|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
Dahl ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 24 |
![]() Sendt: 20-September-2009 kl. 22:28 |
|
Hej Jeg har fået optaget en del HDTV (H.264) som jeg vil konvertere til .mkv formatet for at spare plads. Men før jeg konvertere så vil jeg have fjernet reklamer og lidt tid før og efter tvprogrammerne. Kan bare ikke rigtig finde et program som kan klippe i .ts filen, jeg skal ike have den konveret til noget andet , blot skære reklamer og lignende ud af .ts filen Har i nogle foreslag til programmer som kan dette?
|
||
Technotrend TT-connect CT-3650 CI
NAD 32A1 |
||
![]() |
||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10479 |
![]() |
|
Har du prøvet programmet TsSniper? Flemming |
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
![]() |
||
jonaskp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juli-2006 Sted: Brønshøj Status: Offline Point: 2272 |
![]() |
|
Flemming: Kan den også håndtere undertekster korrekt? Jeg mangler også selv et program til at fjerne reklamer i mine HDTV-optagelser, men fandt aldrig noget der virkede sidst jeg prøvede. Er ikke hjemme nu, så kan ikke teste det før senere. Bonusspørgsmål: Virker det over Remote Desktop? Redigeret af jonaskp - 21-September-2009 kl. 11:00 |
||
![]() |
||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10479 |
![]() |
|
Undertekster er endnu ikke supporteret. Jeg ved ikke angående Remote Desktop. Måske når jeg kender bonussen Flemming Redigeret af fltk - 21-September-2009 kl. 11:05 |
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
![]() |
||
jonaskp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juli-2006 Sted: Brønshøj Status: Offline Point: 2272 |
![]() |
|
Hvis der ikke er undertekster er det no-go for mig pt. Ved ikke med Dahl.
Bonusspørgsmål var mere ment som et ekstra spørgsmål som jeg ikke lige regnede med at der kendtes svar til og ikke nødvendigvis var påkrævet og ikke som at svaret udløste en Bonus |
||
![]() |
||
![]() |
|
Det eneste to redigeringsprogrammer jeg kender der understøtter undertekster, er Videoredo TVsuite og ProjectX. Desværre understøtter ingen af dem h.264 formatet. Flemming |
||
Samsung UE55F7005
||
![]() |
||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
|
Men kører de fleste HDTV ikke med fast tekst eller lige som tv2?
gav godt vide hvad Dr HD gør til november med undertekst |
||
![]() |
||
![]() |
|
TV2 kører ikke med faste undertekster. Hvem er Dr. HD???? Flemming |
||
Samsung UE55F7005
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg mener at Kanal5HD kører med fast undertekst. TV2FilmHD gør ikke (om det er teletekst eller DVB ved jeg dog ikke). Dr HD er sandsynligvis DR's nye HD kanal |
||
![]() |
||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
|
Netop DR HD og ja tv2 kører netop ikke med fast undertekst.
Hvis der ikke findes et program til undertekst og mpeg4. så er der vel heller ingen mulighed for Redigering og konventering til mkv. Hvis man vil beholde undertekst. Redigeret af xcardman - 21-September-2009 kl. 12:06 |
||
![]() |
||
Dahl ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 24 |
![]() |
|
Programmet virker helt perfekt, Det er fra Canal+ HD , de har faste undertekster så ingen problem, men ja hvad med DR HD, underteksterne må ligge i streamen, det er så bare at få dem hevet ud ala, DVB undertekster til DVD? Jeg har også TV2 film HD, har nu ikke gidet at optage noget derfra endnu, men jeg kunne lige gøre det os se hvad man så skal gøre? Nå men indtil videre har jeg fået et fremragende program og helt gratis, Mange tak for jeres hjælp M. Dahl |
||
Technotrend TT-connect CT-3650 CI
NAD 32A1 |
||
![]() |
||
TBC1 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Februar-2009 Status: Offline Point: 2007 |
![]() |
|
Det sparer du nu ingen plads ved i forhold til *.ts med mindre du ligefrem re-encoder og dermed forringer kvaliteten. ....mkv er bare en container for bitstreamen ligesom .ts
prøv med H264TS_Cutter http://www.h264tscutter.de/show_artikel.php?id=5
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |