recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bruger til bruger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Vis hvad du skal bruge SP opsparingen på
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketVis hvad du skal bruge SP opsparingen på

 Besvar Besvar Side  <1 56789>
Forfatter
Besked
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2009 kl. 19:49
Oprindeligt skrevet af hopgreve hopgreve skrev:

Ja jeg bliver altså nødt til at krybe til korset og indrømme at jeg har købt noget nyt elektronik , men det første jeg har købt er en Panasonic UDEN fjernbetjening , nemlig en NN-S255W , micro ovn. Og så har jeg købt en ny opvaskemaskine og et nyt køle-fryse skab , og i dag har jeg bestilt en ny bærbar computer som jeg kan hente om en uge. Så det næste der skal indkøbes bliver altså noget HI-FI/ lyd / billede , et eller andet , men desværre trængte jeg til at få skiftet alt det andet , så denne gang lod jeg fornuften råde....

MVH

Ja det er ikke nemt hopgreve, ind i mellem skal vi være fornuftige - men nemt er det altså ikke, når man nu lige i stedet kunne få.......

B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
T-Ras Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 25-November-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 334
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2009 kl. 19:55

Hvis jeg går all-in så kan konen og jeg få en hver...

Til top
SVP03 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4165
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2009 kl. 20:02

Sparer stadig op.

SVP03
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24648
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2009 kl. 20:36

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Ja det er ikke nemt hopgreve, ind i mellem skal vi være fornuftige - men nemt er det altså ikke, når man nu lige i stedet kunne få.......

Vi. Hvornår har du sidst været det?

Der bliver da brugt lidt penge.

 

Mvh
Flemming Larsen
Til top
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Status: Offline
Point: 6276
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juni-2009 kl. 14:02

Så fik jeg mit køle/fryseskab og opvaskemaskine i dag , men det er jo et nødvendigt onde at bruge penge på sådan noget , det bliver lidt sjovere når jeg kan hente min nye PC på tirsdag....

MVH

PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juni-2009 kl. 17:25
Oprindeligt skrevet af hopgreve hopgreve skrev:

Så fik jeg mit køle/fryseskab og opvaskemaskine i dag , men det er jo et nødvendigt onde at bruge penge på sådan noget , det bliver lidt sjovere når jeg kan hente min nye PC på tirsdag....

MVH

Tænk hellere på det som en tidsgevinst, så du kan bruge mere tid her inde

Til top
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Status: Offline
Point: 6276
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juni-2009 kl. 21:01

Hej , så fik jeg min nye bærbare PC , så nu skal jeg lige vænne mig til vista og en skærm der er spejl blank og med genskær , som er meget værre end på mit tv. Så de sidste par timer er gået med installation af vista og netværk , PYHA...

MVH

PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24648
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juni-2009 kl. 21:07
Oprindeligt skrevet af hopgreve hopgreve skrev:

Hej , så fik jeg min nye bærbare PC , så nu skal jeg lige vænne mig til vista og en skærm der er spejl blank og med genskær , som er meget værre end på mit tv. Så de sidste par timer er gået med installation af vista og netværk , PYHA...

MVH

Tillykke med den lille ny.

Ja, man skal lige vænne sig til vista. Og det tager ret lang tid for at få det til at køre.

Mvh
Flemming Larsen
Til top
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Status: Offline
Point: 6276
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juni-2009 kl. 21:11
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af hopgreve hopgreve skrev:

Hej , så fik jeg min nye bærbare PC , så nu skal jeg lige vænne mig til vista og en skærm der er spejl blank og med genskær , som er meget værre end på mit tv. Så de sidste par timer er gået med installation af vista og netværk , PYHA...

MVH

Tillykke med den lille ny.

Ja, man skal lige vænne sig til vista. Og det tager ret lang tid for at få det til at køre.

Tak Tak , nu kom internettet op og køre med recordere.dk som start side , så er jeg glad...

Er der ikke andre der har brugt SP pengene , det siger de jo vi skal for at holde hjulene igang...

MVH

PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
nbu001 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-August-2004
Sted: CPH, DK
Status: Offline
Point: 890
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juni-2009 kl. 22:01
Juryen voterer stadig om hvad de ca. 12 K skal bruges til, men en extra dykkerferie er en oplagt idé. Måske til Mexico og svømme med hammerhajer i store stimer. Eller også går jeg over i en helt anden boldgade og køber den Frislev reol jeg har overvejet i et år snart. Eller også bliver det noget helt tredie .

/Nils


Redigeret af nbu001 - 16-Juni-2009 kl. 22:02
           
Til top
finnbrodersen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 07-Maj-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 152
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juni-2009 kl. 22:24
 
restskat
 
Til top
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Status: Offline
Point: 6276
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juni-2009 kl. 22:43

Oprindeligt skrevet af nbu001 nbu001 skrev:

Juryen voterer stadig om hvad de ca. 12 K skal bruges til, men en extra dykkerferie er en oplagt idé. Måske til Mexico og svømme med hammerhajer i store stimer. Eller også går jeg over i en helt anden boldgade og køber den Frislev reol jeg har overvejet i et år snart. Eller også bliver det noget helt tredie .

/Nils

Tag dykker ferien , jeg har selv dykket i rødehavet og bla set en kæmpe rokke som din avatar , og det er en oplevelse man aldrig glemmer...

MVH

PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 56789>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu