|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |||||||
JorgenC ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 69 |
![]() Sendt: 08-Oktober-2009 kl. 20:55 |
||||||
Hejsa
jeg har en en Maximum T-3000 DVB-T modtager, som jeg er rigtig glad for. Desværre er fjernbetjeningen stået af, hvilket jo er ret uheldigt, i og med at vi snart nærmer os 1/11! Er der nogen der ved om man kan købe en ny fjernbetjening billigt et sted, eller om der findes erstatninger, der fungerer til den? mvh Jørgen |
|||||||
![]() |
|||||||
JorgenC ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 69 |
![]() |
||||||
Hej igen er der nogen der ved om denne Philips fjernbetjening kan styre alle funktioner på DVB-T modtageren, især at sætte undertekster på? Jeg synes ikke jeg kan se det nogen steder i manualen? |
|||||||
![]() |
|||||||
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5333 |
![]() |
||||||
Har prøvet at kigge på kjaerulff1.com, og de skriver:
Redigeret af JørgenT - 09-Oktober-2009 kl. 10:36 |
|||||||
![]() |
|||||||
![]() |
||||||
Den er udgået, og jeg tvivler stærkt på at det kan betale sig at reparere den. Jeg har snakket med min forhandler, men de kunne ikke sige om de kunne skaffe den, men mente at en ny ville koste 200-300 kr. Så derfor overvejer jeg en universalfjernbetjening istedet for. Jeg vil dog prøve at kontakte Tektronic. /Jørgen
|
|||||||
![]() |
|||||||
![]() |
||||||
Den kostede intet mindre end 300,-, så jeg tror jeg må klare mig uden, købe en anden modtager eller selv prøve at reparere den. /Jørgen |
|||||||
![]() |
|||||||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
||||||
Du vil være bedre tjent med en MPEG4 modtager, så kan du jo også få de nye kanaler på MUX2. |
|||||||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|||||||
![]() |
|||||||
![]() |
||||||
Ja, det var også det der var tanken. Jeg forstår bare ikke hvorfor det skal være så dyrt at modtage TV i DK?!? :) |
|||||||
![]() |
|||||||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
||||||
Det koster da ikke noget, det er Public Service TV. Jeg har ikke med et ord nævnt Boxer. |
|||||||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|||||||
![]() |
|||||||
![]() |
||||||
ah undskyld. Jeg havde faktisk ikke fulgt nok med opdager jeg lige. Ja, de nye kanaler kunne godt være et plus, især børnekanalen til de mindste. Takker J Redigeret af JorgenC - 11-Oktober-2009 kl. 21:07 |
|||||||
![]() |
|||||||
![]() |
||||||
Det lykkedes at reparere fjernbetjeningen
![]() Et stk lup, noget lim, og en loddekolbe skulle der til |
|||||||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |