recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Det digitale sendenet
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Boxer TV navigator
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketBoxer TV navigator

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Hornbek Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 03-August-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 71
Direkte link til dette indlæg Emne: Boxer TV navigator
    Sendt: 19-August-2009 kl. 13:33
På Boxers svenske hjemmeside findes der en større omtale af Boxer TV Navigator, der benyttes i forbindelse med optagelse på deres Harddiskoptager.

Blandt andet kan der optages serier via EPG guiden.

Jeg har selv en sagem modtager med harddisk, men omtalte TV Navigator findes ikke i forbindelse med denne modtager - selvom det er den der er nævnt på den svenske hjemmeside.
Jeg kan fint optage via EPG, men IKKE serier, som TV Navigatoren bl.a. skulle gøre det muligt at benytte på samme modtager.

Nogen der ved noget om denne mulighed.
Hilsen
JOhn
Til top
af01 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 28-November-2007
Status: Offline
Point: 4
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-September-2009 kl. 16:06
Jeg har selv Boxer med Sagem DTR 94160TA HD med harddisk. Den er godkendt til Boxer TV Navigator.

Jeg har været i kontakt med kundeservice, der siger at TV Navigator ikke er lanceret i Danmark endnu. Først når det lanceres, bliver det muligt at optage serier.

Jeg har så sent som for 14 dage siden forhørt mig igen hos dem, men de kan stadig ikke give dato for lanceringen.  Ret ringe, når der på deres hjemmeside står, at man kan optage serier - og intet om at det er noget der kommer senere.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu