recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Se hvad der kom i min postkasse 2
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Se hvad der kom i min postkasse 2

 Besvar Besvar Side  <1 299300301302303 304>
Forfatter
Besked
multix Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Marts-2006
Sted: Skive, Danmark
Status: Offline
Point: 2264
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér multix Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2011 kl. 21:31
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Det var da utroligt som nogen kan få så ondt i røven (beklager mit franske), om noget der er så uskyldigt. Bevares, jeg kender både Flemming og Kampus. Gider man ikke læse de releativt få indlæg der kommer mellem os så kan man sq da lade være.
 
Bortset fra det, så mener jeg faktisk, at oplysningerne om Flemmings udeblivende Avatarfilm, godt kan have interesse for andre i samme båd. Og dem er der faktisk nogle stykker afWink
 
 
 
Vel talt HotherThumbs Up kan kun være enig
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12218
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2011 kl. 21:44
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Gider man ikke læse de releativt få indlæg der kommer mellem os så kan man sq da lade være.


Tro mig, jeg læser dem ikke, men de fylder jo stadig tråden med sludder, der er ubrugeligt for alle andre end jer. Hvis jeg klikker herind, så er det for at se, hvad folk har fået hjem (ren nysgerrighed for det meste, men det kan jo også bruges til inspiration); IKKE for at se to siders brok og trøsten over flemmings manglende Avatar. Det er sket mindst én gang om ugen, i lang tid efterhånden, at I har plapret tråden her til med det emne. Og I er de eneste det rager en pind. Og hvis det ikke er flemmings 3D Avatar, så er det noget andet, som ikke vedkommer nogen som helst andre end jer, og som absolut ingenting føjer til den givne tråd.

Og det er ikke 'relativt få'. Det er MANGE indlæg. Sjovt nok har du, Kampus og flemming hver især TONSVIS af indlæg. Jeg tør ikke tænke på, hvor mange af dem er kommet, på grund af jeres evindelige, irrelevante og uinteressante sniksnak, i alle mulige og umulige tråde.
Til top
multix Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Marts-2006
Sted: Skive, Danmark
Status: Offline
Point: 2264
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér multix Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2011 kl. 21:48
Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Gider man ikke læse de releativt få indlæg der kommer mellem os så kan man sq da lade være.
 

Jeg tør ikke tænke på, hvor mange af dem er kommet, på grund af jeres evindelige, irrelevante og uinteressante sniksnak, i alle mulige og umulige tråde.
 
Hvad kalder du så det der Wink
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2011 kl. 21:59
Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

 Og det er ikke 'relativt få'. Det er MANGE indlæg. Sjovt nok har du, Kampus og flemming hver især TONSVIS af indlæg. Jeg tør ikke tænke på, hvor mange af dem er kommet, på grund af jeres evindelige, irrelevante og uinteressante sniksnak, i alle mulige og umulige tråde.
Beklager  - du kommer på ingen måde til at bestemme, hvad jeg skriver - blot til din orienteringWink
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12218
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2011 kl. 22:02
Nej, det regnede jeg ligesom heller ikke med. Jeg kan kun prøve at fortælle dig, at jeg syntes det I laver, er møgirriterende. Ta' hensyn til de andre brugere, og find en anden måde at hyggesnakke med de to andre på. Det er IKKE sådan noget man bør proppe tilfældige tråde med, og da slet ikke en tråd som denne, der tjener et helt specifikt formål, og som folk besøger dagligt, med helt bestemte forventninger til, hvad man kan forvente at finde. På et forum med strammere kontrol, så var I helt sikkert blevet bedt om at holde op, for lang tid siden.

Redigeret af Naiera - 08-Januar-2011 kl. 22:04
Til top
mufcdk1974 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-December-2004
Status: Offline
Point: 2089
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mufcdk1974 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2011 kl. 22:15
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

 Og det er ikke 'relativt få'. Det er MANGE indlæg. Sjovt nok har du, Kampus og flemming hver især TONSVIS af indlæg. Jeg tør ikke tænke på, hvor mange af dem er kommet, på grund af jeres evindelige, irrelevante og uinteressante sniksnak, i alle mulige og umulige tråde.
Beklager  - du kommer på ingen måde til at bestemme, hvad jeg skriver - blot til din orienteringWink


Nej på det punkt er du udenfor pædagogisk rækkevidde.

Det er simpelthen mig en gåde du ikke kan se jeres evindelige knævren om aldeles ligegyldige ting eller indlæg der ikke indeholder mere en 2-3 ord,  er temmelig belastende for brugere der rent faktisk besøger trådene for at få noget relevant information eller har sat et hack i "Send svar til min email-adresse".

Som Naeira skriver så var i på ethvert andet forum med en stækkere Mod linie, blevet advaret for længe siden.
Film samling(Opdateret den 26/11-09)
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2011 kl. 22:22
Oprindeligt skrevet af mufcdk1974 mufcdk1974 skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

 Og det er ikke 'relativt få'. Det er MANGE indlæg. Sjovt nok har du, Kampus og flemming hver især TONSVIS af indlæg. Jeg tør ikke tænke på, hvor mange af dem er kommet, på grund af jeres evindelige, irrelevante og uinteressante sniksnak, i alle mulige og umulige tråde.
Beklager  - du kommer på ingen måde til at bestemme, hvad jeg skriver - blot til din orienteringWink


Nej på det punkt er du udenfor pædagogisk rækkevidde.

Det er simpelthen mig en gåde du ikke kan se jeres evindelige knævren om aldeles ligegyldige ting eller indlæg der ikke indeholder mere en 2-3 ord,  er temmelig belastende for brugere der rent faktisk besøger trådene for at få noget relevant information eller har sat et hack i "Send svar til min email-adresse".

Som Naeira skriver så var i på ethvert andet forum med en stækkere Mod linie, blevet advaret for længe siden.
Nu har jeg jo på intet tidspunkt skrevet noget om jer, som er et personangreb, hvilket efter recordere.dk´s regler ikke er tilladt.
 
Men du er da velkommen til at rapportere mine indlæg, hvis du mener at jeg gør noget forkertWink
 
Og så har jeg sådan set ikke mere at tilføje i denne sag, men blot konstatere, at tråden - også omkring Flemmings Avatar film har interesse - for jeg modtager jævnligt spørgsmål omkring leveringen af netop denne film, og som netop har sin baggrund i Flemmings problemerWink
 
 


Redigeret af Hother - 08-Januar-2011 kl. 22:33
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Spitfire Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 16-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 170
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Spitfire Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2011 kl. 07:30
[/QUOTE]

Og så har jeg sådan set ikke mere at tilføje i denne sag, men blot konstatere, at tråden - også omkring Flemmings Avatar film har interesse - for jeg modtager jævnligt spørgsmål omkring leveringen af netop denne film, og som netop har sin baggrund i Flemmings problemerWink
 
 
[/QUOTE]

Kunne det så ikke komme op i en ny tråd?
Panasonic 640E 55 tommer
WD tv live G3
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6972
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2011 kl. 10:48
Måske tråden skulle hedde:

Se hvad der IKKE kom i min postkasse i dag

      
Til top
Jeraun Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 29-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 97
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jeraun Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2011 kl. 12:07
Så er den bestildt.Thumbs Up
 
ca 700 kr fra amazon
Lander 26/9 2011........
Jeraun
Til top
Blu-ben Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-August-2008
Status: Offline
Point: 869
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Blu-ben Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2011 kl. 15:01
Oprindeligt skrevet af Jeraun Jeraun skrev:

Så er den bestildt.Thumbs Up
 
ca 700 kr fra amazon
Lander 26/9 2011........
Nice nok hvor mange skiver mon der kommer med
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 5990
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rhsin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2011 kl. 15:08
Jeg har tilladt mig at flytte tråden over i "film og udsendelser" forummet da den hører bedre hjemme der
Mvh

René
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 299300301302303 304>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu