recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bruger til bruger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Farvel! 
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketFarvel! 

 Besvar Besvar Side  123 8>
Forfatter
Besked
Ebolaebola Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 23-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 239
Direkte link til dette indlæg Emne: Farvel! 
    Sendt: 07-Juli-2009 kl. 21:34
Jeg er færdig med det her forum. Det er så latterligt, at man ikke kan sige det mindste om plasma uden at blive udsat for en masse hysterisk og vredt anti-LCD demagogi. Det er efterhånden blevet umuligt at have en sober diskussion om fladskærme uden at den degenerer til en eller anden sørgelig form for mudderkast. Jeg gider ihvertfald ikke spilde mere af min tid herinde. Kan I have det! 
William Faulkner, mit nemesis.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24653
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2009 kl. 21:37

Jamen så må du have det så godt.

Der vil jo nok altid være plasma/lcd krig.

Mvh
Flemming Larsen
Til top
bibihest Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1435
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2009 kl. 21:39
Oprindeligt skrevet af Ebolaebola Ebolaebola skrev:

Jeg er færdig med det her forum. Det er så latterligt, at man ikke kan sige det mindste om plasma uden at blive udsat for en masse hysterisk og vredt anti-LCD demagogi. Det er efterhånden blevet umuligt at have en sober diskussion om fladskærme uden at den degenerer til en eller anden sørgelig form for mudderkast. Jeg gider ihvertfald ikke spilde mere af min tid herinde. Kan I have det! 


Kan kun være enig i det du siger, men ingen grund til at smutte bare pga det. Nogle folk har nu engang en anden mening og nogle er mere stædig end andre. Ikke andet for end at acceptere det eller ignorere de tråde.
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2009 kl. 21:41

Oprindeligt skrevet af Ebolaebola Ebolaebola skrev:

Jeg er færdig med det her forum. Det er så latterligt, at man ikke kan sige det mindste om plasma uden at blive udsat for en masse hysterisk og vredt anti-LCD demagogi. Det er efterhånden blevet umuligt at have en sober diskussion om fladskærme uden at den degenerer til en eller anden sørgelig form for mudderkast. Jeg gider ihvertfald ikke spilde mere af min tid herinde. Kan I have det! 

Det ver jeg da meget ked af at høre.

Du har jo delvist ret, for måske flertallet af os har plasma tv, hvor vi jo nærmest som et mindre tal i forhold til den store omverden, søger det billede som vi bedst kan forlige os med.

Så er der alle de andre, og det er jo de fleste, som finder at LCD er det bedste tv, som man kan få.

Der der måske piner mig aller mest er, hvis du har været udsat for ubehagelige indlæg vedrørende dit standpunkt og meninger, for der hører ingen steder hjemme.

Giv os en chance mere, og måske kan du med din egen argumentation overfor de "hellige" medvirke til og opleve, et endnu bedre recordere.dk

B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
thor-thor Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2008
Status: Offline
Point: 1922
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2009 kl. 21:44

Gooo tur hjeem!!

Ej, synes måske du tager det lidt for alvorligt.

Teknologierne vil jo altid have sin faste fanskare. Her på siden, hvor billedkvalitet generelt prioriteres højest, har plasma nok en del medvind, hvilket jo ikke er helt uden grund.

Har man så andre præferencer er det jo helt fint!

Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2009 kl. 22:59
Sørgeligt at folk skal mobbes for at ha' en anden mening. Skam jer
Til top
thor-thor Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2008
Status: Offline
Point: 1922
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2009 kl. 23:38

Så lige "tv til PS3" tråden som jeg går ud fra er grunden til dit farvel.

Synes egentlig fok er forholdsvis moderate i tråden. Det er da dybt useriøst at du kommer med en youtube video, hvor et tv billede er optaget med kamera og mener at det skulle vise billedkvaliteten.

Du har ret i at plasma kan have fosforslør, men alle de anmeldelser jeg har set for nylig og brugerkommentarer, indikerer at problemet stort set er ikke-eksisterende og at man mere eller mindre skal sidde og lede, for at kunne finde det.

Det er jo lidt den samme sang, om at man skal passe på burnin på plasma, hvor situationen i dag er, at medmindre man mishandler sit tv er burnin ikke et problem (på panasonic).  

Derfor kan du selvfølgelig godt have en anden mening om slør, da du selv skriver at du er meget opmærksom/følsom over for dette. Men du må jo også forvente at blive modsagt, når det åbenbart er noget du "går op i"  at nærstudere...



Redigeret af thor-thor - 07-Juli-2009 kl. 23:39
Til top
doit Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 03-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 901
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2009 kl. 23:44
Ses.
Til top
kskruger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3498
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2009 kl. 23:48

Indhold Flyttet.



Redigeret af kskruger - 07-Juli-2009 kl. 23:52
Til top
Sploink Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2007
Sted: Vestegnen
Status: Offline
Point: 3215
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2009 kl. 23:52
Ærlig talt, hvad havde du forventet? 

Du må da kunne forvente du for lidt modspil, når du begynder at starte en diskution om phosfor trails på plasma skærme.
Noget som iøvrigt variere fra person til person om man kan se det. Jeg lagde ikke mærke til noget på mit gamle PV70, og heller ikke på mit KRP 500 nu

De ting som du nævner KAN være et problem, der kunne man også sagtens nævne problemer på LCD skærme, som KUNNE være et problem for en mulig køber.

Til top
THMhome Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Maj-2008
Sted: Silkeborg, DK
Status: Offline
Point: 541
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2009 kl. 07:59

 Alle har deres mening, og alle skal have lov til at komme ud med deres mening. Det er bl.a. det sådan et forum er til. Mange spørger endda om folks mening.

Det eneste jeg kan se er et problem, er hvis begynder at angribe hinanden personligt i stedet for at holde argumentationen på et sagligt plan og holde sig til trådens oprindelige formål.

Men hygge.....

M.V.H.

THMhome


Samsung UE55ES8005
TVIX M-6600N
Marantz SR7008 - Denon AVR-3808(A) - DALI Mentor LCR - DALI Ikon Vokal2 - DALI Ikon Sub - Dali Ikon W2

Til top
Bruger udmeldt 9 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 30-November-2005
Status: Offline
Point: 2048
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2009 kl. 08:08
Jamen, så farveller!
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 8>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu