recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Modtagelse og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Valg af udbyder??
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketValg af udbyder??

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Arvid Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 20-August-2006
Status: Offline
Point: 79
Direkte link til dette indlæg Emne: Valg af udbyder??
    Sendt: 18-Oktober-2009 kl. 20:05
Hejsa.

Jeg er helt på bar bund i udvalget af tv udbydere.. Jeg flytter her om 14 dage i en lejlighed hvor der ikke er nogen fælles aftale om TV. Jeg ved der er yousee i opgangen men det er valgfrit om man vil have det eller ej. Ellers kan man få boxer, som er lige lovlig besværligt, med tv-antenne, modtager og kort og uden tv3.

Jeg læste guiden med priser på TV, men de billigste udbydere kan man så vidt jeg ved ikke få privat uden at resten af ejerforening er med...

Der skulle vel ikke være nogen af jer kloge hoveder der kunne komme med et forslag?
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2009 kl. 20:09

 

 Der er som jeg ser det, You See, Boxer eller IP-TV, stort set alle teleudbydere tilbyder den løsning.

Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Arvid Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 20-August-2006
Status: Offline
Point: 79
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Oktober-2009 kl. 17:18
Kender ikke lige til IPTV? Kan man som privatperson (uden ejerforeningen) få IPTV fra ComX? Og i så fald skal jeg også have internet fra dem??

Synes ikke jeg ser tv ofte nok til at betale 299 om måneden for en masse kanaler jeg ikke bruger..
Til top
avh Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-Juli-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2891
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Oktober-2009 kl. 17:30
Det er normalt muligt at få IPTV fra TDC, yousee(webtv), Telia og Streamtv næsten alle steder...

Her anvendes de normale kobber telefonledninger..

Muligheden fra yousee uden at have deres kabel-tv, kaldes WEB-TV.

Denne løsning og streamtv kræver en almindelig internet-forbindelse og det kan man selv vælge hvordan vil skaffe...

Løsninger fra TDC og Telia kræver deres net og udstyr.
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
Til top
Arvid Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 20-August-2006
Status: Offline
Point: 79
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Oktober-2009 kl. 20:23
Hmm det virker selvfølgelig billigt, men så har man desværre heller ikke tv3... er yousee de eneste der tilbyder tv3?
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Oktober-2009 kl. 20:29

 

 I dit område ja. Mener dog, at nogle IPTV udbydere har Viasat som tilvalg.

Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
avh Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-Juli-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2891
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Oktober-2009 kl. 20:33
IpTv (home trio) fra TDC fra mulighed for viasat.
Virker via kobbernettet...
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
Til top
moho Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3069
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2009 kl. 16:16

Oprindeligt skrevet af Arvid Arvid skrev:

Hejsa.

Jeg er helt på bar bund i udvalget af tv udbydere.. Jeg flytter her om 14 dage i en lejlighed hvor der ikke er nogen fælles aftale om TV. Jeg ved der er yousee i opgangen men det er valgfrit om man vil have det eller ej. Ellers kan man få boxer, som er lige lovlig besværligt, med tv-antenne, modtager og kort og uden tv3.

Jeg læste guiden med priser på TV, men de billigste udbydere kan man så vidt jeg ved ikke få privat uden at resten af ejerforening er med...

Der skulle vel ikke være nogen af jer kloge hoveder der kunne komme med et forslag?

Du skriver der er YouSee i opgangen, så er det vel ligeså valgfrit som hos de som har Fastnet Telefon.

Ellers er der noget jeg virkeligt har misforstået på det voldsomste.

YouSee er jo udenfor bestemt ejerforeninger, eller hvad det nu hedder.

At YouSee kræver i 1000 vis af kroner for selve tilkoblingen er en helt og ganske anden sag.

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu