recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > IP TV og WebTV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Dansk bredbånd og HDTV med hdd?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketDansk bredbånd og HDTV med hdd?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Tarzan Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 21-Oktober-2004
Status: Offline
Point: 310
Direkte link til dette indlæg Emne: Dansk bredbånd og HDTV med hdd?
    Sendt: 06-Oktober-2009 kl. 00:34

Jeg har dansk bredbånd som TV-leverandør. Jeg leder efter oplysninger om de nogensinde vil tilbyde en HD TV boks med harddisk i. Den løsning de har nu til HDTV er lige så elendig som deres alm. Viasat tvboks, dvs ingen timer i, så man kan ikke optage medmindre man kun vil optage fra een kanal, eller man får en til at skifte kanal på boksen.

Da jeg arbejder aften/nat, så ville jeg meget gerne kunne programmere settop boksen ligesom timeren på hdd-optageren. Når jeg ringer til DB, så får jeg forskelligt at vide hver gang. Er her en herinde som VED om DB har tænkt sig at forblive på den nuværende HDTV boks? Eller om man kan glæde sig til "fremtiden" og evt. hvor langt væk den "fremtid" er?

Da jeg ønsker at se Viasats kanaler, er der desværre ingen altwernativer til DB her hos SEAS-NVE mht IPTV.

Venlig hilsen

Sven

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu