recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Teknik & Teori
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - philips dvdr80 - finalize ?..
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketphilips dvdr80 - finalize ?..

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
dsk1 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 26-Marts-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9
Direkte link til dette indlæg Emne: philips dvdr80 - finalize ?..
    Sendt: 26-Marts-2004 kl. 17:31

 

Hej med jer..

Jeg har d.d. købt mig en philips dvdr8o. Vil prøve at optage på en dvd+r skive. Har læset noget om man skal afslutte efter optagelse- finalize. Hvordan gør man det. Tak for hjælpen.

fleming

Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15689
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2004 kl. 18:11

Hej fleming

Når du trykker "disc menu" på fjernbetjeningen, med disken i, så ser du indeks-billederne for de enkelte indspilninger.

Her trykkes "pil op", og "pil højre" for at gå ind i hvad man kan kalde diskens setup menu.

Jeg kan ikke lige huske hvad punktet til finalize hedder, men der er kun en 2-3 menupunkter derinde og det er noget med færdiggørelse af optagelse eller sådan noget.

  /Lars

Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
snowatom Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 04-Januar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 234
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2004 kl. 16:56

Idét man laver en Finalize afslutter man DVD-skiven som gør at det herefter er muligt at afspille den i andre DVD-afspillere. Hvis man ikke gør det, kan det kun ses af optageren, eller andre ligende optagere.

snowatom

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu