|
VH1 og andres censur |
Besvar |
Forfatter | ||
rhsin
Guld medlem recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
Emne: VH1 og andres censur Sendt: 14-September-2009 kl. 18:33 |
|
Jeg har til stadighed med et vist skævt smil set musikvideor vist på bla. vh1 hvor bandeord og andre ikke tækkelige ord er fjernet eller blippet ud.... men forleden hørte jeg en video hvor jeg egentligt syntes det var lidt grotesk fordi det jo i princippet var bedre helt at lade være med at vise videoen. Jeg så Lily Allen "Fuck you" (det er den ucensurede udgave) og i kan næsten selv gætte jer til hvordan omkvædet lyder på VH1 Hvis jeg finder den censurede udgave skal jeg nok linke til den. Der er sikkert også et hav af andre eksempler... denneher er bare så meget censureret at der sgutte er meget sang tilbage se teksten her: Look inside, |
||
Mvh
René |
||
xcardman
Guld medlem Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
Sendt: 14-September-2009 kl. 18:39 | |
griner
det kommer vel også i filmen engang. så hedder det nye lydspor DTS HD bib. |
||
rhsin
Guld medlem recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
Sendt: 14-September-2009 kl. 18:58 | |
hehe fandt lige en alternativ udgave af den censurede version... det er godtnok ikke den fra VH1 men videoen er da kreativ |
||
Mvh
René |
||
Startrek
-- Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
Sendt: 14-September-2009 kl. 19:07 | |
HVAD har i ikke hørt mon BiB musik
Men vel det er jo typisk amerikansk, der er faktisk nogle program hvor der er mere bib end tale og for det så ikke skal være lyv, så har de smide uskaphed over alle reklame og fy ord, så er der skimes ikke meget bilde tilbage Redigeret af Startrek - 14-September-2009 kl. 19:10 |
||
rhsin
Sendt: 14-September-2009 kl. 19:12 | |
mig bekendt sender VH1 fra UK, også skamcensurer de en britisk kunstner så meget..... meeen det er noget pjat at fjerne så meget, så må man hellere fjerne hele sangen... men det kan self. være i protest den bliver vist for det er jo åbenlyst grotesk |
||
Mvh
René |
||
Startrek
-- Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
Sendt: 14-September-2009 kl. 19:18 | |
Vel amerikansk og englænder, er jo ud af samme stof |
||
bibihest
Guld medlem Oprettet: 30-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1435 |
Sendt: 14-September-2009 kl. 19:28 | |
Burde man så ikke bare helt droppe at sende de videoer ^^
|
||
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |