recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Navigation og CarFi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - TomTom Go 520
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketTomTom Go 520

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Neustatt Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 15-Juni-2008
Status: Offline
Point: 160
Direkte link til dette indlæg Emne: TomTom Go 520
    Sendt: 04-Juli-2009 kl. 11:45

Hejsa alle:

Jeg er 100% noob inden for gps og har der for et spørgsmål... jeg har en tomtom go 520 som understøtter mapshare.. som jeg har forstået det så skal man bare tilslutte enheden til sin docking station og åbne tomtom home programet og gå in under tilføj kort... når jeg gør det finder den ikke nogen opdateringer (har prøvet mange gange) jeg er meldt til map share.. men modtager altså ingen opdateringer.. ydermere så fik jeg en kode med enheden som man også skal taste ind under tomtom home programmet og man ville så modtage et helt nyt kort... det virker heller ikke her har jeg så kontaktet tomtom og de bad mig sende min købs kvitering og de ville så ligge den ind på min konto.. de har bare ikke underettte mig om hvor, hvordan og i hvilken form den kvitering skal sendes.. håber der er et par stykker der kan svare på mine spørgsmål.

m.v.h

Ronni

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu