jeg har netop installeret MyMovies og startede Collection Manager, men bliver som det første bedt om at skrive servernavn eller IP nummer?

Hvad gør jeg her? jeg har filmene lokalt på min harddisk!

Hvordan kommer jeg videre?

Hilsen
John
Hilsen
JOhn
Til top
Hornbek Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 03-August-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 71
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hornbek Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2009 kl. 14:27
Fandt ud af, at jeg havde installeret den forkerte version. Nu kan jeg så starte, men det tager en frygtelig tid at starte Collection management og jeg får hele tiden meldingen "programmet svarer ikke".
Det kommer igen og igen - hver eneste gang jeg trykker på en knap, svarer programmet ikke. Nogen der har et bud på hvad der går galt.
Hilsen
JOhn
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2009 kl. 14:29

Oprindeligt skrevet af Hornbek Hornbek skrev:

Fandt ud af, at jeg havde installeret den forkerte version. Nu kan jeg så starte, men det tager en frygtelig tid at starte Collection management og jeg får hele tiden meldingen "programmet svarer ikke".
Det kommer igen og igen - hver eneste gang jeg trykker på en knap, svarer programmet ikke. Nogen der har et bud på hvad der går galt.

Hvilket antivirus har du?

Jeg havde det fra yousee, og der gjorde det hele tiden det der.

 

Mvh
Flemming Larsen
Til top
Hornbek Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 03-August-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 71
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hornbek Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2009 kl. 14:51
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Hornbek Hornbek skrev:

Fandt ud af, at jeg havde installeret den forkerte version. Nu kan jeg s� starte, men det tager en frygtelig tid at starte Collection management og jeg f�r hele tiden meldingen "programmet svarer ikke".
Det kommer igen og igen - hver eneste gang jeg trykker p� en knap, svarer programmet ikke. Nogen der har et bud p� hvad der g�r galt.

Hvilket antivirus har du?

Jeg havde det fra yousee, og der gjorde det hele tiden det der.


Jeg har TDC.s sikkerhedspakke - er mig bekendt den samme som YouSee bruger.

Hvordan løste du problemet?

 

Hilsen
JOhn
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2009 kl. 14:56
Oprindeligt skrevet af Hornbek Hornbek skrev:

Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Hornbek Hornbek skrev:

Fandt ud af, at jeg havde installeret den forkerte version. Nu kan jeg s� starte, men det tager en frygtelig tid at starte Collection management og jeg f�r hele tiden meldingen "programmet svarer ikke".
Det kommer igen og igen - hver eneste gang jeg trykker p� en knap, svarer programmet ikke. Nogen der har et bud p� hvad der g�r galt.

Hvilket antivirus har du?

Jeg havde det fra yousee, og der gjorde det hele tiden det der.


Jeg har TDC.s sikkerhedspakke - er mig bekendt den samme som YouSee bruger.

Hvordan løste du problemet?

 

Til at starte med gik jeg i my movies ind i hjælp, debug og så trykkede jeg på fra. Det hjalp så. Men senere fik jeg så avast antivirus i stedet. Jeg gider ikke have et antivirus som satte så mange begrænsninger. Alt i alt gjorde det min pc sløv.

Men prøv hjælp, debug og kobl fra. Hvis det hjælper så er det anti, der er skyld i det.

Mvh
Flemming Larsen
Til top
Binnerup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1137
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Binnerup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2009 kl. 15:25

Den anti virus pakke er simpelthen forfærdelig.

Hver evig eneste gang der blev skrevet til en fil, så scanner den filen - dvs. hver gang et program (bla. My Movies) skriver til en log fil, så scanner den hele filen.

Det bliver til rigtigt mange scanninger......

Min film samling

Lav din egen med My Movies.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2009 kl. 15:28
Ja, det må du nok sige. Jeg har bandet mange gange over den. Det er noget af det sløveste jeg har været ude for.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Hornbek Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 03-August-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 71
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hornbek Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2009 kl. 16:55
Jeg har nu afinstalleret sikkerhedspakken fra TDC og efterfølgende installeret Avast.
Nu fungerer det helt.

Tak for hjælpen.

Hilsen
JOhn
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 34567 64>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu