recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Se hvad der kom i min postkasse 2
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Se hvad der kom i min postkasse 2

 Besvar Besvar Side  <1 298299300301302 304>
Forfatter
Besked
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2011 kl. 16:46
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Jamen jeg fatter ikke en dyt med Flemming Avatar,og slet ikke med tanke på, at min avatar kom inden for 14 dageConfused
Ja, jeg synes også det er ved at være latterligt. Jeg vil have den, så jeg kan se den på mit nye tv.
Det kan kan jeg sørme godt forstå. Og nu kan du ikke en gang låne min, den er også gået i udlånLOL
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2011 kl. 16:49
.

Redigeret af flemming larsen - 09-Januar-2011 kl. 15:05
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2011 kl. 16:56
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Og nu kan du ikke en gang låne min, den er også gået i udlånLOL
Det går nok. Hvis jeg er en smule heldig, så kommer den i næste uge. Hvis de tager sig sammen. Ellers kommer den fra mit tv måske.
Vi håber og krydser fingre FlemmingTongue
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Redman Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 27-September-2008
Status: Offline
Point: 194
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Redman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2011 kl. 18:07
Så kom årets første filmkøb for mig:



Blockbuster
Seven, Where The Wild Things Are og "Skyggen" til 270,-
The Messenger (brugt) til 80,-
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12225
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2011 kl. 18:56
Nu gider vi ikke høre mere om flemmings manglende Avatar. Seriøst. Vi andre er hamrende ligeglade.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2011 kl. 19:17
Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Nu gider vi ikke høre mere om flemmings manglende Avatar. Seriøst. Vi andre er hamrende ligeglade.
Tal for dig selv Dead
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2011 kl. 19:21
Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Nu gider vi ikke høre mere om flemmings manglende Avatar. Seriøst. Vi andre er hamrende ligeglade.
Nu er der jo sådan set ikke nogen der bestemmer hvad andre må skrive eller ikke skrive om. Det mest normale er vel, at er der indlæg eller tråde som man ikke "gider" læse, så springer man over.
Wink
 
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
mufcdk1974 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-December-2004
Status: Offline
Point: 2089
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mufcdk1974 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2011 kl. 19:34
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Nu gider vi ikke høre mere om flemmings manglende Avatar. Seriøst. Vi andre er hamrende ligeglade.
Tal for dig selv Dead


NEJ! han taler så sandelig også for andre. Det her snik snak har squ taget overhånd, og det er pænt sagt ***** træls at en ellers fremragende tråd skal ødelægge af alt det bavl, som sagtens kunne gøres over PB Angry

...........og iøvrigt er denne her tråd på ingen måde enestående Dead
Film samling(Opdateret den 26/11-09)
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12225
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2011 kl. 19:52
Oprindeligt skrevet af mufcdk1974 mufcdk1974 skrev:


..........og iøvrigt er denne her tråd på ingen måde enestående Dead


Netop. Den her sniksnak, involverende de samme 4-5 brugere, invaderer flere og flere tråde. Disse brugere burde tage at åbne deres egen IRC-kanal, eller noget. Måske man også kan lave noget gruppechat på Fjæsbog?
Til top
multix Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Marts-2006
Sted: Skive, Danmark
Status: Offline
Point: 2264
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér multix Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2011 kl. 20:52
Det er godt nok træls for dig Flemming at den ikke er kommetDisapprove Men vi håber på i næste uge Big smile
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2011 kl. 21:04
Oprindeligt skrevet af multix multix skrev:

Det er godt nok træls for dig Flemming at den ikke er kommetDisapprove Men vi håber på i næste uge Big smile
Big smileLOL
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2011 kl. 21:25
Det var da utroligt som nogen kan få så ondt i røven (beklager mit franske), om noget der er så uskyldigt. Bevares, jeg kender både Flemming og Kampus. Gider man ikke læse de releativt få indlæg der kommer mellem os så kan man sq da lade være.
 
Bortset fra det, så mener jeg faktisk, at oplysningerne om Flemmings udeblivende Avatarfilm, godt kan have interesse for andre i samme båd. Og dem er der faktisk nogle stykker afWink
 
 
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 298299300301302 304>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu