recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bruger til bruger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Farvel! 
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketFarvel! 

 Besvar Besvar Side  <1 34567 8>
Forfatter
Besked
Søren Ingemann Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 31-December-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 497
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2009 kl. 17:45
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Se venner, havde flere af  Jer heddet Sanne, så havde jeg bedt Jer tage en slapper

Nu behandler - og skriver i dæleme ordentligt til hinanden. Ellers findes der sikkert diverse fora på nettet hvor man har lov til at svine hinanden til - men IKKE på recordere.dk.

Tråden her blev netop oprettet af et frustreret medlem over tonen i plasma/LCD debatten - og I forsætter i "fineste" stil.

Dette er en advarsel! 

Medmindre der er redigeret i nogen af denne tråds indlæg, så har jeg altså svært ved at se noget der berettiger til en advarsel.

Er du blevet moderator?

Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2009 kl. 17:48
Oprindeligt skrevet af Søren Ingemann Søren Ingemann skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Se venner, havde flere af  Jer heddet Sanne, så havde jeg bedt Jer tage en slapper

Nu behandler - og skriver i dæleme ordentligt til hinanden. Ellers findes der sikkert diverse fora på nettet hvor man har lov til at svine hinanden til - men IKKE på recordere.dk.

Tråden her blev netop oprettet af et frustreret medlem over tonen i plasma/LCD debatten - og I forsætter i "fineste" stil.

Dette er en advarsel! 

Medmindre der er redigeret i nogen af denne tråds indlæg, så har jeg altså svært ved at se noget der berettiger til en advarsel.

Er du blevet moderator?

Næh, jeg er ikke moderator, men jeg mener bestemt at der er nogen, som går over stregen - og det påpeger jeg.

B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Søren Ingemann Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 31-December-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 497
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2009 kl. 17:58

Hvis ikke du er moderator så bør du heller ikke være i stand til at uddele advarsler.

Jeg kan iøvrigt stadig ikke få øje på, at der er nogen som er gået over stregen. Medmindre stregen altså har flyttet sig i forhold til andre diskussioner på de forskellige fora her på recordere.

Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2009 kl. 18:14
Oprindeligt skrevet af Søren Ingemann Søren Ingemann skrev:

Hvis ikke du er moderator så bør du heller ikke være i stand til at uddele advarsler.

Jeg kan iøvrigt stadig ikke få øje på, at der er nogen som er gået over stregen. Medmindre stregen altså har flyttet sig i forhold til andre diskussioner på de forskellige fora her på recordere.

Generelt tror jeg nu at vi fra recordere.dk er meget interesseret i, at tingene kører rimeligt. Og jo jeg ser intet galt i, at jeg har hævet en finger. Men du mener noget andet, så kan du jo rapportere mig. Det er du naturligvis i den fulde ret til

B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
mkirkelund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Januar-2008
Sted: 2635 Ishøj
Status: Offline
Point: 2355
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2009 kl. 18:32
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af thor-thor thor-thor skrev:

Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Det er sku da dig der er for ignorent, når du skriver at et lcd kun kan bruged til at browse på. Det er der jeg synes kæden ryger af for dig.

Jeg er bedøvende ligeglad hvad andre, såkaldte topfolk siger. Når jeg kan se mit eget tv står skidegodt.

Manden sagde jo ikke at LCD kun kunne bruges til browsing, han sagde kun at det var den eneste grund til at han/man ville foretrække det..

Jeg kan se én fornuftig grund til et LCD tv, og det er hvis det skal bruges til at browse på.

Dette er hans nøjagtige ord. Og det er ikke at sige at det kun kan? 

Det stod i den post jeg faldt over.

Lidt sjovt at du taler om "plasma-mafia" der ikke vil høre på andet, alt imens du selv "ryger op i loftet" og taler mindre pænt til personer du ikke er enig med.

Kan du finde et eneste sted hvor jeg skriver plasma-mafia, så er du sku klogere end jeg troede.

Går ud fra at hele din familie også kan se at dit tv "står skidegodt" og så er det jo også ligegyldigt, hvad folk der rent faktisk har forstand på det siger! 

Jeg køber ikke efter hvad min familie synes står godt. Kun størrelsen

Så gentager jeg mig selv, den eneste grund til at vælge et LCD over plasma, er hvis man skal bruge det til at browse på. Alt andet er Plasma overlegen.

Til top
Søren Ingemann Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 31-December-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 497
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2009 kl. 18:53
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af Søren Ingemann Søren Ingemann skrev:

Hvis ikke du er moderator så bør du heller ikke være i stand til at uddele advarsler.

Jeg kan iøvrigt stadig ikke få øje på, at der er nogen som er gået over stregen. Medmindre stregen altså har flyttet sig i forhold til andre diskussioner på de forskellige fora her på recordere.

Generelt tror jeg nu at vi fra recordere.dk er meget interesseret i, at tingene kører rimeligt. Og jo jeg ser intet galt i, at jeg har hævet en finger. Men du mener noget andet, så kan du jo rapportere mig. Det er du naturligvis i den fulde ret til

Den mulighed havde du jo også selv, med de indlæg du mener overtrådte stregen.  

Du har stadig ikke uddybet hvornår stregen blev overtrådt - men fred nu være med det. IMHO der bør være en klar rollefordeling for hvem som gør hvad her på sitet. Du laver anmeldelser og debatterer derudover flittigt om løst og fast. Fint nok med det, men du bør lade moderatorerne klare deres arbejde - og dermed undgå unødige interessekonflikter.

Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2009 kl. 19:19
Oprindeligt skrevet af Søren Ingemann Søren Ingemann skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af Søren Ingemann Søren Ingemann skrev:

Hvis ikke du er moderator så bør du heller ikke være i stand til at uddele advarsler.

Jeg kan iøvrigt stadig ikke få øje på, at der er nogen som er gået over stregen. Medmindre stregen altså har flyttet sig i forhold til andre diskussioner på de forskellige fora her på recordere.

Generelt tror jeg nu at vi fra recordere.dk er meget interesseret i, at tingene kører rimeligt. Og jo jeg ser intet galt i, at jeg har hævet en finger. Men du mener noget andet, så kan du jo rapportere mig. Det er du naturligvis i den fulde ret til

Den mulighed havde du jo også selv, med de indlæg du mener overtrådte stregen.  

Du har stadig ikke uddybet hvornår stregen blev overtrådt - men fred nu være med det. IMHO der bør være en klar rollefordeling for hvem som gør hvad her på sitet. Du laver anmeldelser og debatterer derudover flittigt om løst og fast. Fint nok med det, men du bør lade moderatorerne klare deres arbejde - og dermed undgå unødige interessekonflikter.

Nu var jeg ikke klar over at jeg skulle uddybe hvor stregen går - det beklager jeg. Jeg mener bestemt at vi har en klar rollefordeling forstået på den måde, at vi alle har visse systembeføjelser, og at det naturligvis typisk er en moderator der moderere. Jeg benytter meget sjældent mine systemmuligheder, f.eks. i tilfælde af spam, eller hvis et medlem ønsker en tråd lukket.

Desuden modtager jeg via e-mail samtlige rapporteringer fra medlemmerne.

Min løftede pegefinger skal ses som advarsel om, at en tråd der i forvejen er løbet af sporet, ikke også udarter sig til mere "krig" debatørene i mellem. Og det kan jeg kan jeg - selv om jeg gerne ville, ikke se noget galt i. Jeg vil mene at jeg ikke har trådt nogen over tæererne på recordere.dk.

Hvis du yderligere ønsker oplysninger om hvorvidt du mener at jeg er gået over stregen, så må jeg bede dig henvende dig til Lars, eller som tidligere nævnt, indsende en rapport på mig. Jeg har sådan ikke så meget mere at tilføje - og jeg har lidt andet at bruge min tid på

B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Shiva Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-Maj-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 803
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2009 kl. 19:29
Oprindeligt skrevet af Søren Ingemann Søren Ingemann skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af Søren Ingemann Søren Ingemann skrev:

Hvis ikke du er moderator så bør du heller ikke være i stand til at uddele advarsler.

Jeg kan iøvrigt stadig ikke få øje på, at der er nogen som er gået over stregen. Medmindre stregen altså har flyttet sig i forhold til andre diskussioner på de forskellige fora her på recordere.

Generelt tror jeg nu at vi fra recordere.dk er meget interesseret i, at tingene kører rimeligt. Og jo jeg ser intet galt i, at jeg har hævet en finger. Men du mener noget andet, så kan du jo rapportere mig. Det er du naturligvis i den fulde ret til

Den mulighed havde du jo også selv, med de indlæg du mener overtrådte stregen.  

Du har stadig ikke uddybet hvornår stregen blev overtrådt - men fred nu være med det. IMHO der bør være en klar rollefordeling for hvem som gør hvad her på sitet. Du laver anmeldelser og debatterer derudover flittigt om løst og fast. Fint nok med det, men du bør lade moderatorerne klare deres arbejde - og dermed undgå unødige interessekonflikter.

Enig. Moralske vogtere er der ikke behov for i et debatforum. Det bør kunne regulere sig selv.

On topic. Det er lidt tyndt at melde sig ud på det grundlag. Der skal selvfølgelig være højt til loftet i et forum som dette. Så længe brugerne ikke bliver personlige og onde i deres indlæg, har jeg ingen problemer med tonen. Hvorfor skulle et fanforum afspejle verden anderledes, end i den virkelige?

Jeg er pt. ejer af et LCD, som jeg har været meget glad for. Det har flere herinde været uenige med mig i, men det ser jeg som noget positivt. Når folk har argumenterne i orden, er det jo noget, der øger min indsigt. Indlæg, der virker søgte eller usaglige, kan man jo bare sortere fra....og kan man ikke lide at debattere, ja hvad laver man så i et debatforum? Jeg har aldrig følt, at man bør være specielt tykhudet for at færdes på Recordere.dk.

Til OP. Ærgeligt at miste en bruger, men so be it. Held og lykke.


Nogle gange er det bedre at tie og blive anset som et fjols end at tale og dermed fjerne al tvivl.
Til top
Darknezs Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 02-September-2006
Sted: Viborg, Denmark
Status: Offline
Point: 332
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2009 kl. 19:43
Nu bliver jeg ond:
van Gogh eller  Arnoldi, det er en smags sag, Kvinde eller mand, lige så
Vi bliver aldrig enige på de punkter.
Jeg har begge dele, og er tilfreds med det
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24653
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2009 kl. 19:43
Oprindeligt skrevet af Firebird Firebird skrev:

Oprindeligt skrevet af MartinJohansen MartinJohansen skrev:

Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Et panasonic vil jeg ikke have inden for mine døre, sålænge deres skærme er så grimme.



Nu må du spænde hjelmen... Pana har længe fået tæsk for at være grimme og så ændrer de design så de næsten på en prik ligner et Samsung.. OG SÅ ER DE STADIG GRIMME???

Ja det gælder sådan set ikke kun dig for jeg har hørt andre sige det også. Det bliver altså ikke grimt bare fordi der står Pana på fronten ;)


IMHO findes der meget få TV der er flottere end et G10 - hold KAFFE det er flot.. super linier og minimalistis design.

Ligner Samsung? Not even close.  Det er jo et helt andet design, som for iøvrigt er en smagssag.

Kan man sammenligne de to, så skal man sku have briller.

Og der bliver snakket om billedkvalitet, og så skriver man sådan noget.

Jeg har intet imod pana som mærke, jeg har både forstærker, hdd og blu-ray. Men jeg kan ikke lide udseendet på deres tv. Det har jeg vel lov til at have for mig selv.

Min smag.

Mvh
Flemming Larsen
Til top
thor-thor Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2008
Status: Offline
Point: 1922
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2009 kl. 20:18
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af thor-thor thor-thor skrev:

Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Det er sku da dig der er for ignorent, når du skriver at et lcd kun kan bruged til at browse på. Det er der jeg synes kæden ryger af for dig.

Jeg er bedøvende ligeglad hvad andre, såkaldte topfolk siger. Når jeg kan se mit eget tv står skidegodt.

Manden sagde jo ikke at LCD kun kunne bruges til browsing, han sagde kun at det var den eneste grund til at han/man ville foretrække det..

Jeg kan se én fornuftig grund til et LCD tv, og det er hvis det skal bruges til at browse på.

Dette er hans nøjagtige ord. Og det er ikke at sige at det kun kan? 

Det stod i den post jeg faldt over.

Nej det er da ikke at sige at det kun kan bruges til browsing. Det han siger(rent semantisk) er at browsing er et eneste punkt hvor han mener at LCD er overlegent, men derfor kan det jo godt anvendes til andet.

Lidt sjovt at du taler om "plasma-mafia" der ikke vil høre på andet, alt imens du selv "ryger op i loftet" og taler mindre pænt til personer du ikke er enig med.

Kan du finde et eneste sted hvor jeg skriver plasma-mafia, så er du sku klogere end jeg troede.

Mente ikke at du nødvendigvis havde skrevet ordet plasma-mafia. Det jeg mente, er at du flere gange i forskellige tråde, har givet udtryk for at at der er en stemning for plasma og imod LCD herinde...

Går ud fra at hele din familie også kan se at dit tv "står skidegodt" og så er det jo også ligegyldigt, hvad folk der rent faktisk har forstand på det siger! 

Jeg køber ikke efter hvad min familie synes står godt. Kun størrelsen

Det var sådan set også en ironisk kommentar til at da Mkirkelund skrev at hele hans familie mente at plasma var bedst, svarede du "Alle og enhver i familien. Uh ha, ja så må det jo være rigtigt."

At du så senere slår fast at dit tv er bedst, uagtet hvad eksperterne i øvrigt mener fik mig bare til at sammenligne situationen... 

 

Til top
Allan Olesen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Juli-2008
Status: Offline
Point: 3249
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2009 kl. 21:01
Oprindeligt skrevet af Darknezs Darknezs skrev:

smags sag, Kvinde eller mand, lige så
[...]
Jeg har begge dele, og er tilfreds med det

...en af de mere interessante afsporinger af tråden...
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 34567 8>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu