recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - MyMovies spørgsmål
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

MyMovies spørgsmål

 Besvar Besvar Side  <1 5960616263 64>
Forfatter
Besked
espersen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 02-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 284
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér espersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Oktober-2015 kl. 22:55
Jeg kører win7 med MCE og seneste MyMovies - trods at indstillinger (fortsat) er sat til at overvåge mappe på NAS med \\drev\ 
Så ser det ikke ud til at den overvåger mappen - hvad skal der rodes med ?
;o)
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-November-2015 kl. 13:58
Når der er opdateringer til My Movies programmet, så skal der bruges et WinRar eller WinZip program. Kan man få et sådan et, som er lige så nemt som WinRar, og som ikke koster noget? Det er kun når jeg henter My Movies, at jeg skal bruge sådan et program, så synes ikke, at jeg gider at betale for et, hvis der er en gratis udgave. WinRar har en prøveversion, men den udløber ret hurtigt. Så er der noget derude, som kan hentes?
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Rolias Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 31-Juli-2008
Sted: København V
Status: Offline
Point: 468
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rolias Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-November-2015 kl. 15:22
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Når der er opdateringer til My Movies programmet, så skal der bruges et WinRar eller WinZip program. Kan man få et sådan et, som er lige så nemt som WinRar, og som ikke koster noget? Det er kun når jeg henter My Movies, at jeg skal bruge sådan et program, så synes ikke, at jeg gider at betale for et, hvis der er en gratis udgave. WinRar har en prøveversion, men den udløber ret hurtigt. Så er der noget derude, som kan hentes?

WinRAR kan du sagtens bruge: http://www.rarsoft.com/download.htm, det vil bare have dig til at trykke OK eller sådan, når du har pakket noget ud.

Jeg forstår ikke at man ikke bare kan opdatere igennem MyMovies, i stedet for man skal ind og hente en pakket fil og sådan. Det gør tit at jeg ikke får opdateret.
LG OLED55B6V | Marantz 5012 | SONY UBPX-700 | 2 x Dali Oberon 7, 1 x Dali Oberon Vokal, 2 x Dali Oberon OnWall, 2 x Cambridge Audio Minx Min 12, Jamo Sub 210
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-November-2015 kl. 15:26
Oprindeligt skrevet af Rolias Rolias skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Når der er opdateringer til My Movies programmet, så skal der bruges et WinRar eller WinZip program. Kan man få et sådan et, som er lige så nemt som WinRar, og som ikke koster noget? Det er kun når jeg henter My Movies, at jeg skal bruge sådan et program, så synes ikke, at jeg gider at betale for et, hvis der er en gratis udgave. WinRar har en prøveversion, men den udløber ret hurtigt. Så er der noget derude, som kan hentes?

WinRAR kan du sagtens bruge: http://www.rarsoft.com/download.htm, det vil bare have dig til at trykke OK eller sådan, når du har pakket noget ud.

Jeg forstår ikke at man ikke bare kan opdatere igennem MyMovies, i stedet for man skal ind og hente en pakket fil og sådan. Det gør tit at jeg ikke får opdateret.
Ja, et stykke tid kan du godt trykke ok. Men på et tidspunkt, så lukker det helt.

Ja, det er en irriterende måde, som man skal opdatere på. Var nemmere hvis der bare kunne hentes en opdatering, uden at det skulle pakkes ud.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
tille3787 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 05-April-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 44
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tille3787 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-November-2015 kl. 15:36
7-zip er gratis
http://www.7-zip.org/
venlig hilsen

Peter
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-November-2015 kl. 15:47
Oprindeligt skrevet af tille3787 tille3787 skrev:

7-zip er gratis
http://www.7-zip.org/
Hvor nemt er det? Men WinRar, er det bare simpelt.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
tille3787 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 05-April-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 44
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tille3787 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-November-2015 kl. 15:54
Det er det også med 7-zip
når den er installeret, højreklikker du på den pakkede fil, vælger om den skal udpakkes direkte, eller til en ny mappe


venlig hilsen

Peter
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-November-2015 kl. 16:04
Oprindeligt skrevet af tille3787 tille3787 skrev:

Det er det også med 7-zip
når den er installeret, højreklikker du på den pakkede fil, vælger om den skal udpakkes direkte, eller til en ny mappe


Jamen, det virker jo bare. Tak for svaret.Thumbs Up
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Binnerup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1137
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Binnerup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-November-2015 kl. 18:11
Vores filer er pakket i zip format Flemming - Windows har en indbygget funktion til at udpakke zip filer.
Min film samling

Lav din egen med My Movies.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-November-2015 kl. 19:09
Oprindeligt skrevet af Binnerup Binnerup skrev:

Vores filer er pakket i zip format Flemming - Windows har en indbygget funktion til at udpakke zip filer.
Hvor dælen finder jeg dog den i Windows? Da mit WinRar udgik sidst, kunne jeg ikke få udpakket filerne.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
MCenterFreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5446
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MCenterFreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2015 kl. 10:21
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Binnerup Binnerup skrev:

Vores filer er pakket i zip format Flemming - Windows har en indbygget funktion til at udpakke zip filer.
Hvor dælen finder jeg dog den i Windows? Da mit WinRar udgik sidst, kunne jeg ikke få udpakket filerne.
For at unzippe en fil i Windows, dobbeltklikker du bare på filen. Så åbnes den som en mappe. Herefter kan du bare vælge de filer du vil kopiere, som i enhver anden mappe i Windows
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-)
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2015 kl. 11:32
Oprindeligt skrevet af MCenterFreak MCenterFreak skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Binnerup Binnerup skrev:

Vores filer er pakket i zip format Flemming - Windows har en indbygget funktion til at udpakke zip filer.
Hvor dælen finder jeg dog den i Windows? Da mit WinRar udgik sidst, kunne jeg ikke få udpakket filerne.
For at unzippe en fil i Windows, dobbeltklikker du bare på filen. Så åbnes den som en mappe. Herefter kan du bare vælge de filer du vil kopiere, som i enhver anden mappe i Windows

Det er aldrig sket på min pc. Når jeg har gjort det, så har jeg fået at vide, at der ikke var et program til at åbne det med. Men nu bruger jeg bare, det program jeg lige har hentet.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 5960616263 64>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu