recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Fælleskøb ®
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Fælleskøb af M&K højttalersystemer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fælleskøb af M&K højttalersystemer

 Besvar Besvar Side  <1234 49>
Forfatter
Besked
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 11218
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Otto J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2009 kl. 19:20

Højttalerne sælges kun i de tre systemer, ikke enkeltvis.

Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 11218
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Otto J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2009 kl. 19:24

Oprindeligt skrevet af kbh4 kbh4 skrev:

Hmm, det er et fantastisk tilbud, ingen tvivl om det! - Men det har da ikke noget med et "fælleskøb" at gøre? Enhver enkeltperson kan da gå ind Otto's hjemmeside og købe sættene til disse priser (men gratis reklame er selvfølgelig altid godt )...


Det er indkøbt med fælleskøb for øje, men pga. IFA blev fælleskøbet forsinket (Lars havde travlt), og så valgte vi at markedsføre det direkte til vore kunder med det samme. Men tilbuddet er lavet ud fra en forventning om at en del Recordere.dk brugere vil finde det interessant - og på dén led har fælleskøbs-konceptet været med til at skabe et godt tilbud, og det er jo dét det drejer sig om.

Til top
muhi Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 13-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 14
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér muhi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2009 kl. 20:27

Hej der ude , er ´næsten grøn ud i hifi verdenen, så vil da lige spørge om det der står om at de ikke er bygget til under 80 hz, er det volumen (højt/lavt). eller hvad betyder det, jeg har kigget på focal sib 5.1 sættet til ca sammen pris (hvis det altså kommer i fælleskøb igen) begge sæt har fint design , men hvad med lyden , nogle bud. ? Jeg påtænker at sætte sættet sammen med den nye Denon reciver (4000 kr husker ikke navn) det skal bruges til fede filmoplevelser og til alm. "familie hygge musik" altså ikke noget krav om high end udstyr,

må dog sige at hvis før prisen er rigtig så lyder det til at være et super tilbud, eneste ulempe er at der står at det ikke sendes...kan det virkeligt være rigtigt ?

Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 11218
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Otto J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2009 kl. 21:05
Oprindeligt skrevet af muhi muhi skrev:

Hej der ude , er ´næsten grøn ud i hifi verdenen, så vil da lige spørge om det der står om at de ikke er bygget til under 80 hz, er det volumen (højt/lavt). eller hvad betyder det,

 

Det er frekvensområdet. Det betyder at højttaleren ikke spiller dybbas, som så skal spilles af subwooferen, dvs. højttaleren fungerer reelt kun sammen med subben.

Oprindeligt skrevet af muhi muhi skrev:

må dog sige at hvis før prisen er rigtig så lyder det til at være et super tilbud, eneste ulempe er at der står at det ikke sendes...kan det virkeligt være rigtigt ?

Udgangspunktet er afhentning, men andet kan aftales.

Til top
Hanga Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 24-Oktober-2006
Status: Offline
Point: 267
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hanga Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2009 kl. 21:15
Er de svære at trække? Vil en Onkyo 507/607 kunne gøre det?

For nogenlunde samme beløb kan man købe Harbosat10 + Harbosub10... Hvordan er MK højtalerne i sammenligning med disse?
Hjemmebio/anlæg:
Sony 55" A80J
Nvidia Shield TV
Yamaha RX-V1073
XTZ 99.36 + Miller & Kreisel K5

Head-audio:
Beyerdynamic DT1990 Pro
S.M.S.L SP200 THX
Khadas Tone Board
Til top
Stefan V Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-April-2008
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 698
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stefan V Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2009 kl. 21:24
Er der mulighed for at høre en demo i vejle?

Så ville jeg høre om der ikke var nogle der var med på en fælleskøretur til vejle fra sjælland? Det er lidt meget at køre 500km alene for at høre et lydsystem og tage hjem igen (selvfølgelig med chance for at fylde bagagerummet )

Spiller k-serien i øvrigt bedre en M-serien?
Med Venlig Hilsen
Stefan

Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15689
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2009 kl. 21:52

Oprindeligt skrevet af Hanga Hanga skrev:

For nogenlunde samme beløb kan man købe Harbosat10 + Harbosub10... Hvordan er MK højtalerne i sammenligning med disse?

Jeg har kun ros til Harbosat10 + Sub10. De spiller fremragende til prisen.

Men disse M&K er jo i en anden klasse. Det er alene pga. opkøb fra et konkursbo, at det overhovedet er muligt at sammenligne priserne imellem dem.

Normalt koster disse M&K højttalere jo mere end 3 gange så meget som dem du sammenligner med. Selvfølgelig er prisen ikke altid alt, men dog en rettesnor.

  /Lars

Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
Bjarke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 923
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bjarke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2009 kl. 21:53
Hvorfor ingen 2.1 system til salg?
Pana P50x10y - NAD T753 - NAD C272 - Dali Ikon7, Vokal2, Dali bagh.(Ikon W2 købes)- Ikon Sub - WDlive
Til top
henrik-t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1553
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér henrik-t Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2009 kl. 22:38
Jeg har M&K K4 Tripole  (Bag kanaler)  i mit setup de er super gode.

De plejer at koste over 3500,- alene i DK ved ikke om de laves mere, men er dog en god højtaler.


Redigeret af henrik-t - 13-September-2009 kl. 22:39
+100HD Film
Til top
Skyum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4169
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skyum Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2009 kl. 22:46
Jeg har hørt at det skulle være rigtigt velspillende "SMÅ" højttalere som bestemt er en overvejelse værd, især hvis konen har noget at sige mht. størrelsen af højttalere, og til den pris tror jeg man kan "fortryde" og alligevel holde skindet på næsen.
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
Til top
SLETTET_20120103 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 6191
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SLETTET_20120103 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2009 kl. 22:46
Oprindeligt skrevet af tbp3 tbp3 skrev:

Oprindeligt skrevet af Anima Anima skrev:

Kan man købe højttalere enkeltvis?

Det kunne jeg ikke da jeg købte 7,1 sættet hos ham for godt en uge siden så det tror jeg ikke men jeg har tilgengæld de 2 K5 højtalere i overskud hvis det har interesse?



Jeg havde egentlig udset et par k4 eller k7 til formålet, men hvad ville en god pris være? - Kunne jo være man kunne nøjes.
Til top
Hanga Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 24-Oktober-2006
Status: Offline
Point: 267
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hanga Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2009 kl. 23:16
Oprindeligt skrevet af Lars Lars skrev:

Oprindeligt skrevet af Hanga Hanga skrev:

For nogenlunde samme beløb kan man købe Harbosat10 + Harbosub10... Hvordan er MK højtalerne i sammenligning med disse?

Jeg har kun ros til Harbosat10 + Sub10. De spiller fremragende til prisen.

Men disse M&K er jo i en anden klasse. Det er alene pga. opkøb fra et konkursbo, at det overhovedet er muligt at sammenligne priserne imellem dem.

Normalt koster disse M&K højttalere jo mere end 3 gange så meget som dem du sammenligner med. Selvfølgelig er prisen ikke altid alt, men dog en rettesnor.

  /Lars



Har du hørt de 2 sæt eller er der blot tale om en formodning? Harbo sættet er pænest og vil passe bedst i min stue, men hvis M&K er så meget bedre kan det jo være man skal slå til

Noget bud på om Onkyo 507/607 vil kunne trække dem tilfredsstillende?
Hjemmebio/anlæg:
Sony 55" A80J
Nvidia Shield TV
Yamaha RX-V1073
XTZ 99.36 + Miller & Kreisel K5

Head-audio:
Beyerdynamic DT1990 Pro
S.M.S.L SP200 THX
Khadas Tone Board
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234 49>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu