recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - ASRock Ion 330
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketASRock Ion 330

 Besvar Besvar Side  <1 1920212223>
Forfatter
Besked
jnyrup Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 07-November-2009
Status: Offline
Point: 6
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-November-2009 kl. 11:24
Så har jeg fået svar fra Komplett, der er tale om en 330HT-BD
Til top
StueGnu Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 28-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 31
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-November-2009 kl. 22:25
Så har dustinhome fået pris på 330HT (uden blueray). 2960 kr dvs. Indbygget wifi og IR koster 1000 kr... Så tror jeg at jeg dropper den ide. Så hellere håbe på at den gamle model kommer på tilbud.

Nogen der ved hvad de gamle modeller startede på af pris?

http://www.dustinhome.dk/pd_5010368318.aspx
Til top
Mountie Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 31-Oktober-2006
Status: Offline
Point: 28
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2009 kl. 14:03
kig her:

http://pcnordic.dk/index.php/Mini-PC/Asrock-ION-330HT-Black.html (dertil kommer fragt)

det er noget billigere end DustinHome, ...



Til top
jnyrup Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 07-November-2009
Status: Offline
Point: 6
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2009 kl. 09:38
Og hvis der er nogle der har mod på at bestille fra Tyskland, kan man med fragt indberegnet spare 200 kr. i forhold til pc-nordic på 330ht-bd.
http://geizhals.at/deutschland/a478002.html
Til top
Madss Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 07-Maj-2009
Status: Offline
Point: 28
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-November-2009 kl. 11:22
Oprindeligt skrevet af z3jrl z3jrl skrev:

Hej alle.
 
Jeg har også en Asrock ION 330, og har det ønske om at kunne bruge SPDIF lyd samtidig med at jeg bruger lyd udgangen(minijack). Så jeg kan afspille den samme lyd på begge udgang på samme tid.
 
Kan man det, jeg har mine problemer med det.


I hvilket operativ system har du problemer med det?
Til top
Mountie Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 31-Oktober-2006
Status: Offline
Point: 28
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-November-2009 kl. 14:34
Jeg skal bestemt ha' ASRock Ion 330HT, når den kommer på lager, og jeg er næsten sikker på det bliver ubuntu 9.04, og XBMC, som bliver OS, og HTPC software. Er der nogen der har erfaringer med den "gamle" Ion 330 og ovenstående os/software kombination??
Til top
Mountie Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 31-Oktober-2006
Status: Offline
Point: 28
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2009 kl. 18:18
Oprindeligt skrevet af Mountie Mountie skrev:

Jeg skal bestemt ha' ASRock Ion 330HT, når den kommer på lager, og jeg er næsten sikker på det bliver ubuntu 9.04, og XBMC, som bliver OS, og HTPC software. Er der nogen der har erfaringer med den "gamle" Ion 330 og ovenstående os/software kombination??


Så er den bestilt, ... Den er lagervare hos PCnordic. Er godt nok spændt på det linux,... er windowsbruger gennem mange år! Glæder mig til at teste ydelsen, og kvaliteten.
Til top
Kief Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2006
Sted: København
Status: Offline
Point: 2322
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-November-2009 kl. 13:33
Hej alle
 
Jeg har brug for lidt ekspert hjælp indenfor harddiske. Jeg har en Asrock 330 og er netop løbet tør for plads. Jeg har i tankerne at lave den om til en recorder også (med et USB DVB-C tuner) og derfor leder jeg efter en kraftig forøgelse af harddisk-størrelsen fra de nuværende 320GB.
 
Som bekendt sidder der en formfaktor 2.5" harddisk i, hvilket også gør det lidt kompliceret med opgraderinger.
 
Western Digital er netop kommet med en 750GB og 1TB som er betegnet som 2.5". De er et par mm større end de nuværende 2.5" men det ser ud til der er plads i dem. De koster henholdsvis 964 kr og 1468 kr (ca)
 
Jeg sidder så og søger på edbpriser.dk og ser på denne model:
 
 
Altså en 2.5" (inkl. case) for 1368 kr.
 
Min tanke er at jeg så kan pille harddisken ud af denne og bytte rundt på dem - og derved gerne få 1TB i min Asrock og en bærbar harddisk med 320GB, som evt. kan sælges hvis det er.
 
Er der nogen der ved om det er en dårlig idé og i stedet holde sig til Western Digitals løsning? Mere om man kan komme ud af problemer i denne henseende.
 
På forhånd tak.
Mvh.

Casper
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-November-2009 kl. 13:50
Du vil godt kunne udskifte din harddisk hvis pladsen er der, ingen problemer der.
 
Windows skal installeres på den nye harddisk og så skal du "bare" have dit indhold over på den nye bagefter.
Til top
Kief Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2006
Sted: København
Status: Offline
Point: 2322
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-November-2009 kl. 14:03
Ok, lidt bøvlet jeg ikke kan finde ud af om den er samme størrelse. Western Digital løsningen er harddisken ikke helt ens men et par milimeter større..
 
Samtidig siger Seagate at min garanti bliver "void" hvis jeg gør det, men jeg kunne jo i teorien bare skifte tilbage hvis den ikke arter sig..
 
Grr... hvorfor kunne de ikke bare smide flere 1TB 2.5" diske ud Ouch
Mvh.

Casper
Til top
Mountie Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 31-Oktober-2006
Status: Offline
Point: 28
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-November-2009 kl. 15:09
Jeg har bestilt en Verbatim 1TB ekstern disk, med eSATA tilslutning, til min asrock, som er blevet sendt afsted i dag fra PCNordic. Den skal være tilsluttet som en "fast" del, af setuppet.
Til top
Kief Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2006
Sted: København
Status: Offline
Point: 2322
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-November-2009 kl. 15:29
Er det en 2.5" eller 3.5"?
 
Pris?
Mvh.

Casper
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 1920212223>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu