recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > IP TV og WebTV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - TDC HomeTrio prisstigninger!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketTDC HomeTrio prisstigninger!

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked Baglæns sortering
mstaal Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 26-Marts-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 62
Direkte link til dette indlæg Emne: TDC HomeTrio prisstigninger!
    Sendt: 09-Juli-2009 kl. 15:52
Jeg valgte forleden at aflægge www.tdc.dk et kort visit for at tjekke om der var kommet yderligere med funktionalitet til pakkeløsningen HomeTrio. Dette var dog ikke tilfældet. Faktisk opdagede jeg noget ganske andet: Fra den 3. august koster HomeTrio 449 kr./mdr i stedet for de tidligere 399 kr./mdr.
Dog gælder denne prisstigning udelukkende for kunder der TILMELDER sig efter den førnævnte dato. Alle andre kommer til at betale det de hidtil har betalt.

Jeg går ud fra at prisstigningen er et resultat af de HD-kanaler der bliver inkluderet i pakken. Jeg synes dog det er ærgerligt at TDC vælger at øge deres priser der (efter min mening) snarere behøvede en reduktion.

Prisstigningen ville dog ikke gøre mig noget hvis "Plus"-abonnementet samt yderligere HD-kanaler blev tilgængelige uden merpris. Desuden ville det heller ikke gøre mig noget hvis TDC øgede internethastigheden til 20 mbit. Det er dog mest af alt ønsketænkning.

Jeg har også tænkt på om prisstigningen mon er begyndelsen til at TDC fjerner deres "kortafgifter" og lejeaftaler. Det overvejer de jo at gøre med YouSee. Hvis de øger prisen på selve produktet og samtidigt fjerner andre uoverskuelige udgifter ville det bestemt heller ikke gøre mig mindre glad :).
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu