recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp til køb af højtalere
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHjælp til køb af højtalere

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Kabers Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 15-Marts-2004
Status: Offline
Point: 12
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Marts-2004 kl. 09:21

................ Forresten du kan da lige læse hvad andre syntes om systemet, det er godt nok 5.1 sættet linket referer til, da 7.1 sættet er for nyt til nogle har lavet anmeldelser endnu.

http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?Bedom=true&ID=135 61

Til top
niepe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-Januar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1120
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Marts-2004 kl. 10:34

Fantastisk lyd fra Creative's 7.1 med dekoder!!!!!. Er vist det samme som at påstå at en krydder sild er frisk fisk...

Dali 400 er gode til prisen heller ikke mere.

Har selv haft et Creative anlæg indtil at DD decoderen brændte af.(til computer brug).Billigt bras efter min mening og det har ALDRIG eller vil ALDRIG have noget med HIFI at gøre...

niepe

 

 

 

Til top
Per Røntved Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 14-Januar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 426
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2004 kl. 16:35

Hej Henrik / alle

Tak for det flotte ben-arbejde til Henrik og tak for råd til i andre, jeg vil nu se mig godt omkring på div. Brugtmarkeder    

Mvh. Per Røntved

______________________



Til top
hedi Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 22-Januar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 42
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2004 kl. 11:06

Så må du have held og lykke med projektet.

MVH

Henrik

 

 

Til top
wamsler Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 04-Marts-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 157
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-April-2004 kl. 10:22

Hej Alle

Hvad er der gang i ??? kan creative's plastik højttalere sparke HIFI røv, jeg tror det næppe(enig "niepe"), "hedi" er inde på noget af det rigtige. Der er da heller ingen lydkort til PC'en der kan hamleop med en "rigtig" reciever/forstærker, eller er det cambridge (kabers link) der leverer til creative så må det vel skulle afprøves da det må nærme sig hifi, eller skal cambridge bare sælge noget billigt bras. Men jeg tror du får bedre lyd med dali sættet.

MVH/Wamsler

Til top
Lyx0r Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 03-Maj-2004
Status: Offline
Point: 10
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Maj-2004 kl. 22:20

Enig wamsler.

Den tone som niepe bruger er lidt skarp, men den er nødvendig for at det bliver forstået. Der er vanvittigt mange der tror man kan få god lyd ud af sådan et par højttalere, men det er langt fra sagen.

Med hensyn til THX så er det desværre noget opreklameret møg. THX var en sej godkendelse det første stykke tid da det kun var biografer der kunne få godkendelsen. Det havde jo dengang også en masse med akustikken i rummet at gøre, så man kunne ikke bare godkende et par højttalere... Siden da synes jeg bare det er gået ned ad bakke, og nu kan man så rende ud og købe nogle til 1000 kr. og så tror man det er vildt godt...

By the time you read this, you've already read it.
Til top
Lave Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 02-Maj-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 32
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Maj-2004 kl. 23:15

Jeg har nogle ret gode Jamo center højttalere, den ene jamo center 200, hvis du er interesseret, samt en Harman Kardon avr 21. Herudover kan jeg tilbyde diffuse baghøjttalere Paragdigm.

Hvis du har interesse så kan vi drøfte priser.

Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu