recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Det digitale sendenet
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - mini-anmeldelse Denver DVBT MPEG4 PVR - DMB105HD
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

mini-anmeldelse Denver DVBT MPEG4 PVR - DMB105HD

 Besvar Besvar Side  <1 143144145
Forfatter
Besked
gm Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 08-September-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 37
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2012 kl. 16:03
miri - Måske har udtrykt mig uklart.
De DR HD-udsendelser jeg optager med Ennoviaen kan afspilles fx på VLC med lyd og undertekster.

gm
Til top
miri Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér miri Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2012 kl. 16:18
Oprindeligt skrevet af gm gm skrev:

miri - Måske har udtrykt mig uklart.
De DR HD-udsendelser jeg optager med Ennoviaen kan afspilles fx på VLC med lyd og undertekster.
Flot - og der er ingen synkroniseringsproblemer på hverken lyd eller undertekster?
miri
Til top
gm Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 08-September-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 37
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2012 kl. 16:23
Nej, det er der ikke.

gm
Til top
Caraculo Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 14-November-2007
Status: Offline
Point: 40
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Caraculo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juni-2012 kl. 18:41
Hej.

Jeg har testet TS-Doctor ver. 1.2.29 med en række streams optaget med en Denver 105. Resultatet var 100% positivt. Jeg fik det hele konverteret til .TS... også undertekster.
Til top
gm Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 08-September-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 37
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juni-2012 kl. 18:57
Tak - det var en rigtig god nyhed. Det, du havde optagtet med Denveren, var i PVR version 2, eller?

Hvis det er tilfældet, så skal det prøves.

Hilsen
gm
Til top
Caraculo Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 14-November-2007
Status: Offline
Point: 40
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Caraculo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juni-2012 kl. 21:32
Oprindeligt skrevet af gm gm skrev:

Tak - det var en rigtig god nyhed. Det, du havde optagtet med Denveren, var i PVR version 2, eller?

Hvis det er tilfældet, så skal det prøves.

Hilsen
gm


Ok, lad mig være ærlig og sige, at jeg ikke har overblik over denne tråd med nu 145 sider. Jeg ved, at der er diskuteret undertekster i HD streams og ikke HD streams. Her er, hvad jeg kan konstatere... men lad mig side det med det samme, jeg er ikke lykkedes med undertekster i HD.

Hvis du med PVR version 2 mener den opdatering, der ligger på Denvers hjemmeside, så er svaret ja. Min enhed er også den sene af de 2, der refereres til.

Jeg har med held prøvet at dekode diverse danske og svenske programmer. Jeg har fået undertekster på alle... på nær HD. Når det gælder HD, kommer der et output, med 2 spor DVB undertekster. VLC viser disse output i sin oversigt, men der kommer ikke nogen tekster frem, når man afspiller den.

Jeg har prøvet at demuxe videostreamen med ProjectX og kan hellere ikke se nogen brugbare tekster der (stadig kun, hvad angår HD).

/Caraculo

Til top
andersp2 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 29-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 64
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér andersp2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2012 kl. 19:01
Jeg har ikke min DMB105HD  længere da jeg har solgt den.
Så kan andre kan få glæde af den udover de 2 år jeg havde den i.

Den har virket som den skal, uden nævne værdige fejl udover at jeg siden en firmware opdatering måtte leve med mærkelige tegn på displayet.

Nu har jeg en 113CI også kan jeg igen se optagelser fra den i Linux med lyd uden at skylle igennem tsdocter, hvilket jeg med den gamle.
Har ikke kunne afspille med lyd i Linux siden de gik over til MPEG4
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 143144145
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu