recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > IP TV og WebTV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Problemer med Smile Content?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketProblemer med Smile Content?

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Bo Visgaard Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 23-August-2009
Status: Offline
Point: 13
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2009 kl. 12:03

Ja ok, så må vi håbe der kommer tv igen.

Ang prikkerne ved opstart er jeg klar over at de skifter farve, efterhånden som de er godkendt. Det jeg mener, er at hver prik har en indikation af hvad det er der er godkendt, eller ikke er, hvis den bliver rød.

Til top
karstenp Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 19-Januar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 64
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2009 kl. 12:13
Farvekoderne kan ses her.
Til top
karstenp Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 19-Januar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 64
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2009 kl. 15:07
Og nu (kl. ca. 15) er der tv igen. Det hakker tilsyneladende ikke som i går, men jeg har ikke været alle kanaler igennem.
Til top
thun Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 27-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 90
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2009 kl. 21:23

Når mit anlæg hakker, så er det ens på alle kanaler. Der er ikke noget der virker ordentligt.

Er der nogen der har fået en faktura, fra Smile,? Ja selvfølgeligt er der det. Er der nogen der har fået en med fejl på? Jeg har fået de 2 første kvartalsregninger, med en uges mellemrum, siden jeg blev koblet på Dongs nye anlæg. På trods af der ikke er noget gebyr på oprettelse, står gebyret flere steder både som tillæg og som fradrag. Det endte med en gennemsnitlig månedelig pris på 920.- på trods af kampagnepris på under 600.- i 3 måneder, og efterfølgende fastpris på 655.- Ringer man ind, er svaret "alle vores medarbejdere er optaget" Jeg sendte en mail som blev besvaret 16 Dage efter med beskeden "På grund af travlhed kan vi ikke svare i øjeblikket" Efter yderligere ventetid fik jeg bare de samme fakturaer sendt igen, med påstanden om at alt er ok, og jeg kan ringe hvis jeg er i tvivl om noget.

På trods af den fra starten er tilmeldt betalingsservice er der et gebyr på 25.-  Er der andre der har prøvet noget ligende?

Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu