|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Carser ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 11-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4805 |
![]() Sendt: 25-August-2005 kl. 10:19 |
Hej, Jeg abonnerer på High Fidelity og i det nye nummer, der lige er kommet, anmeldes 4 HD-klare 32" LCD-TV. Nok værd at læse for mange her. PS: Er først officielt i kiosken den 1. september. Websiden viser stadig forrige nummer. Redigeret af Carser |
|
M.v.h. Carser
Sony RDR-HX710B, Sony KV-32FX66E, Sony DVP-S325, Sony STR-DE635, Sony MDS-JE320, Sony DCR-HC17E, Sagem 60 Selector + skarpt syn. ![]() |
|
![]() |
|
Stampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2004 Status: Offline Point: 2406 |
![]() |
Kan du ikke lige løfte sløret for hvilke 4 skærme det er, please? Så
kan jeg lige finde lidt info selv, inden jeg læser anmeldelsen.
|
|
![]() |
|
Rookie ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 91 |
![]() |
Er der en Sony med??
|
|
![]() |
|
Carser ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 11-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4805 |
![]() |
Til Stampe: Jo. Til Rookie: Nej. Til alle: Bladet er nummer 6 2005. De anmeldte modeller: JVC LT-32S60BU - link her LG 32LP1R - link her Panasonic TX-32LX500F - link her og Viewpia LC-32IE21 med link her. Anmeldelsen er af Knud Søndergaard - han har "tjek på bollen". Links fører ikke direkte til modellen, men til importørens forside. Redigeret af Carser |
|
M.v.h. Carser
Sony RDR-HX710B, Sony KV-32FX66E, Sony DVP-S325, Sony STR-DE635, Sony MDS-JE320, Sony DCR-HC17E, Sagem 60 Selector + skarpt syn. ![]() |
|
![]() |
|
r_eram ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 27-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8 |
![]() |
Til alle os utålmodige der ikke kan vente til 1. september for at læse anmeldelserne, kan I afsløre hvilket et af dem der fik de bedste anbefalinger eller fik "1. pladsen"?
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Hej r_eram, Hele anmeldelsen bør læses i sammenhæng. High Fidelity er aldrig "firkantet" og giver ikke karakterer og den slags. Det gør jeg heller ikke. Bladet er måske ude lidt før deadline denne gang. Tålmodighed er en dyd. |
|
M.v.h. Carser
|
![]() |
|
Apu ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-Juli-2005 Status: Offline Point: 55 |
![]() |
hmm tror jeg ar jeg vil købe. Spændene.
![]() |
|
![]() |
|
rolighed ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 164 |
![]() |
Hmmm... Lyder spændende, bortset fra at der ikke er nogen Philips TV med (specielt 32PF9830 som jeg skulle modtage en af de kommende dage)! Desværre må jeg sige, at sidst jeg læste en artikel om HDTV i High Fidelity var den meget overfladisk og det virkede absolut ikke som om at artiklens forfatter var særligt inde i stoffet eller bare nogenlunde up-to-date med udviklingen. :o( |
|
![]() |
|
Apu ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-Juli-2005 Status: Offline Point: 55 |
![]() |
Den så jeg er kommet officielt på deres dk side nu. Gad vide hvornår butikkerne får den...(når de har solgt deres sidste 9986?) |
|
![]() |
|
SJ ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Juli-2005 Status: Offline Point: 609 |
![]() |
![]() Redigeret af SJ - 16-Maj-2006 kl. 01:18 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |