|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
RiverWinz ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 05-Maj-2009 Status: Offline Point: 6 |
![]() Sendt: 07-Maj-2009 kl. 23:18 |
Hej Jeg er på jagt efter en Roku SoundBridge eller lignende men kan ikke finde en forhandler i DK. Er den udgået eller hvad er der galt? Er der andre alternativer? Jeg ønsker ikke en Squeezebox, blot en UPnP kombatibel bro mellem min Twonky server og mit anlæg. Mvh Carsten |
|
![]() |
|
Breddam ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-December-2006 Sted: 4140 Borup Status: Offline Point: 2171 |
![]() |
Jeg har en Noxon2audio. Den er helt problemfri, og så er den endda også god til netradio og podcasts.
http://hifipriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=437403&s earchArea=products&Soegeord=noxon Venligst søren |
|
![]() |
|
slate ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-August-2007 Sted: Struer, Denmark Status: Offline Point: 589 |
![]() |
Den originale Roku SoundBridge var faktisk ret fed. Jeg havde et godt øje til den dengang; havde et par fodele fremfor den originale Squeexzebox. Men har en håndfuld kollegaer som købte dengang, og de er godt tilfredse.... med både originale og skrabede modeller. I dag nyder jeg min Duet Redigeret af slate - 08-Maj-2009 kl. 10:04 |
|
Stue: Duet->Beresford Caiman->Carver A-500x->B&W 704 + Tosh EP35, Sony 32v5500
Kælder: Mitsu HC6000, Steward 92", Tosh XE1, Oppo 93, Onkyo 875, JBL+Velo DVD:124, RØD:141, BLÅ:107 |
|
![]() |
|
Letten ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1963 |
![]() |
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |