recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > IP TV og WebTV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ny Profiber IP-TV boks
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketNy Profiber IP-TV boks

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked Baglæns sortering
Fabricius Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 25-December-2004
Status: Offline
Point: 333
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-April-2009 kl. 15:59

Oprindeligt skrevet af dvidebaek dvidebaek skrev:

Har netop i dag lagt mærke til at profiber på deres hjemmeside har fået lagt informationer om en ny IP-TV boks ud. Den nye boks hedder Tilgin Mood 400-020 og kommer med HDMI 1.2a stik til dit fjernsyn. Tilgin boksen erstatter Profibers gamle boks en keatel 1550 som ikke havde HDMI stik men kun SCART. Mit spørgsmål går på... er der nogen der har erfaringer med profibers nye boks. her tænker jeg på funktionalitet, brugervenlighed, kanalskift etc. generelt vil jeg bare gerne hører fra folk som har prøvet boksen, evt. nuværende profiber kunder.

Jeg tror ikke at den er ude hos brugerne endnu.

På et introduktionsmøde fik jeg forresten også at vide, at de er ved at teste en boks med harddisk . Den bliver forhåbentlig klar til til min Profiber-forbindelse er klar om 3 - 6 måneder

M.v.h.

Henrik.

Til top
dvidebaek Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 15-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 127
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-April-2009 kl. 13:58
Har netop i dag lagt mærke til at profiber på deres hjemmeside har fået lagt informationer om en ny IP-TV boks ud. Den nye boks hedder Tilgin Mood 400-020 og kommer med HDMI 1.2a stik til dit fjernsyn. Tilgin boksen erstatter Profibers gamle boks en keatel 1550 som ikke havde HDMI stik men kun SCART. Mit spørgsmål går på... er der nogen der har erfaringer med profibers nye boks. her tænker jeg på funktionalitet, brugervenlighed, kanalskift etc. generelt vil jeg bare gerne hører fra folk som har prøvet boksen, evt. nuværende profiber kunder.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu