recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - HDHomerun Diskussion
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

HDHomerun Diskussion

 Besvar Besvar Side  <1 161162163164>
Forfatter
Besked
jec Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 18-September-2011
Status: Offline
Point: 362
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jec Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2019 kl. 12:14
Hvis du skulle have en harddisk med USB, kunne du måske tilslutte denne til Vero’en og lade TVHeadEnd gemme optagelser på denne. 

Til top
Agini Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 29-November-2017
Sted: Viby J.
Status: Offline
Point: 9
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Agini Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2019 kl. 12:43
For mig lyder det som et dårligt antenne kabel eller dårlig forbundet lagrings enhed. Altså et sted i linien fra antenne til harddisk er det opstået en løs forbindelse som resetter f.eks. hver time, og stopper den konstante overførsel. Er du 100% sikker at du har et skærmet antenne kabel? Du kan også prøve at "pinge" din tuner i 24 timer med logfil for at se om der opstår problemer i netværket.
Mvh
Agini

Til top
steyr Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 11-November-2004
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 46
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér steyr Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2019 kl. 19:18
Oprindeligt skrevet af jec jec skrev:

Hvis du skulle have en harddisk med USB, kunne du måske tilslutte denne til Vero’en og lade TVHeadEnd gemme optagelser på denne. 



Det har jeg tilfældigvis liggende i skuffen, så det skal helt sikkert testes.
Dog er Vero afspilleren kun udstyret med en USB 2.0 port - så det kan blive et potentielt issue.
Til top
steyr Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 11-November-2004
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 46
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér steyr Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2019 kl. 19:20
Oprindeligt skrevet af Agini Agini skrev:

For mig lyder det som et dårligt antenne kabel eller dårlig forbundet lagrings enhed. Altså et sted i linien fra antenne til harddisk er det opstået en løs forbindelse som resetter f.eks. hver time, og stopper den konstante overførsel. Er du 100% sikker at du har et skærmet antenne kabel? Du kan også prøve at "pinge" din tuner i 24 timer med logfil for at se om der opstår problemer i netværket.
Mvh
Agini



Tak for input Agini - det vil jeg bruge i den fortsatte fejlfinding.

Lige nu er fokus på, at undersøge de "findings" jeg havde mht. MAX CPU på NAS'en ved 2 samtidige optagelser.

Til top
Jebuz Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 26-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 38
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jebuz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-August-2019 kl. 11:35
Er her en som mangler en HD Homerun? Jeg har en HDHR3-EU (dual tuner), som jeg ikke bruger mere. Den virker som den skal. Den befinder sig i Aalborg/Støvring.

Redigeret af Jebuz - 03-August-2019 kl. 11:36
Philips 60PFL8708S, Denon AVR-2310, Dali Concept, Mac Mini (2012), HDHomeRun, EyeTV, Plex
Til top
henningdalgaard Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-September-2004
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 1662
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér henningdalgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2019 kl. 12:58
Jeg har en HDHomerun, HDHR3-4DC til salg i Aalborg hvis nogen er intereseret

Til top
t33j4y Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 24-November-2008
Sted: Aalborg,Denmark
Status: Offline
Point: 425
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér t33j4y Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2019 kl. 13:20
Oprindeligt skrevet af henningdalgaard henningdalgaard skrev:

Jeg har en HDHomerun, HDHR3-4DC til salg i Aalborg hvis nogen er intereseret


Også Aalborg her. PM sendt. 
Til top
smedev Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 15-Oktober-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 339
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér smedev Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2019 kl. 21:23
Hvad skal den koste ?
smedev
Til top
smedev Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 15-Oktober-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 339
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér smedev Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2019 kl. 21:25
Oprindeligt skrevet af Jebuz Jebuz skrev:

Er her en som mangler en HD Homerun? Jeg har en HDHR3-EU (dual tuner), som jeg ikke bruger mere. Den virker som den skal. Den befinder sig i Aalborg/Støvring.


Prisen sendt til Odense ?
smedev
Til top
henningdalgaard Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-September-2004
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 1662
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér henningdalgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2019 kl. 23:31
Har smidt den ind på køl og salg herinde. Vil gerne et stykke over 500kr. 
Til top
MCenterFreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5446
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MCenterFreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2019 kl. 23:52
Oprindeligt skrevet af henningdalgaard henningdalgaard skrev:

Har smidt den ind på køl og salg herinde. Vil gerne et stykke over 500kr. 

Er det fordi den er varm?
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-)
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3777
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2019 kl. 14:41
Kan jeg med waoo/fibia gøre brug af hdhomerun?

Googlen siger det kan lade sig gøre, men hvordan? Hvis man får signalet via fibernet?


Redigeret af Bromberg5 - 17-November-2019 kl. 14:43
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 161162163164>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu